Hop til indhold

Shabi in da house!


sonja77
 Share

Recommended Posts

Shabi har fået et rigtig godt indkald, også når hun ser noget, hun meget gerne vil hen til, f.eks. hunde, hun vil hilse på, eller løbere, hun vil jagte. :5up: Men nogle gange kan fristelsen jo blive lidt for stor, som f.eks. i dag. :lol:

 

Vi gik tur i Grøndalsparken og kom forbi chihuahua-træffet, som kort fortalt foregår ved, at en million chi'er drøner gøende rundt i en lille indhegning. :mrgreen:

 

Vi havde passeret træffet på udturen, og Shabi så godt nok langt efter alle de små lækre, gøende hunde, men hun kom da, da jeg kaldte, og fulgte med Tyson og mig videre. Men på hjemturen skulle vi igen forbi træffet, og så blev fristelsen altså for stor, og Shabi drøøønede derind. Nøj, hvor hun hyggede sig med at løbe rundt og snuse til alle chi'erne og prøve at få dem til at lege. :mrsgreen:

 

Jeg måtte jo så ind og hente hende. Jeg havde ellers med vilje undgået det, fordi jeg tænkte, at det nok var for meget for Tyson med alle de gøende hunde, og en del af dem var unghunde og hvalpe, som han jo synes er ækle. :badr: Men han opførte sig SÅ eksemplarisk, fulgte mig bare tæt igennem hele hundeflokken, snusede lige kort til et par af hundene, når de kom hen til ham, men ignorerede de unghanner, der hang ham i røven (sådan noget hader han ellers"!) og de hvalpe, der prøvede at springe op i hovedet på ham. Dygtige musling. :hjerte: Da jeg så fik fat i Shabi-måsen og vi gik ud af indhegningen, gik han og kiggede op på mig med et meget stolt udtryk, der tydeligt sagde "Så du, hvor dygtig jeg var, mor? Skal jeg så ikke have godbidderne nu, hva'?" :mrgreen: Og det fik han selvfølgelig. :lun:

 

 

 

 

Nu har Shabi-prinsessen for øvrigt boet her i godt en måned. Det er sjovt, det føles som meget længere. :-D

 

Hun er blevet rigtig dygtig, kommer (næsten :mrgreen:) altid når jeg kalder, knurrer og gør ikke længere af folk vi passerer på gaden, og hun kan blive siddende eller liggende helt roligt uden at forsøge at tyvstarte, mens jeg spreder fordersøg udenfor - i starten blev jeg nødt til at have hende bundet, for at hun ikke skulle kaste sig over det med det samme, nu venter hun så fint. Og hun har også lært at vente med at gå ind og ud af døren, indtil jeg siger "værsgod". :5up:

 

Og hun er jo en klog lille en, hun har allerede lært twist/turn (dreje rundt om sig selv på stedet), cirkle om mig begge veje, ottetal mellem benene, zig-zag mellem benene, rulle begge veje, stå på bagbenene, tigge (sidde pænt), bakke, springe over og gennem mine ben, og hun er ved at lære at kravle og at lave en bakkende zig-zag. :hjerte:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 435
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nææææ hvor er hun dygtig :mrgreen:

Den med døren kunen hun..Du bruger nok bare ikke samme kommando som os :slem: Ingen går gennem yderdøren eller de lukkede låger, andet end på navn.

Og det er virkelig en blæreting når der er hvalpekøbere :klap:

 

He he, måske bruger jeg anden kommando - eller også besluttede hun sig for at "glemme" det, da hun flyttede ind her. :slem: I starten prøvede hun i hvert fald at drøne gennem enhver åben dør for fuld fart, hvis jeg ikke nåede at lave en kropsblokering. :mrgreen:

 

Søde pige. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, måske bruger jeg anden kommando - eller også besluttede hun sig for at "glemme" det, da hun flyttede ind her. :slem: I starten prøvede hun i hvert fald at drøne gennem enhver åben dør for fuld fart, hvis jeg ikke nåede at lave en kropsblokering. :mrgreen:

