Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Aj helt ærligt altså! Jeg har i dag købt en øjenmakeup-fjerner i Matas, "den er slet ikke fedtet, som mandelolie vil være". Øh godt så.... Hvorfor er mine øjne nu totalt fedtede og slørede???

 

Hvad bruger I andre? Mandelolie? Eller? Jeg har en fra garantier købt i Føtex, som fungerer meget bedre end Matas stribede ihvertfald. Æv spild af penge grrr

 

 

Nivea makeupfjerner - bruger aldrig andet :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Ih fedt, Carina! Er ret vild med jakken!

Ja fandt skjorten på nettet:-) det var den jeg prøvede idag. Jakken er et anderledes valg rent farvemæssigt. Men gad simpelthen ikke en sort denne gang og denne var ret pæn til mig synes jeg. Den er fra modstrøm. Desværre er overtøj mit hade køb, for kommer til at se stor ud i det lige meget hvad nærmest. Men denne er ok.

 

støvlerne er fra vagabond og et sats. har ikke set dem irl:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Øv altså. Jeg fik en kjole fra Zalando i dag. Nærmest den eneste ud af en million kjoler, jeg kunne li', og så er den for lille :(

Vi skal til 50 års fødselsdag på lørdag, så der må jeg nok finde en kjole i skabet, og så har jeg lige en måned til at finde en kjole til julefrokost.

Men, suk, jeg synes bare jeg har ledt og ledt og ledt. Er der nogle, der kan anbefale nogle netsider, andre end de "store og kendte" (zalando, bootz, ellos, miinto, bubbleroom, smartgirl er dem jeg lige kan huske, jeg har kigget på), hvor jeg nok kan finde kjoler til under 500,- der duer når man skal skjule lidt mave, men uden at være konede og/eller plussize.

 

Asos.com altid altid :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja fandt skjorten på nettet:-) det var den jeg prøvede idag. Jakken er et anderledes valg rent farvemæssigt. Men gad simpelthen ikke en sort denne gang og denne var ret pæn til mig synes jeg. Den er fra modstrøm. Desværre er overtøj mit hade køb, for kommer til at se stor ud i det lige meget hvad nærmest. Men denne er ok.

 

støvlerne er fra vagabond og et sats. har ikke set dem irl:-)

Hvor er jakken fra?

 

Jeanette, mandelolie fedter ikke det gør bare huden enormt blød :hjerte: bare huske at tørre efter med et stykke vat eller en vaskeklud, ellers kan makeupen godt glide lidt rundt, men hvis du fjerner makeup om aftenen er du fin næste morgen :5up:

Også når man skal fjerne mascara?

 

Jeg bruger ikke rigtig andet end lidt øjenskygge, streg og mascara nemlig

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg fjerner squ aldrig make-up med noget!

 

Sover som jeg er, og vasker det af i badet næste morgen - ingen problem!

 

Jeg har købt nogle vådservietter-fjern-øjenmake-up til datteren - de er ganske udmærkede - og hun bruger jo mascara, så man skulle tro hun blev betalt for det :mrgreen:

Jeg får meget nemt bygkorn, så jeg er nødt til at rense hver aften:-D Men tror bare jeg nøjes med den, jeg kan købe i Føtex. Har ikke råd til at blive ved med at forsøge andre ting, lige nu ihvertfald:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er jakken fra?

 

 

Også når man skal fjerne mascara?

 

Jeg bruger ikke rigtig andet end lidt øjenskygge, streg og mascara nemlig

 

 

jeg bruger kun mascara og streg :blink: og det virker helt fint :5up: det kan virke alene, men det virker også fint hvis du lige skyller dine øjne i badet med lunken vand og så bruger det på et stykke vat. Så er makeupen ligesom løsnet, og det er lidt lettere at få af :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var jo ved frisøren og bagefter tog jeg ind til Waves og mødtes med Fox og Franziska (Tusind tak for nogle dejlige timer, rigtig hyggeligt!).

 

Jeg fik købt et par støvler, som jeg dog leverede tilbage igen:oops: Jeg HAR et par langskaftede sorte støvler, som jeg bare må lære at acceptere. Og jeg har allerede brugt alt for mange penge... Så pæne støvler må blive næste måned, hvis det er.

