Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

har været fornuftig :mrsgreen:

 

Jeg har købt en vinterfrakke i uld, kunne ikke finde en billig en i dame butikkerne så det blev en herre model :mrsgreen:

 

500728_F_02.png

 

Den sidder til over hofterne...tilgengæld er der sygt meget plads i arme og på brystet :lol: men varm og lækker DET er den :hjerte: skal prøve at tage et billede så i kan se hvordan den sitter :5up:

 

og så var der billigt undertøj i Cubus :banan: total neon sjov :klap:

 

IMG_1273.jpg

IMG_1276.jpg

 

og så købte jeg pyjamas :mrsgreen: har aldrig ejet en før, men her er så piiiiisse koldt :genert:

 

IMG_1274.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ups.. Jeg kom til at købe det her sæt undertøj, selvom der er lavvande i kassen i denne måned. Har drømt om et sæt i det mærke (Marlies Dekker) i 100 år, og nu var det sat ned fra 1150 kr til 500,-. Det kunne jeg ikke stå for, så det håbet jeg heller ikke daten kan :engel:

 

marlies-dekkers-grape-juice-space-odyssey-balconette-bra-product-2-6011049-265509778_medium_fle.jpeg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ups.. Jeg kom til at købe det her sæt undertøj, selvom der er lavvande i kassen i denne måned. Har drømt om et sæt i det mærke (Marlies Dekker) i 100 år, og nu var det sat ned fra 1150 kr til 500,-. Det kunne jeg ikke stå for, så det håbet jeg heller ikke daten kan :engel:

 

[ATTACH=CONFIG]113823[/ATTACH]

 

Det må gå som en investering i fremtiden......:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg har lige bestilt sådan nogle lækre sataner:

http://www.angulus.dk/dame/stovler/7279.html

 

Og sådan nogle her til fint brug (fandt dem dog til 300 kr. på en webshop, der lige havde min størrelse tilbage som sidste par :banan:):

http://www.angulus.dk/dame/sko/3721.html

 

Det første par kan jeg ret godt lide:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, det er dyrt at forkæle sig selv :oops:

Jeg har købt nyt undertøj i dag, som "belønning", nu hvor jeg ikke ammer mere. Jeg havde et gavekort på 400,- som ca. burde dække en bh, og så tænkte jeg at jeg også selv ville betale en mere, så jeg kunne købe to nye sæt, fordi jeg egentlig trænger pænt meget til nyt undertøj.

Men når der også skal trusser oveni, så endte jeg med at betale 850,- udover gavekortet :oops: Men nu har jeg altså også to fiine nye sæt fra hhv. Freya (i lilla, lettere gennemsigtigt :slem:) og Cleo (i pink :mrgreen:) :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...