 

Søde pige. :lun:

:mrgreen::mrgreen::klap::banan: dygtige Shabi .. Jeg havde sagt til hende du ikke skulle have det for nemt :engel:
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er sådan lidt... alternativt indstillet... på nogle områder. Er vist lidt påvirket af min hippiemor. :engel: Jeg har tidligere haft en claivoyant til at tage kontakt til Tyson, og nu skulle hun jo selvfølgelig også lige snakke med Shabi. Jeg bad hende spørge ind til tre ting: 1) Hvad synes hun om at være flyttet ind her, 2) hvad synes hun om Tyson og 3) hvordan hun har det, når hundene er alene hjemme.

 

Jeg har intet fortalt om Shabi udover hendes navn, og så har den clairvoyante fået et foto af hende. Jeg har fået "læsningen" i dag. Og den er bare spot on! :shock: Jeg sad bare og nikkede hele vejen igennem den, det er PRÆCIS sådan, jeg oplever Shabi og hendes personlighed. Også kommentarerne om Tyson er lige på kornet.

 

Her er den:

 

Under min session, hvor jeg fokuserede på Shabi fik jeg mange fine indtryk og beskeder om hende. Min første fornemmelse er, at hun er en usædvanlig kærlig og dejlig hund med et åbent og nysgerrigt sind, der dog lige kommer til udtryk på mange forskellige måder – det er min fornemmelse, at hun kan udsende så mange signaler, at det kan være en anelse svært lige nu at aflæse hendes personlighed. Jeg oplever, at hun det ene øjeblik virker lidt forvirret og klodset og måske lidt reserveret for så i næste øjeblik at være helt højt på strå og møde verden med højt humør. Men det vil kun være en fase i takt med at hun finder sig til rette i sit nye hjem. Jeg ved ikke om hun er hvalp endnu, men hun virker i hvert fald stadig lidt ufærdig på mange punkter. Vigtigst af alt er dog, at hun har en stor nysgerrighed og appetit på livet og omgivelserne. Hun virker umiddelbart meget ivrig og opsøgende på mig. Bliv ikke forskrækket, hvis hun opfører sig lidt forskelligt som beskrevet i det ovenstående.

 

Hendes sande personlighed og som er den hun med tiden vil hvile mere og mere i er en glad, meget kærlig og opmærksom hund. Hendes nysgerrighed vil med tiden gøre hende til en kvik hund. Hun vil altid være en livlig og selskabelig hund, men det lidt vilde eller sprælske i hende vil blive nedtonet i takt med, at hun bliver ældre. Hun er en hund man simpelthen ikke kan lade være med at elske, og det ved hun godt. Jeg får at vide, at hun med tiden bliver mere og mere bevidst om, at hun er en elsket og nuttet hund, og jeg fornemmer hun måske vil spille lidt på dette og måske over for dig og andre hunde vil opføre sig lidt koket og skabet for at få endnu mere opmærksomhed. Der er ikke noget negativt i det – hun er bare bevidst om sine fortrin.

 

Jeg oplever, at du gør et stort stykke arbejde for at få hende til at falde til, og jeg fornemmer en stor samhørighed mellem jer allerede. Jeg får i hvert fald ind, at hun føler helt tryg i sit nye hjem og særligt, når du er der. Shabi kan sagtens stå på egne ben, og det bør du nok tilskynde hende lidt mere til, da hun nemt kommer for let til tingene, hvis du hele tiden er over hende. Jeg ved, at du gør alt for hende af kærlighed, men hvis hun ikke lærer, at hun selv skal arbejde for tingene og på den måde får nogle små knubs i tilværelsen føler jeg ikke hun helt vil udvikle sin dejlige personlighed optimalt. Så er det min fornemmelse, at hun mest vil fremstå som en lidt forvirret og usikker hund.

