Hop til indhold

Dulletråden


Freudika
 Share

Recommended Posts

Men er det ikke kun den engelske hjemmeside som ikke shipper til Danmark ?? Jeg havde fyldt kurven, men måtte droppe det igen, da de ikke sendte til Danmark :(

 

Nopes, du skal bare ind på den rigtige side fra start. Rabat koden er 50022014

Nogle gange har EU og UK forskellige rabat koder.. men ikke denne gang..

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 6,7k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Den engelske shipper da til Danmark :hmm: Bruger aldrig andre sider en co.uk siden :vedikke:

 

Det forstår jeg ikke så :vedikke: den side jeg snakker om har netop lige haft 50%, mens den side der shipper til Danmark først sendte rabatkode til mig idag :hmm: Er du VIP kunde ?? :lol:

 

Var ellers lige inde og kigge, men alt det jeg kunne tænke mig var udsolgt, og sådan synes jeg altid det er når de kører 50% :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Vi skal til stor 2*30 års fødselsdag her slut marts måned og overvejer ny kjole:engel:

 

Jeg vil egentlig rigtig gerne en lang kjole, synes virkelig at de er smukke... Men har ikke lige fundet en endnu.

 

Igår fandt jeg dem her:lol:

image.jpg

image.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal ud og spise med min kolleger i aften, og derefter på pub så nyt tøj måtte der til :engel:

 

Endte med den her kjole fra Floyd by Smith

 

mw1_5196.jpg

 

og så en læderjakke fra from Lou :5up:

 

Tager mørke mørke sorte nailon strømper på, sorte læderstøvler og lader håret hænge ned :banan:

 

Det er SÅ flot :hjerte: kjolen er super smuk, men også lidt fin men med læderjakken blir det lidt mere gå i byen cool. Jakken er matsort og der står at den bør vaskes før brug :hmm: ved ikke om det er pga kemikalier eller om den smitter af på den hvide kjole :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg skal ud og spise med min kolleger i aften, og derefter på pub så nyt tøj måtte der til :engel:

 

Endte med den her kjole fra Floyd by Smith

 

mw1_5196.jpg

 

og så en læderjakke fra from Lou :5up:

 

Tager mørke mørke sorte nailon strømper på, sorte læderstøvler og lader håret hænge ned :banan:

 

Det er SÅ flot :hjerte: kjolen er super smuk, men også lidt fin men med læderjakken blir det lidt mere gå i byen cool. Jakken er matsort og der står at den bør vaskes før brug :hmm: ved ikke om det er pga kemikalier eller om den smitter af på den hvide kjole :vedikke:

 

Læderjakken ? Altså er det ægte læder ? For så må den selvfølgelig ikke vaskes.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...