Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Er der nogen, der kan anbefale en pudder uden alt muligt skrammel i?

Jeg har brugt Nilens Jord, siden vi planlagde Liv, men er altså godt træt af den. Nu er jeg gået tilbage til Rimmel, som jeg synes er rigtig god. Så vidt jeg kan google mig til er der ikke parfume eller parabener i, men derfor kan der vel godt være noget andet skadeligt i? Jeg er ikke rigtig forstand på det :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Er der nogen, der kan anbefale en pudder uden alt muligt skrammel i?

Jeg har brugt Nilens Jord, siden vi planlagde Liv, men er altså godt træt af den. Nu er jeg gået tilbage til Rimmel, som jeg synes er rigtig god. Så vidt jeg kan google mig til er der ikke parfume eller parabener i, men derfor kan der vel godt være noget andet skadeligt i? Jeg er ikke rigtig forstand på det :genert:

 

Jeg ved ikke så meget om det, men vær lige obs på at rigtig meget af det uden parabener, er parabenerne erstattet med meget mere allergifremkaldende ting, men de er bare ikke undersøgt tilstrækkeligt endnu. Da Matas pillede parabener ud af deres øjenmakeupfjerner, fik jeg de vilde allergiske reaktioner:shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er der nogen, der kan anbefale en pudder uden alt muligt skrammel i?

Jeg har brugt Nilens Jord, siden vi planlagde Liv, men er altså godt træt af den. Nu er jeg gået tilbage til Rimmel, som jeg synes er rigtig god. Så vidt jeg kan google mig til er der ikke parfume eller parabener i, men derfor kan der vel godt være noget andet skadeligt i? Jeg er ikke rigtig forstand på det :genert:

 

Jeg er ok-glad for mineral-serien fra elf ... den er så vidt vides uden parabener og skrammel i ... og for mig er den ok dækkende :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke så meget om det, men vær lige obs på at rigtig meget af det uden parabener, er parabenerne erstattet med meget mere allergifremkaldende ting, men de er bare ikke undersøgt tilstrækkeligt endnu. Da Matas pillede parabener ud af deres øjenmakeupfjerner, fik jeg de vilde allergiske reaktioner:shock:

 

Lyder hyggeligt :shock:

Jeg har dog ingen problemer med Rimmel - jeg brugte den inden der blev tænkt på baby - men derfor vil jeg alligevel ikke bruge den, hvis den er fyldt med noget skidt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Lyder hyggeligt :shock:

Jeg har dog ingen problemer med Rimmel - jeg brugte den inden der blev tænkt på baby - men derfor vil jeg alligevel ikke bruge den, hvis den er fyldt med noget skidt.

Jeg er stor fan af det danske mærke Tromborg. Prøv at tjek det ud!

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har været glad for Young blood, nu bruger jeg Jane iredale - den er også god bare ikke helt så dækkende.

 

LilleLouie hvor køber du de lækre sko? Du lagde også et billede op af et par mørke-prikkede-ish nike for ikke så længe siden?

 

Dem jeg lige har købt er revet væk i København, så tro det eller ej, de er købt i Svendborg! I en webshop der hedder prinsesse toben eller sådan noget?

 

De prikkede har jeg købt på Asos. Lige her: http://www.asos.com/Nike/Nike-Rosherun-Black-and-White-Printed-Trainers/Prod/pgeproduct.aspx?iid=3478813&SearchRedirect=true&SearchQuery=Nike%20Rosherun%20Black%20and%20White%20Printed%20Trainers&affId=2443&WT.tsrc=Affiliate

 

Men de fås også i forskellige danske sneakershops (footlocker og lign.), de er bare lidt billigere på Asos, især når man lige finder en rabatkode og sådan.

Link til indlæg
Del på andre sites

Rimmel og Gosh har viiiirkelig fået klø for at være spækket med skidt. Det er noget nær det mest allergifremkaldende og hormonforstyrrende længe. Jeg er ikke gravid. Og ville stadig ikke bruge det

 

Elf laver, som freud siger, en super mineral linie. Og det er skide billigt!

 

Jeg har lige købt en bunke af deres "gamle" mineral foundations til næsten ingen penge: de var på bud til 2-en-halv eller 3 Euro - og så var der halv pris den weekend, hvor jeg købte ... jatak.