 

Hun virker glad for Tyson og er nysgerrig på, hvad han er for en. Umiddelbart fornemmer jeg, at han måske nok kan fremstå som en anelse reserveret over for hende, men det skyldes mere hans natur og så det faktum, at hun lige nu er lidt af en ivrig lille dame. Han vil med tiden komme til at sætte stor pris på hendes selskab, når hun falder lidt mere til. Jeg oplever, at han lige nu måske godt kan få lidt for meget af hende, men samtidig fornemmer jeg også, at han synes hun er sjov. Vær ikke bekymret, hvis han ikke umiddelbart viser den helt store interesse. Han er godt tilfreds, men er måske ikke så åben i sit hunde kropssprog som Shabi, så på mange måder komplementerer de to hunde hinanden på bedste vis. Det bliver rigtig godt for dem begge på længere sigt.

 

Alene hjemmedelen fungerer nok knap så godt lige nu. Og det har igen at gøre med vigtigheden af, at Shabi får lov at være lidt mere på egne ben – pas på med ikke at nurse hende for meget og vise hende, at det er dig, der klarer alle problemerne. Jeg føler bestemt ikke det er noget du bevidst bestræber dig på at gøre, men jeg oplever hun finder en stor tryghed hos dig og nemt bruger dig som sin trygge havn frem for selv at klare tingene til trods for, at hun er nysgerrig af sind. Jeg oplever, at hun bliver lidt utryg og forvirret, når hun er alene hjemme – også selvom måske Tyson er der. Jeg føler ikke, at hun er bange, men mere lidt rundt på gulvet. Jeg får et billede ind af hende, hvor hun sidder på gulvet og er lidt forvirret og hvor hun stamper og har revet en avis eller et blad i stykker. Hun kigger søgende rundt og fremstår mere undrende og en lille smule utryg frem for egentlig nervøs og bange. Jeg ved ikke om du har tilbragt særlig meget tid med hende i starten og først nu er begyndt at lade hende være alene hjemme. Det virker nemlig som om, at der kan være tale om en lidt brat overgang for hende. Igen føler jeg det her er et spørgsmål om tilvænning og at det vil gå over. Det er som om hun ikke helt kan forstå, at Tyson kan være helt rolig, når de er alene. Jeg fornemmer hun på en måde forsøger at få lidt opmærksomhed fra ham ved at hoppe rundt og måske gø lidt. Jeg fornemmer det vil være godt, hvis de kunne være i en form for afgrænset rum, da jeg tror det især vil give Shabi tryghed. Jeg føler også, at det mest er dig, der bekymrer dig. Shabi er ikke så vild med at være alene, men jeg ser det ikke som et vedvarende problem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor spændende, jeg har tit tænkt på at sende Luna til en claivoyant, men har endnu ikke helt gjort op med mig selv, om jeg nu også tror på det :oops:

 

Men det er da sjovt at høre hvor tæt hun kom på, og hvor meget hun egentlig lyder til at have haft kontakt med Shabi.

 

Er der så noget af det du føler du kan bruge i jeres fremtidige samvær, er der noget af det der har fået dig til at ville gøre nogle ting anderledes. Har det givet dig de svar du havde håbet på?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor spændende, jeg har tit tænkt på at sende Luna til en claivoyant, men har endnu ikke helt gjort op med mig selv, om jeg nu også tror på det :oops:

 

Men det er da sjovt at høre hvor tæt hun kom på, og hvor meget hun egentlig lyder til at have haft kontakt med Shabi.

 

Er der så noget af det du føler du kan bruge i jeres fremtidige samvær, er der noget af det der har fået dig til at ville gøre nogle ting anderledes. Har det givet dig de svar du havde håbet på?

 

Man kan jo godt prøve, uanset om man er sikker på, om man tror på det eller ej. :blink: Hende, jeg har brugt, tager 350 kr. for en session, hvoraf de 50 kr. går til Dyrefondet, så det synes jeg ikke er galt.

