Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Date lørdag aften, vi skal ud at spise... Den første date jeg skal på der foregår om aftenen... Nå men what to wear? Er det too much at møde op i kjole?

 

Synes sagtens du kan tage kjole på, især når det er en "aften-date" :5up: Tror det vigtigste er at tage noget på som du føler dig tilpas i :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Date lørdag aften, vi skal ud at spise... Den første date jeg skal på der foregår om aftenen... Nå men what to wear? Er det too much at møde op i kjole?

 

 

Sagtens! Altså ikke kæmpe galla kjole :lol: Men for en aften-date synes jeg sagtens kjole kan gå!

 

(Men nu går jeg så 80% af tiden i kjole alligevel :lol: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Date lørdag aften, vi skal ud at spise... Den første date jeg skal på der foregår om aftenen... Nå men what to wear? Er det too much at møde op i kjole?

Du kan sagtens tage kjole på. Det vigtigste er da at du er føler dig komfortabel og selvsikker :-)

 

Personligt ville jeg nok også gå med casually-lækker med jeans, stiletter og en simpel bluse og habit jakke over fx. Men det gælder da bare om at gå efter hvad du føler dig lækker i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Tak for svar... Tror også bare det bliver mine sorte jeans og så min skjortebluse til, et af mine typiske datings outfit :lol: Nu må vi se om humøret er til kjole i morgen eller om det bliver det sædvanlige :-D Måske der er mere held i kjolen, haha...

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for svar... Tror også bare det bliver mine sorte jeans og så min skjortebluse til, et af mine typiske datings outfit :lol: Nu må vi se om humøret er til kjole i morgen eller om det bliver det sædvanlige :-D Måske der er mere held i kjolen, haha...

 

Ja, det vigtigste er at du føler dig godt tilpas i det...:banan:

 

Men "bare" sorte jeans kan jo også dresses ret meget op og ned alt efter hvad man sætter til. Lækre jeans der sidder godt er da bare F-A-N-T-A-S-T-I-S-K!!! :mrgreen:

 

Du kan jo altså vælge at smide et par billeder op her...:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
uuh Findus jeg er sikker på du bare blir hot like a motherfucker :banan: :slem:

 

Haha takker Tonki :mrgreen: Jeg håber virkelig, at denne date vil føre til mere end kun den første date! Synes jeg har været på pænt mange dates, og der er egentlig kun to der har ført til noget mere end det første møde...

Link til indlæg
Del på andre sites

Har købt et par ting til brylluppet....

 

Jeg havde jo kig på en tiara der kostede 850 kr, og synes altså det er maaaange penge for en dims jeg skal bruge EN gang... Nu har jeg købt det over en billig kinesisk wannabe hjemmeside til 40 kr... Så købte jeg tre forskellige ting, og tænker at en af de hårdimser må da falde i min smag...

 

ebd4e2b2714d70efbc090deeca53c318.jpg

 

Det er til forskellige slags hår, så det er jo fint at have forskellige alternativer...

Jeg har købt fra siden før, dog var det de små gave poser til gæsterne som er købt derfra, og de har været ganske super, så jeg håber jeg ikke bliver skuffet... Men for 125 kr. kan man næsten ikke have nogen forventninger... Som jeg sagde til kæresten så er det jo så billigt at man ikke engang bliver trist hvis det ikke kan bruges :lol:

623eaf0c5574587b8d51cee298ff72ca.jpg

a5b9657f1686e74ad342edfea8243afe.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Niles Jord er skøøøønt......det og Nars er favoritterne herhjemme :banan:
Jeg er ret vild med Tromborg, men er allerede efter to dage blevet fan af NJ:hjerte:
Link til indlæg
Del på andre sites

Øhhhh....hvad? Altså enten virker den vel, eller også virker den ikke? De kan sgu da ikke bare slette den fra ens ordre hvis man har gennemført og betalt. Eller hvad?

 

Det er normalt en kode H&M giver som kompensation hvis de f.eks har lavet en fejl, sendt en forkert vare osv., altså er det ikke en rabatkode man bare må gå ind og bruge. Der har været mange diskussioner omkring det.

 

Folk bruger dog stadig koden i flæng, nogle gange så går den, andre gange går H&M aktivt ind og sletter den fra ordren igen, tilsyneladende uden at oplyse køberen om det.

 

Det var bare lige til info.

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er normalt en kode H&M giver som kompensation hvis de f.eks har lavet en fejl, sendt en forkert vare osv., altså er det ikke en rabatkode man bare må gå ind og bruge. Der har været mange diskussioner omkring det.

 

Folk bruger dog stadig koden i flæng, nogle gange så går den, andre gange går H&M aktivt ind og sletter den fra ordren igen, tilsyneladende uden at oplyse køberen om det.

 

Det var bare lige til info.

 

Aha.....nu er jeg med. ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er mine 1000 ting fra ELF kommet. de ser rigtig fine ud, omend neglelakken er noget pink. Men den er nok fin til brune fødder til sommer. Overvejer lidt, om jeg skal smide noget af det gamle make up ud. Noget er jo flere år gammelt...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...