Tror normalprisen er 5 for de gamle små der er ved at udgå - så nu har den en større "blend"-ting som koster 8 euro ... så der er ikke så meget forgjort i at prøve det i hvert fald.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige købt en bunke af deres "gamle" mineral foundations til næsten ingen penge: de var på bud til 2-en-halv eller 3 Euro - og så var der halv pris den weekend, hvor jeg købte ... jatak.

Tror normalprisen er 5 for de gamle små der er ved at udgå - så nu har den en større "blend"-ting som koster 8 euro ... så der er ikke så meget forgjort i at prøve det i hvert fald.

 

Synes også det er et virkelig godt produkt faktisk. Dered mineral pudder ligner ikke en maske man har taget på.. den.. blender ind i huden.. ej. Jeg elsker den :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er stor fan af det danske mærke Tromborg. Prøv at tjek det ud!

 

Jeg har været glad for Young blood, nu bruger jeg Jane iredale - den er også god bare ikke helt så dækkende.

 

Er de mærker I nævner her Parabene-og-lignende-fri?

 

Jeg er ok-glad for mineral-serien fra elf ... den er så vidt vides uden parabener og skrammel i ... og for mig er den ok dækkende :)

 

Rimmel og Gosh har viiiirkelig fået klø for at være spækket med skidt. Det er noget nær det mest allergifremkaldende og hormonforstyrrende længe. Jeg er ikke gravid. Og ville stadig ikke bruge det

 

Elf laver, som freud siger, en super mineral linie. Og det er skide billigt!

 

Skod med Rimmel :shock: Den bliver skiftet ud a.s.a.p så! Måske med Elf, hvis den er skrammel-sikker :hmm:

 

Findes der egentlig ikke en hjemmeside, hvor man kan chekke alle de fine ord, der står i ingredienslisten, som man ikke fatter en sk** af, så man kan se, om det er ok eller bør være no-go?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Tromborg er uden alt muligt så vidt jeg lige husker... Var glad for deres miniral pudder i hvert fald. Lige nu bruger jeg NJ og synes ligesom Tonks at det er et godt produkt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tromborg er uden alt muligt så vidt jeg lige husker... Var glad for deres miniral pudder i hvert fald. Lige nu bruger jeg NJ og synes ligesom Tonks at det er et godt produkt.

 

eneste problem er at det ikke kan købes i det her Uland :stupid: :lol: samme med raunsborg som jeg også er blevet afhængig af :rolleyes:

Link til indlæg
Del på andre sites

åhh er ved at fylde mere tøj i min garderobe love it :hjerte:

 

Har jo fundet den her mand der får 50% på alle bestseller mærker, ikke mærker jeg normalt køber så meget. Men til halv pris kan man jo altid finde noget ;)

 

Venter dog nok en måned mere, med sådan at shoppe mere igennem - Zeus' og hestens behandling var sådan lige dyrt nok :hmm:.

 

Og så er jeg ved at lede efter fin kjole at have på til bryllup i slut juni...

Link til indlæg
Del på andre sites

åhh er ved at fylde mere tøj i min garderobe love it :hjerte:

 

Har jo fundet den her mand der får 50% på alle bestseller mærker, ikke mærker jeg normalt køber så meget. Men til halv pris kan man jo altid finde noget ;)

 

Venter dog nok en måned mere, med sådan at shoppe mere igennem - Zeus' og hestens behandling var sådan lige dyrt nok :hmm:.

 

Og så er jeg ved at lede efter fin kjole at have på til bryllup i slut juni...

 

Der kunne jeg også godt lære at bruge penge ^_^

Skal til TO bryllupper. Må man så gerne købe Loubier?

Link til indlæg
Del på andre sites

Der kunne jeg også godt lære at bruge penge ^_^

Skal til TO bryllupper. Må man så gerne købe Loubier?

 

hæhæ ja ikke? Han sidder ved Vila, så nu her når de får "prøver"(eller kan købe dem endnu billigere) tager han dem med hjem som gaver til mig :hjerte:.

 

Ja må man godt, hvad har du kig på?

Har lige luret lidt for at inspiration på zalando, og kan intet finde jeg er forelsket i.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
eneste problem er at det ikke kan købes i det her Uland :stupid: :lol: samme med raunsborg som jeg også er blevet afhængig af :rolleyes:

Pokkers! Du må købe når du er på besøg i dk:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Det gør jeg… Jeg er også meget glad for Nilens Jord og det eneste sted i Norge jeg har fundet det, er i lufthavnen som jeg ikke besøger længere..

og man kan ikke bestille til Norge?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...