 

Jeg føler helt sikkert, at det er noget, jeg kan bruge, selvom jeg ikke lige kan sige konkret, om der er noget, jeg vil gøre anderledes. Men jeg synes, at det giver mig en endnu bedre fornemmelse af hende, og det gør derfor en forskel i forhold til min tilgang til hende/mit samvær med hende. Det er svært at forklare, men det er i forhold til vores "forbindelse", at jeg synes det gør en forskel.

 

Og så er det jo bare sjovt at høre, synes jeg. :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan jo godt prøve, uanset om man er sikker på, om man tror på det eller ej. :blink: Hende, jeg har brugt, tager 350 kr. for en session, hvoraf de 50 kr. går til Dyrefondet, så det synes jeg ikke er galt.

 

Jeg føler helt sikkert, at det er noget, jeg kan bruge, selvom jeg ikke lige kan sige konkret, om der er noget, jeg vil gøre anderledes. Men jeg synes, at det giver mig en endnu bedre fornemmelse af hende, og det gør derfor en forskel i forhold til min tilgang til hende/mit samvær med hende. Det er svært at forklare, men det er i forhold til vores "forbindelse", at jeg synes det gør en forskel.

 

Og så er det jo bare sjovt at høre, synes jeg. :genert:

 

Jamen jeg tror også at jeg ville syntes det ville være sjovt at høre, især hvis jeg følte at vedkommende havde "ramt plet" :-D

 

Men jeg er sådan en type der garanteret godt kunne finde på at gå og spekulerer rigtig meget over det jeg fik at vide, og hvad så hvis det bare er fup og fidus, men jeg ender med at tage det rigtig seriøst...

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan jo godt prøve, uanset om man er sikker på, om man tror på det eller ej. :blink: Hende, jeg har brugt, tager 350 kr. for en session, hvoraf de 50 kr. går til Dyrefondet, så det synes jeg ikke er galt.

 

Jeg føler helt sikkert, at det er noget, jeg kan bruge, selvom jeg ikke lige kan sige konkret, om der er noget, jeg vil gøre anderledes. Men jeg synes, at det giver mig en endnu bedre fornemmelse af hende, og det gør derfor en forskel i forhold til min tilgang til hende/mit samvær med hende. Det er svært at forklare, men det er i forhold til vores "forbindelse", at jeg synes det gør en forskel.

 

Og så er det jo bare sjovt at høre, synes jeg. :genert:

 

har du et link til hende?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Man kan jo godt prøve, uanset om man er sikker på, om man tror på det eller ej. :blink: Hende, jeg har brugt, tager 350 kr. for en session, hvoraf de 50 kr. går til Dyrefondet, så det synes jeg ikke er galt.

 

Jeg føler helt sikkert, at det er noget, jeg kan bruge, selvom jeg ikke lige kan sige konkret, om der er noget, jeg vil gøre anderledes. Men jeg synes, at det giver mig en endnu bedre fornemmelse af hende, og det gør derfor en forskel i forhold til min tilgang til hende/mit samvær med hende. Det er svært at forklare, men det er i forhold til vores "forbindelse", at jeg synes det gør en forskel.

 

Og så er det jo bare sjovt at høre, synes jeg. :genert:

 

Kan jeg tillade mig at være lidt skeptisk?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg tror også at jeg ville syntes det ville være sjovt at høre, især hvis jeg følte at vedkommende havde "ramt plet" :-D

 

Men jeg er sådan en type der garanteret godt kunne finde på at gå og spekulerer rigtig meget over det jeg fik at vide, og hvad så hvis det bare er fup og fidus, men jeg ender med at tage det rigtig seriøst...

 

Sådan har jeg det også lidt.

Jeg kender en som i lørdags havde clairvoyant på (750kr) til en akut situation. Og oplysningerne hun fik ud af henvendelsen passede overhovedet ikke på nogetsom helst.

 

Det viste sig vist derimod at være rigtigt godt at de ikke fulgte anvisningerne.

 

Men jeg vil ikke afvise at jeg selv kunne finde på at bruge en clairvoyant.

