Hop til indhold

Shabi in da house!


sonja77
 Share

Recommended Posts

  • Svar 435
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

De er da vildt søde i den sofa - og de klæ´r hinanden :-D

 

Men jeg bliver nødt til at kommentere.... har du dyner over hele lejligheden, eller er det bare tilfældigt, at hundene næsten altid ligger i en dyne :mrgreen:

- Oskar og Luffe er misundelige og har nu krævet, at der også kommer en dyne i min sofa:lol:

 

Skriver lige fra Ainas profil, men det er altså mig, Sonja :mrgreen: - altså, jeg slæber ret tit min dyne med ind i sofaen, såååå... :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

:oops: Anne???? Skal jeg ikk snart passe Chivas så :slem: så kan vi se om du stadig kan se det sjove i det når du henter ham hehe :engel:

 

Joho, du kan da få ham i pinsen :mrgreen: Og efter som Chivas ikke skal udstilles lige forløbig, så kan jeg såmænd sikket også leve med at du klipper ham skaldet på bagdelen, MEN, så bliver det også DIG der kommer til at gå med ham til prøver og den slags, for jeg er squ ikke sikker på at jeg offentligt vil kendes ved ham hvis han har bar numse :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Joho, du kan da få ham i pinsen :mrgreen: Og efter som Chivas ikke skal udstilles lige forløbig, så kan jeg såmænd sikket også leve med at du klipper ham skaldet på bagdelen, MEN, så bliver det også DIG der kommer til at gå med ham til prøver og den slags, for jeg er squ ikke sikker på at jeg offentligt vil kendes ved ham hvis han har bar numse :lol::lol::lol:

 

Åh det kunne være så godt at være helt alvorlig og svare noget i stil med:

 

Årrhhh du ved ... drenge er jo drenge ... og ham her - han smed bukserne væk i et forårskådt øjeblik - og vi har ikke kunne finde dem siden :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gik det godt med de tre musketerer?

Og har I fået købt dragterne endnu?

 

Det gik SUPER godt med de tre vapser!!

Men ingen dragter er købt endnu..hehe

 

Vi startede med at gå tur og lige da de havde fået snorene af, så drønede Lumi og Shabi og legede løbeleg sammen, mens Tyson snusede lidt rundt. Og resten af turen gik super fint og ingen blev holdt udenfor. Det meste gik på at gå og hygge-snuse sammen :lun:

Jeg havde små ostebidder med, så Shabi lærte at jeg var oste-damen og ganske fin at komme hen til...hehe. Tyson ville hellere have mine oste-bidder end Sonjas godbidder :klap:

På et tidspunkt lavede Tyson og Lumi løbeleg og så ville Shabi være med - så hun joinede dem som det mest naturlige og det var helt i orden med de to :-D

 

Bagefter hyggede vi herhjemme og vapserne lavede lidt tricks i hovederne på hinanden nærmest..hehe..og puttede ellers med os i sofaen og på gulvet.

Shabi er virkelig en kælepot!! :lun: Hun ELSKER at blive kløet på maven - hun er så bedårende. Og Lumi fik givet Tyson masser af kys som altid, men også Shabi fik et møs. Og selvfølgelig blev Sonja også overfaldet med møs.

Og Tyson overfaldede mig med møs :lun:

 

Det var rigtigt hyggeligt at have besøg af de tre og det gik virkelig godt med vapserne - ingen blev holdt udenfor :hjerte:

 

Og i morgen skal vi på stranden med dem :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Joho, du kan da få ham i pinsen :mrgreen: Og efter som Chivas ikke skal udstilles lige forløbig, så kan jeg såmænd sikket også leve med at du klipper ham skaldet på bagdelen, MEN, så bliver det også DIG der kommer til at gå med ham til prøver og den slags, for jeg er squ ikke sikker på at jeg offentligt vil kendes ved ham hvis han har bar numse :lol::lol::lol:

 

Hihi havde nok ikk ku nænnet det alligevel :genert: Så det da helt sikkert at han nok ikk vil snakke med mig mere den kære Chivas

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi hygger herhjemme med de tre dejlige vapser :lun:

 

Kig venligst på vapperne og IKKE på mig - jeg havde vist ikke lige min mest fotogene dag. :oops:

 

Det havde Ainas kæreste Simon så heller ikke, Aina tog et billede, hvor Shabi lå klinet op af hans ben - Shabi ser megasød ud, men Simon sidder og taler imens, så han ser mildest talt ikke kvik ud. :mrgreen:

 

Det gik SUPER godt med de tre vapser!!

