Hop til indhold

Shabi in da house!


sonja77
 Share

Recommended Posts

  • Svar 435
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Her til aften holdt Randi og jeg introaften for de nye kursister på sandkasseholdet i agilityklubben. Hundene og jeg kom i god tid og gik tur i parken først, og så fandt vi en lille, lidt afskærmet plæne omgivet af træer og buske, hvor vi bare hang ud en halv times tid og nærmest havde vores egen lille have. Jeg gik og lyttede til min ipod og prøvede desperat at lære koreografien til mit og Tysons nye HTM-nummer, som vi stiller op med på mandag :mrgreen: - og hundene tullede rundt og hyggede sig. De nød det virkelig, de snusede, rullede sig, solede sig og legede :lun: - faktisk legede de løbeleg i meget længere tid, end de nogensinde har gjort før, og næsten uden skinger legegøen fra Tysons side. Sikkert fordi der var mere ro på, forestiller jeg mig.

 

Jeg kunne altså virkelig godt tænke mig en have, det var helt tydeligt skønt for hundene. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

 

Jeg kunne altså virkelig godt tænke mig en have, det var helt tydeligt skønt for hundene. :hjerte:

 

Ih, hvor lyder det bare idyllisk og hyggeligt. Det er så dejligt med det varme vejr :-D

 

Så er det (muligvis) lidt dumt at du lige er flyttet - til noget uden have. Men har I ikke den der fælleshave, hvor man gerne må have hundene med?

 

Sagde hende, der brændende ønsker sig en have (eller 'bare' en solrig altan), men lige har købt verdens mindste andel for 1,5 år siden. På 5. sal. Uden altan. med vinduer, der ikke rigtig kan åbne. Og uden tilladelse til at have hunden med i gården.

 

Men dengang havde jeg jo heller ingen hund... Men ih, hvor gad jeg godt i det mindste lige at kunne åbne op til en lækker altan. Det er jo nærmest en dagsrejse, når jeg skal ud og nyde solen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det (muligvis) lidt dumt at du lige er flyttet - til noget uden have.

 

Men jeg havde ikke råd til noget med have. :vedikke:

 

Men har I ikke den der fælleshave, hvor man gerne må have hundene med?

 

Jo, og det er da også dejligt, for i min gamle forening måtte der ikke være hunde i gårdhaven (faktisk var der slet ikke hundetilladelse :pift:). Men jeg tør ikke have dem løse dernede i løbet af dagen, når der også kommer andre mennesker, for de bliver så¨territoriale og løber hen og gør af alle, der kommer ind i haven. :evil:

 

Sagde hende, der brændende ønsker sig en have (eller 'bare' en solrig altan), men lige har købt verdens mindste andel for 1,5 år siden. På 5. sal. Uden altan. med vinduer, der ikke rigtig kan åbne. Og uden tilladelse til at have hunden med i gården.

 

Men dengang havde jeg jo heller ingen hund... Men ih, hvor gad jeg godt i det mindste lige at kunne åbne op til en lækker altan. Det er jo nærmest en dagsrejse, når jeg skal ud og nyde solen.

 

Jeg har jo fået altan i min nye lejlighed. :banan: Jeg har dog ikke fået brugt den så meget endnu, da den har formiddagssol. Jeg ville hellere have haft eftermiddagssol. Men i løbet af sommeren regner jeg da med at få nogle dejlige soltimer derude alligevel. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har jo fået altan i min nye lejlighed. :banan: Jeg har dog ikke fået brugt den så meget endnu, da den har formiddagssol. Jeg ville hellere have haft eftermiddagssol. Men i løbet af sommeren regner jeg da med at få nogle dejlige soltimer derude alligevel. :-)

 

Lumi elsker når vejret er godt og døren bare står åben...så lægger hun sig ud i solen og kommer ind og er heeelt varm :lun:

 

Tror også det lige er noget for Tyson og Shabi :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sonja og jeg var på Amager Strand idag med vores 3 vapser :banan:

 

Brrrr...blæsten var godt nok kold, men de dejlige vovser hygge sig mægtigt. Og Lumi fik endda jagtet ænder ude i vandet...indtil det gik op for hende at hun var kommet lidt langt ud og næsten ik ku bunde :lol:

 

Nr. 4 billede, hvor Lumi kigger sig tilbage over skulderen, er altså megakært. :lun:

 

Og Lumi og Tyson på stenen. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

25271d1271447027t-shabi-da-house-31.jpg

 

Det er da bare total gruppekram :hjerte:

 

Ja, det er et skønt billede. :lol:

 

I starten var det for voldsomt for Lumi, når både Tyson og Shabi kastede sig ind i legen samtidig, fordi de begge to ville jagte hende/slås med hende. Men til sidst så det ud til, at de begyndte at finde ud af at lege sammen alle tre. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ooooohr, Sonja, vil du ikke nok bruge billedet af Shabi i sin taske til månedens hund :lun:

 

:klap: Du må have læst mine tanker, jeg har lige skrevet i hjælpetråden og spurgt, om jeg skulle bruge det!

 

Skal du for øvrigt ikke med os til standen en dag? Vi mangler jo en fjerde uldtot i gruppen for at få et lige antal. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

I går aftes var vi til dogdancing-konkurrence. Jeg havde fået et tip fra kennel-löwchen om at dække buret helt til, når Shabi sad i det alene, og det virkede. :5up: Hun sagde ikke en lyd, når hun sad i det alene, hvor hun til konkurrencen for en uge side sad og brokkede sig, når jeg tog Tyson med ud og lod hende være alene i buret.

 

Nu var jeg jo ikke arrangør denne gang, så jeg havde god tid til at sidde og se de andre optræde. Jeg havde hundene hos mig imens, så de ikke skulle sidde i bur hele tiden. Det var lige noget, der passede Shabi, så kunne hun ligge på skødet og putte, og engang imellem fik hun lige kravlet over til nogle af de andre tilskuere og tiltusket sig lidt nusning. :lol::lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...