 

Men jeg tænker, at hvis man stiller 3 spørgsmål, hvoraf det ene er "Hvordan har hun det når hundene er alene hjemme?" Så tror jeg de fleste ville fornemme på dig at du spørger netop fordi det ikke går helt gnidningsfrit :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

har du et link til hende?

 

Profil - www.clair-coaching.dk

 

Kan jeg tillade mig at være lidt skeptisk?

 

Ja, det skal du da være velkommen til.

 

Sådan har jeg det også lidt.

Jeg kender en som i lørdags havde clairvoyant på (750kr) til en akut situation. Og oplysningerne hun fik ud af henvendelsen passede overhovedet ikke på nogetsom helst.

 

Det viste sig vist derimod at være rigtigt godt at de ikke fulgte anvisningerne.

 

Men jeg vil ikke afvise at jeg selv kunne finde på at bruge en clairvoyant.

 

Men jeg tænker, at hvis man stiller 3 spørgsmål, hvoraf det ene er "Hvordan har hun det når hundene er alene hjemme?" Så tror jeg de fleste ville fornemme på dig at du spørger netop fordi det ikke går helt gnidningsfrit :blink:

 

Det er klart, hun ved da uden tvivl ud fra det spørgsmål, at det ikke er gnidningsfrit. Det var nu heller ikke noget, jeg prøvede at skjule for hende. ;-)

 

Jeg ved såmænd heller ikke selv, om jeg tror 100 pct. på det. :vedikke: Men jeg synes, at det er sjovt. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Profil - www.clair-coaching.dk

 

 

 

Ja, det skal du da være velkommen til.

 

 

 

Det er klart, hun ved da uden tvivl ud fra det spørgsmål, at det ikke er gnidningsfrit. Det var nu heller ikke noget, jeg prøvede at skjule for hende. ;-)

 

Jeg ved såmænd heller ikke selv, om jeg tror 100 pct. på det. :vedikke: Men jeg synes, at det er sjovt. :-D

 

Hvis jeg må kommentere det, som en der selv gør det i den slags - eller har gjort det tidligere, så synes jeg, at langt det meste vedkommende skriver er noget vi alle kan tænke os til, hvis vi kender bare lidt til hunde.

 

Der er få konkrete input omkring Shabi. Men hvis du "kun" gør det, sådan lidt fordi det kunne være sjovt, er der jo ingen ko på isen :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvis jeg må kommentere det, som en der selv gør det i den slags - eller har gjort det tidligere, så synes jeg, at langt det meste vedkommende skriver er noget vi alle kan tænke os til, hvis vi kender bare lidt til hunde.

 

Der er få konkrete input omkring Shabi. Men hvis du "kun" gør det, sådan lidt fordi det kunne være sjovt, er der jo ingen ko på isen :lol:

 

He he, nej, ingen ko nogen steder. :mrgreen:

 

Jeg skrev jo ikke som sådan for at få konkrete råd eller vejledninger til noget... i den situation ville jeg hellere konsultere en træner eller adfærdsbehandler.

 

Men jeg synes dog alligevel, at det er bemærkelsesværdigt, så meget hun ramte plet - både mht. Shabis og Tysons personligheder. Det bekræftede i hvert fald helt mine egne fornemmelser. Hvis hun havde beskrevet Tyson sådan, da jeg lige havde fået ham, ville jeg slet ikke have syntes, at hun ramte rigtigt. Og dengang jeg fik hende til at lave en læsning på Tyson, ramte hun også virkelig plet mht. nogle ting, om vel og mærk er nogl helt andre end dem, hun skriver om Shabi.

 

Men om hun er "rigtig" eller ej? Det ved jeg ikke. :vedikke: Men jeg synes i hvert fald, at det er hyggeligt og sjovt at læse. ;-)

 

Hvordan foregår det, når du laver sådan en "læsning"? Og ville du kunne gøre det med en af hundene herinde? Jeg mener, du har jo læst en masse om dem i de forskellige tråde, så ville du ikke være påvirket af den viden?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
He he, nej, ingen ko nogen steder. :mrgreen:
Godt

 

Jeg skrev jo ikke som sådan for at få konkrete råd eller vejledninger til noget... i den situation ville jeg hellere konsultere en træner eller adfærdsbehandler.

