Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

makeup fri søndag, så her agnete kan du se mine naturlige lyse øjenbryn :mrsgreen:

 

FFCF7539-BF10-47EA-A3E0-19259F5381D2.jpg

 

Synes da jeg er pæn som jeg er, men føler mig da mest "manifeellikeawoman" -ish når jeg har makeup på :engel:

 

 

Må man se andre naked faces denne søndag? :slem:

Nah der er da stadig bryn kan jeg se, men det åbner virkelig op for dine kønne øjne at de ikke er rammet ind af alt det sorte du normalt har på..:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

totalt retro manner :klap: vi skal da se billede?ja?

 

Måske i nogle vintage-grupper på fb, hvis du er derpå. Ellers så måske i genbrugsbutikker, der sælger for dig for et hvis beløb af salgsprisen.

 

Ps. Billede :-P

 

Jamen så måtte jeg jo lige løbe ud og tage nogle billeder...

De er ikke i perfekt stand, som man kan se, men nu har jeg gemt på dem så længe. De har været min mors, og de er fra først i 70'erne. Min far plejede at gøre grin med dem, og sige at de var så store at der skulle nummerplader på.

 

Jeg ved godt hvor de skal sælges hvis det er. Jeg har en Etsy shop.

 

F0Qhyc9.jpg

JRmm5Y8.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

altså nu er jeg jo lidt farvet af Oslo :hmm: men heroppe ville jeg sige 1500 var rimeligt, måske faktisk billigt :hmm:

 

Whaaaaat!? :shock: Jeg havde regnet med et par hundrede...

 

Men én ting jeg har lært på Etsy, det er at man ikke skal sætte priserne for lavt, for så tror folk åbenbart ikke det er noget. Jeg har en del Jacob Hull smykker, og de dyre går som varmt brød, medens der ikke rigtig er interesse for de billige :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

@Umulia jeg ville tjekke priserne på tilsvarende sko :-)

 

Jeg har bare lige hurtigt søgt og fundet priser imellem 200-600 kr.

 

Jeg har også lige søgt på Etsy. Der ligger højhælede 70'er clogs mellem 400 og 1400. Jeg tror mine ligger i den lave ende, fordi de er i dårlig stand - så 400. Og så lægger jeg lige en hund til fordi er mere outrerede end noget af det andet, jeg kunne finde :lol:

Og bliver de ikke solgt, har jeg intet mistet :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...