Hop til indhold

Nu er Ludvig rigtig faldet til


Gæst Mellon
 Share

Recommended Posts

Gæst Mellon

Nu har Ludvig snart boet her i 3 måneder (d. 29.03)

I starten skældte Ludvig ud på alle fremmede mennesker der bare kiggede på ham og fremmede hunde fik det glatte lag, Ludvig sprang ud i snoren gøede og knurrede som om han ville flænse den anden hund.

Nu bor jeg et sted hvor der er mange hunde, også de såkaldte muskelhunde, så synes det var lidt utrygt at Ludvig reagerede så voldsomt, hvis nu den anden skulle blive sur og rive sig løs.

 

Jeg er så kommet en del i den lokale "hundepark" hvor Ludvig har mødt en del hunde af forskellige slags, uden snor. Lige så snart han var uden snor gik det meget bedre.

I fredags gik vi over en smal bro i området, og måtte passere en stor muskelhund, jeg blev lidt nervøs for Ludvig reager kraftigst når han ikke kan komme væk, men i fredags reagerede han slet ikke, forsatte bare med det han var i gang med, det var så stort.

 

Ludvig var i starten meget på vagt overfor børn, han gøede og brummede når der var børn i nærheden, der var heller ingen der kunne få lov at klappe ham, men kan mærke at Ludvig er blevet meget mere tryg ved mennesker omkring ham, når vi har haft besøg har han bare lagt sig og slappet af ingen gøeri, men han gider ikke klappes eller noget der ligner de skal lade ham være, men det er også fint nok, så hopper han da ikke op og sviner deres tøj til:genert:

 

Ludvig er også begyndt at ligge op til leg med mig, det har han ikke vist interesse for før, men nu roder vi rundt på gulvet og hygger os. og så elsker han at ligge i arm. Ludvig ligger mere på ryggen end han laver noget andet, han elsker at blive nusset på maven.

 

Her er lidt billeder af min lille guldklump:hjerte: han er bare skøn, vi starter til træning på torsdag, det bliver spændende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Tak for de pæne ord, jeg er netop kommet hjem fra tur, vi var forbi den lokale dyrelegeplads, ludvig har før været ret utryg ved dyrene dernede men idag kunne han stå ansigt til ansigt med hest, gris, får, geder og en masse høns uden problemer, han var bare så dygtig, ikke engang et lille vuf:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...