 

Men jeg synes dog alligevel, at det er bemærkelsesværdigt, så meget hun ramte plet - både mht. Shabis og Tysons personligheder. Det bekræftede i hvert fald helt mine egne fornemmelser. Hvis hun havde beskrevet Tyson sådan, da jeg lige havde fået ham, ville jeg slet ikke have syntes, at hun ramte rigtigt. Og dengang jeg fik hende til at lave en læsning på Tyson, ramte hun også virkelig plet mht. nogle ting, om vel og mærk er nogl helt andre end dem, hun skriver om Shabi.

 

 

Fint så :-D

 

Men om hun er "rigtig" eller ej? Det ved jeg ikke. :vedikke: Men jeg synes i hvert fald, at det er hyggeligt og sjovt at læse. ;-)

 

Ja

 

Hvordan foregår det, når du laver sådan en "læsning"? Og ville du kunne gøre det med en af hundene herinde? Jeg mener, du har jo læst en masse om dem i de forskellige tråde, så ville du ikke være påvirket af den viden?

 

Typisk får jeg et foto eller er sammen med person/dyr

 

Jeg ville have meget svært ved selv at tro det jeg fik ind fra nogen herindefra fordi det er svært at vide hvad der er rene input eller reel viden fra tidligere info.

 

Det skulle så være fordi der kom noget helt nyt og anderledes end det jeg ved på forhånd. Så helst ukendte dyr og personer til mig! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan har jeg det også lidt.

Jeg kender en som i lørdags havde clairvoyant på (750kr) til en akut situation. Og oplysningerne hun fik ud af henvendelsen passede overhovedet ikke på nogetsom helst.

 

Det viste sig vist derimod at være rigtigt godt at de ikke fulgte anvisningerne.

 

Men jeg vil ikke afvise at jeg selv kunne finde på at bruge en clairvoyant.

 

Men jeg tænker, at hvis man stiller 3 spørgsmål, hvoraf det ene er "Hvordan har hun det når hundene er alene hjemme?" Så tror jeg de fleste ville fornemme på dig at du spørger netop fordi det ikke går helt gnidningsfrit :blink:

Jeg har det på samme måde!

 

Jeg har også selv været til en clairvoyant sammen med en flok tøser. De havde været afsted tidligere og var HELT vildt begejstrede for ham. Jeg var yderst skeptisk, men tog med fordi jeg alligevel synes det kunne være vildt spændende og sjovt hvis jeg gik derfra med en følelse af wauw... Men nej, han kunne ikke ramme mere forkert om han så forsøgte :lol:

 

Jeg fortsætter med at have et yderst anstrengt forhold til mennesker der siger (eller selv tror på) at de kan "noget"... Kvaksalver beskriver vist følelsen meget godt :genert: Men jeg gad vildt godt at der var en der havde lyst til og kunne overbevise mig om det modsatte, det kunne være SÅ fedt.

 

Men bevares 350 kr er jo ikke nogen bondegård, og hvis man har været indstillet på at det bare er "for sjov" så er det da meget skægt :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Jeg har det på samme måde!

 

Jeg har også selv været til en clairvoyant sammen med en flok tøser. De havde været afsted tidligere og var HELT vildt begejstrede for ham. Jeg var yderst skeptisk, men tog med fordi jeg alligevel synes det kunne være vildt spændende og sjovt hvis jeg gik derfra med en følelse af wauw... Men nej, han kunne ikke ramme mere forkert om han så forsøgte :lol:

 

Jeg fortsætter med at have et yderst anstrengt forhold til mennesker der siger (eller selv tror på) at de kan "noget"... Kvaksalver beskriver vist følelsen meget godt :genert: Men jeg gad vildt godt at der var en der havde lyst til og kunne overbevise mig om det modsatte, det kunne være SÅ fedt.

