Hop til indhold

Shabi in da house!


sonja77
 Share

Recommended Posts

Gæst Sitto

Det er jeg ked af at læse Sonja :ae:

Men er sikker på du tog den rigtige beslutning - det duede jo ikke hverken for dig, dine naboer, Shabi eller Tyson at Shabi ikke kunne være alene hos dig. Og du har jo kæmpet en flot kamp for at få det til at lykkes!

Men dejligt for Shabi at hun kunne komme tilbage i trygge omgivelser :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 435
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst PPP-Pero

Det er jeg virkelig ked af at læse, Sonja :cry:

Men ja, du har gjort hvad du kunne... Og en sur nabo gør jo situationen endnu mere presset!

 

Det bliver dejligt for dig og Tyson at kunne slappe lidt af igen.. Det må have været frygtelig stressende at knokle med alene-træningen samtidig med at få trusler om at blive smidt ud :neutral:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jamen,.... har ikke fulgt helt med i tråden og så pludselig den ulykkelige udvikling. :shock: :ae:

 

Men jeg vil stemme i med de andre og sige at du da ikke skal have dårlig samvittighed over noget, der hænger ikke en forbandelse over dig, og godt at lille Shabi kan komme til vante omgivelser igen. Så har hun jo bare fået en lille ferie og nogle anderledes oplevelser. :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er det dog ufattelig trist. Det må have været en rigtig hård beslutning at tage, og jeg har rigtig ondt af dig.

 

Er planen at hun måske flytter tilbage igen på et senere tidspunkt, eller er det helt slut nu?

 

Heldigvis har du stadig Tyson til at trøste dig :ae: Hvordan tager han det?

Nej hun skal ikke tilbage igen..Man kan ikke bare sådan flytte en hund frem og tilbage :cry:
Link til indlæg
Del på andre sites

:ae:til dig.

 

Jeg hilste på Shabi i går og hun var helt ovenpå :banan:

 

Så pak den dårlige samvittighed væk, du kan ikke bruge den til noget, du gjorde det bedste du kunne for at løse problemet.

Nej Sonja skal ikek have dårlig samvittighed..Shabi kunne jo huske os så hun tror sikkert bare at vi ved et tilfælde glemte hende sidst :-D
Link til indlæg
Del på andre sites

Nej Sonja skal ikek have dårlig samvittighed..Shabi kunne jo huske os så hun tror sikkert bare at vi ved et tilfælde glemte hende sidst :-D

 

Hvor var det godt at du sådan lige kunne tage til Sjælland og hente hende, synes det er utroligt flot gjort! Håber Shabi falder til igen, selvom hun sådan blev glemt på djævleøen :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor var det godt at du sådan lige kunne tage til Sjælland og hente hende, synes det er utroligt flot gjort! Håber Shabi falder til igen, selvom hun sådan blev glemt på djævleøen :cool:

 

Det var nemlig rigtig flot af Janni, og det er jeg virkelig taknemmelig for. Ellers havde jeg lejet en bil og kørt over med hende, men det havde godt nok været den sørgeligste tur, jeg kan forestille mig. :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

 

 

:ae::ae::ae:

Nu er jeg helt ked af at jeg spurgte :oops:

 

Øv hvor er du uheldig med hunde og alene-hjemme-problemer :cry:

 

jeg er jo overhovedet ikke en der tror på alt muligt der ikke kan bevises men har du overvejet om du måske har en beboer fra den anden side rendende rundt?

det påståes jo at vi havde det og det var årsagen til at Sofie sov så dårligt. Så havde vi en dame ud og sende spøgelset videre. Om det var det der hjalp på nattesøvnen eller hun bare voksede og derfor sover bedre nu skal ikke kunne siges. men tacco er holdt op med at stå og gø ud i køkkenet om aftenen :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

:ae::ae::ae:

Nu er jeg helt ked af at jeg spurgte :oops:

 

Øv hvor er du uheldig med hunde og alene-hjemme-problemer :cry:

 

jeg er jo overhovedet ikke en der tror på alt muligt der ikke kan bevises men har du overvejet om du måske har en beboer fra den anden side rendende rundt?

det påståes jo at vi havde det og det var årsagen til at Sofie sov så dårligt. Så havde vi en dame ud og sende spøgelset videre. Om det var det der hjalp på nattesøvnen eller hun bare voksede og derfor sover bedre nu skal ikke kunne siges. men tacco er holdt op med at stå og gø ud i køkkenet om aftenen :???:

 

Uha, det håber jeg da ikke! :skraek: Men nu flyttede jeg jo omkring juletid, så "beboeren" skulle vel så være flyttet med, og det gør den slags vel ikke, eller hvad? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, det håber jeg da ikke! :skraek: Men nu flyttede jeg jo omkring juletid, så "beboeren" skulle vel så være flyttet med, og det gør den slags vel ikke, eller hvad? :hmm:

 

Det ved jeg ikke, jeg er slet ikke inde i den slags. vi prøvede det i ren desperation over at have en unge der skreg hver nat fra midnat og til kl 05.00 :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uha, det håber jeg da ikke! :skraek: Men nu flyttede jeg jo omkring juletid, så "beboeren" skulle vel så være flyttet med, og det gør den slags vel ikke, eller hvad? :hmm:
Nogen af dem gør

Hvertfald har Sjabi ikek haft problemer med at være alene efterh un er komme hjem..Hun startede jo som jeg fortalte dig i bilen lige efter jeg havde hentet hende. Der ventede hun og de andre (i hver sit bur) i bilen mens vi var på restarant. Efter vi er kommer hjem har jeg efterladt hende i campingvognen..Både i bur og fri. Det længste har været 4 timer..Og hun har ikke sagt en lyd.

Måske har du en ekstra beboer..Jeg håber fame ikke hun har taget nogen med hjem til os :skraek:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nogen af dem gør

Hvertfald har Sjabi ikek haft problemer med at være alene efterh un er komme hjem..Hun startede jo som jeg fortalte dig i bilen lige efter jeg havde hentet hende. Der ventede hun og de andre (i hver sit bur) i bilen mens vi var på restarant. Efter vi er kommer hjem har jeg efterladt hende i campingvognen..Både i bur og fri. Det længste har været 4 timer..Og hun har ikke sagt en lyd.

Måske har du en ekstra beboer..Jeg håber fame ikke hun har taget nogen med hjem til os :skraek:

 

Det ville da næsten være helt dejligt, hvis dét var grunden - for så ville der da være en forklaring. :???: Hvordan finder man ud af, om man har sådan en ekstra beboer? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det ville da næsten være helt dejligt, hvis dét var grunden - for så ville der da være en forklaring. :???: Hvordan finder man ud af, om man har sådan en ekstra beboer? :vedikke:
Ring til en åndemaner..Eller en clairvoyant..Min veninde fik slæbt en med hjem fra et værtshus..Altså han var død, ikk? Ellers havde det været nemt nok at få ham hylet ud
  • Like 2
Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...