 

Men jeg fik købt en trøje, en skjorte (som jeg stadig ikke er overbevist om, men den kostede 30 kr, så det går nok) og fik et par fine strømpebukser af Fox (Tusind tak:lun:). Min øjencreme kan jeg, iflg ekspedient i Matas i Waves, godt returnere med reklamation til Beauté, så det vil jeg gøre på mandag. Var lige 10 minutter for sent på Køge, og hun havde ikke de sedler, jeg skulle skrive på i Waves.

 

Men her er billeder:

 

IMG_2284.JPG

 

IMG_2285.jpg

 

IMG_2286.JPG

 

Luna og jeg har lige været ude og løbe og nu er det bare flad-ud resten af dagen:-D Igen tak for en dejlig dag, tøser :-D Glæder mig allerede til næste gang:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var jo ved frisøren og bagefter tog jeg ind til Waves og mødtes med Fox og Franziska (Tusind tak for nogle dejlige timer, rigtig hyggeligt!).

 

Jeg fik købt et par støvler, som jeg dog leverede tilbage igen:oops: Jeg HAR et par langskaftede sorte støvler, som jeg bare må lære at acceptere. Og jeg har allerede brugt alt for mange penge... Så pæne støvler må blive næste måned, hvis det er.

 

Men jeg fik købt en trøje, en skjorte (som jeg stadig ikke er overbevist om, men den kostede 30 kr, så det går nok) og fik et par fine strømpebukser af Fox (Tusind tak:lun:). Min øjencreme kan jeg, iflg ekspedient i Matas i Waves, godt returnere med reklamation til Beauté, så det vil jeg gøre på mandag. Var lige 10 minutter for sent på Køge, og hun havde ikke de sedler, jeg skulle skrive på i Waves.

 

Men her er billeder:

 

[ATTACH=CONFIG]113989[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]113990[/ATTACH]

 

[ATTACH=CONFIG]113991[/ATTACH]

 

Luna og jeg har lige været ude og løbe og nu er det bare flad-ud resten af dagen:-D Igen tak for en dejlig dag, tøser :-D Glæder mig allerede til næste gang:-D

 

Skjorten er pæn - baste :mrgreen: når både Franziska og jeg siger det - og Franziska er meget yngre end os - så passer det - så du har bare at gå i den :5up: (sort nederdel, skjorte og sort cardigan)

 

Og vi tager dig gerne med igen - men spar sammen, det er dyyyyyrrrt - men jeg er så glad for endelig endelig at have fundet en vinterjakke. Har prøvet at google, men kan ikke finde et billede af den, men den er fiin :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Fede ting Carina...stemmer med i koret at jakken er super lækker, og fedt med andet end sort..:banan: Overvejer nu vinterjakke i grøn, men nu må vi se....mangler egentlig ikke....:engel:
skulle lige om den grønne i samme model som jeg har købt ville være pæn til mig.. men lignede altså en skovtrold i den;-) hehe! ja alting behøver ikke at være sort. Så nu prøver jeg noget nyt.
Link til indlæg
Del på andre sites

jeg synes, at det vigtigste for, at det holder længe er, at man prepper neglene (renser, affedter, buffer) og så lægger 2 lag farve og et godt lag overlak, som man ikke er karrig med at fedte rundt om neglespidsen. overlakken er nok det vigtigste. og så holder mit pænest, når mine negle er rimeligt kort. jeg plejer som regel kun at lægge lak om søndag, så holder det sig i hvert fald pænt til fredag. jeg putter som regel ny overlak på et par gange i løbet af ugen. jeg bruger primært essie, men det er jo nok en smagssag :-D farvemæssigt er det vel bare et spørgsmål om smag, jeg er meget til rød/pink/orange-farver, eller neutrale-rosa (f.eks. essies eternal optimist, som nok er min favorit kontor-voksenlak).

 

 

Når du alligevel gør så meget forarbejde ud af det, kunne du med fordel bruge gele lak, det skal hærdes i uv lys, men holder så en 3-4 uger :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...