 

Men bevares 350 kr er jo ikke nogen bondegård, og hvis man har været indstillet på at det bare er "for sjov" så er det da meget skægt :mrgreen:

 

Jeg har kendt flere der var clairvoyante og nogle af disse har kunnet fortælle mig ting de ikke på nogen måde har kunnet gætte eller læse sig til. Så jeg ved de findes.

 

Jeg har selv givet oplysninger om personer og dyr, som jeg ikke har haft muligheden for at vide noget om, så jo det findes.

 

Der hvor jeg trækker følehornene til mig er, når en calirvoyant begynder at rådgive, og det vil rigtigt mange af dem gerne, det er ikke det jeg beder om, jeg beder bare om input.

 

F.eks. sagde en til mig at hun så mig bo i et hus i Jylland og at der ville være en god karriere for mig, så der burde jeg flytte hen.

 

OK, jeg skulle altså bare ikke bo i Jylland. At det så viste sig, at jeg kom til at tilbringe lange perioder i omtalte hus i Jylland er en anden sag :-D

 

Nogle af de clairvoyante er uhyggeligt præcise, hvor andre giver oplysninger der næsten giver sig selv ud fra spørgsmålet eller dyrets/personens udseende.

"Du har haft et hårdt liv"...

 

For nogle år siden bad jeg en om at se på min karriere, hun havde tidligere været meget præcis i det hun "så".

 

Denne gang gik der nogle dage og svarene hun gav var meget vage og floskelagtige og så rådgav hun mig om min hjemmeside, den trængte til et pift og ja, vel gjorde/gør den da det, men det behøver man ikke være clairvoyant for at se! Det kunne enhver der bare kunne se fortælle mig.

 

Selv ville jeg sørge for at stille et kontrolspørgsmål, hvis jeg var i tvivl.

 

En person kan iøvrigt lukke ned omkring adgangen til info så den clairvoyante kun får ringe adgang og det var måske det, du ubevidst gjorde.

 

Jeg har selv haft gjort det ubevidst overfor en jeg skulle være prøveklud for. Jeg kunne ikke lide hendes udstråling og har nok ikke syntes hun skulle for tæt på. Hun var garanteret meget nervøs.

Hun opgav og så "lukkede jeg op" hvorefter hun blev ret præcis omkring min barndom.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero

Jeg kan bare ikke lade være med at mistænke folk for at google :hmm:

 

Jeg synes det kunne være vildt sjovt at få en til at "læse" Pero, men ville være bange for at vedkommende bare ville google "Pero" og så ende på hunde-forum... :hmm:

Btw. så tror jeg alligevel ikke der ville være nogen der kunne "nå ind til" Pero.. Han er vist ret reserveret hvad sådan noget angår :-)

 

Ligesom Shabi + Løwchen på google fører en direkte ind i den her tråd..

Link til indlæg
Del på andre sites

En person kan iøvrigt lukke ned omkring adgangen til info så den clairvoyante kun får ringe adgang og det var måske det, du ubevidst gjorde.

 

Jeg har selv haft gjort det ubevidst overfor en jeg skulle være prøveklud for. Jeg kunne ikke lide hendes udstråling og har nok ikke syntes hun skulle for tæt på. Hun var garanteret meget nervøs.

Hun opgav og så "lukkede jeg op" hvorefter hun blev ret præcis omkring min barndom.

Omvendt så kan en person også være så positivt indstillet overfor det fortalte/skrevne at de får det til at passe på dem.

Fx kan beskrivelsen af Shabi passe utroligt godt på de fleste hunde jeg kender, min egen inkluderet.

 

Ham jeg var hos påstod at have kontakt med min farmor, hende kan jeg vel ikke lukke af for :hmm:

 

Oh well, måske min skepsis forhindrer mig i at få oplevelsen :vedikke: jeg gad jo vildt godt. Men samtidigt så får jeg mere og mere den holdning til det, at det vist er noget man skal tro på/ønske for at det virker :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...