Men ingen dragter er købt endnu..hehe

 

Vi startede med at gå tur og lige da de havde fået snorene af, så drønede Lumi og Shabi og legede løbeleg sammen, mens Tyson snusede lidt rundt. Og resten af turen gik super fint og ingen blev holdt udenfor. Det meste gik på at gå og hygge-snuse sammen :lun:

Jeg havde små ostebidder med, så Shabi lærte at jeg var oste-damen og ganske fin at komme hen til...hehe. Tyson ville hellere have mine oste-bidder end Sonjas godbidder :klap:

På et tidspunkt lavede Tyson og Lumi løbeleg og så ville Shabi være med - så hun joinede dem som det mest naturlige og det var helt i orden med de to :-D

 

Bagefter hyggede vi herhjemme og vapserne lavede lidt tricks i hovederne på hinanden nærmest..hehe..og puttede ellers med os i sofaen og på gulvet.

Shabi er virkelig en kælepot!! :lun: Hun ELSKER at blive kløet på maven - hun er så bedårende. Og Lumi fik givet Tyson masser af kys som altid, men også Shabi fik et møs. Og selvfølgelig blev Sonja også overfaldet med møs.

Og Tyson overfaldede mig med møs :lun:

 

Det var rigtigt hyggeligt at have besøg af de tre og det gik virkelig godt med vapserne - ingen blev holdt udenfor :hjerte:

 

Og i morgen skal vi på stranden med dem :banan:

 

Det gik nemlig rigtig godt med de tre. :lun: Og Shabi syntes helt sikkert, at det var hyggeligt at besøge Aina. Der var jo legetøj, guffer, en sød Lumi-hund og mennesker, der gad at nusse hende på maven. :klap:Og Tyson var som sædvanlig lykkelig for at være sammen med Lumi. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

SÅ kan I godt sætte jer godt til rette, for nu kommer der MANGE billeder. :mrgreen:

 

Aina og jeg havde vapperne med til stranden i dag - det var lige noget, der passede dem. :lun: Nogle gange skulle de lige finde ud af, hvordan de kunne lege sammen alle tre, men det gik fint, så det skal de nok hurtigt finde ud af. De kommer i hvert fald fint ud af det alle tre. :5up:

 

På vej derud i metroen var der for øvrigt en kvinde, der blev meget forelsket i Shabi. Hun spurgte, hvilken race hun er, for hun havde da godt nok det sødeste ansigt, syntes hun. :hjerte:

 

Billedkvaliteten er ikke så god, men jeg synes fint, at man kan se, hvor meget hundene hyggede sig. :-D

 

[ATTACH]24271[/ATTACH]

 

[ATTACH]24272[/ATTACH]

 

[ATTACH]24273[/ATTACH]

 

[ATTACH]24274[/ATTACH]

 

[ATTACH]24275[/ATTACH]

 

[ATTACH]24276[/ATTACH]

 

[ATTACH]24277[/ATTACH]

 

[ATTACH]24278[/ATTACH]

 

[ATTACH]24279[/ATTACH]

 

[ATTACH]24280[/ATTACH]

 

[ATTACH]24281[/ATTACH]

 

[ATTACH]24282[/ATTACH]

 

Mucho flere billeder følger. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

[ATTACH]24283[/ATTACH]

 

[ATTACH]24284[/ATTACH]

 

[ATTACH]24285[/ATTACH]

 

[ATTACH]24286[/ATTACH]

 

[ATTACH]24287[/ATTACH]

 

[ATTACH]24288[/ATTACH]

 

[ATTACH]24289[/ATTACH]

 

[ATTACH]24290[/ATTACH]

 

[ATTACH]24291[/ATTACH]

 

[ATTACH]24292[/ATTACH]

 

[ATTACH]24293[/ATTACH]

 

[ATTACH]24294[/ATTACH]

 

Der kommer lige nogle stykker til, og så er det slut. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...