Hop til indhold

Hvor store er jeres løver?


Freudika
 Share

Recommended Posts

Hvor længe vokser sådan en i højden..? Bare hvor længe jeg skal holde håbet i live...:lol:
til han er 6-7 måneder..Men altså ikke lige pludselig 10 cm :mrgreen:

Havde Hannah ikke nogen af sine hunde med da hun besøgte dig? Og hvis hun havde er Otto samme størrelse som Bellis?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 121
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

:shock: jeg nåede lige at tænke, at han havde stjålet vores! ej, jeg har fundet den anden, den ligger og roder rundt i lysken, jeg prøver at manipulere den ned mod sin plads, men ret meget uden held - og min kæreste synes, at jeg er syg i roen med det der testikelmassage :genert:
Hvis den ligger i lysken er der håb..Sokrates kom først ned da han var 2 år... Og en bunke af tæverne var i løbetid...

Isabella er expert i trille kugler :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

til han er 6-7 måneder..Men altså ikke lige pludselig 10 cm :mrgreen:

Havde Hannah ikke nogen af sine hunde med da hun besøgte dig? Og hvis hun havde er Otto samme størrelse som Bellis?

 

Nææ... hun var bare hende... men ærgede sig også over ikke at have taget Bellis med.. Jeg spurgte hende også om han var samme størrelse som Bellis, men det er så svært at vurdere, fordi han har så meget pels i forhold til hende.

 

Regner med at se hende igen snart. For hun bestilte en lakseolie til mig - og der skal jeg se Bellis:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er sq dagens sætning :klap::klap::klap:
Hun vil sikkert også ælske mig for at have sagt den sætning :mrgreen:

Jeg har set Isabella stå i en udstillingsring og pling plong så var de kugler på plads.. Uden andre end mig så det..Til gengæld kan man jo så genkende bevægelsen når andre i ringen gør samme trick..Så ved man også hvilke linier man skal holde sig fra :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nææ... hun var bare hende... men ærgede sig også over ikke at have taget Bellis med.. Jeg spurgte hende også om han var samme størrelse som Bellis, men det er så svært at vurdere, fordi han har så meget pels i forhold til hende.

 

Regner med at se hende igen snart. For hun bestilte en lakseolie til mig - og der skal jeg se Bellis:-)

JA Otto har mere pels..Jeg er spændt på om Bellis får ordentlig (lang) pels..Især fordi det jo er mine linjer.
Link til indlæg
Del på andre sites

Nææ... hun var bare hende... men ærgede sig også over ikke at have taget Bellis med.. Jeg spurgte hende også om han var samme størrelse som Bellis, men det er så svært at vurdere, fordi han har så meget pels i forhold til hende.

 

Regner med at se hende igen snart. For hun bestilte en lakseolie til mig - og der skal jeg se Bellis:-)

Du kan også prøve at give ham Kingsmoor foder..Dem af mine der får det kan jeg tydeligt se en forskel i den nye pels på...
Link til indlæg
Del på andre sites

JA Otto har mere pels..Jeg er spændt på om Bellis får ordentlig (lang) pels..Især fordi det jo er mine linjer.

 

Har sådan en standard hundesalon forstand på løwchen..? Eller kan du anbefale en på Sjælland? Ville nemlig gerne have en vurdering af Ottos pels...

 

Hvis det er en permanent pelsfejl vil en løveklipning jo så fjollet ud - når pelsen er så meget kortere mit på ryggen... så er der dømt hvalpeklip..!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har sådan en standard hundesalon forstand på løwchen..? Eller kan du anbefale en på Sjælland? Ville nemlig gerne have en vurdering af Ottos pels...

 

Hvis det er en permanent pelsfejl vil en løveklipning jo så fjollet ud - når pelsen er så meget kortere mit på ryggen... så er der dømt hvalpeklip..!

Jeg trro ikke at ret mange af salonerne ved noget som helst om løver..Men nu lader det til jeg snart kommer til Kbh :mrgreen: så skal jeg nok kigge nærmere på den :slem:

 

Kort siger du :hmm: er den stive pels kortere end den anden? Hvis du hiver i den pels kan du så nemt hive dem af..Glider hårene nærmest af? elelr sidder de ligeså fast som den anden pels?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg trro ikke at ret mange af salonerne ved noget som helst om løver..Men nu lader det til jeg snart kommer til Kbh :mrgreen: så skal jeg nok kigge nærmere på den :slem:

 

Kort siger du :hmm: er den stive pels kortere end den anden? Hvis du hiver i den pels kan du så nemt hive dem af..Glider hårene nærmest af? elelr sidder de ligeså fast som den anden pels?

 

Det virker mest som en, der har været en saks sådan lidt sporadisk igennem pelsen i området.. De fleste korte hår krøller - men ikke alle sammen... Kan ikke trække dem af - Det har jeg forsøgt, men taget Ottos reaktion i betragtning, sidder de fast..:genert:

 

- og så er det ligesom om, at retningen på pelsen også er lidt sporadisk.. At de vokser i forskellige retninger.

 

Måske er han født sådan - han lignede også mest af alt et rosetmarsvin de første gange jeg mødte ham..

Link til indlæg
Del på andre sites

Det virker mest som en, der har været en saks sådan lidt sporadisk igennem pelsen i området.. De fleste korte hår krøller - men ikke alle sammen... Kan ikke trække dem af - Det har jeg forsøgt, men taget Ottos reaktion i betragtning, sidder de fast..:genert:

 

- og så er det ligesom om, at retningen på pelsen også er lidt sporadisk.. At de vokser i forskellige retninger.

 

Måske er han født sådan - han lignede også mest af alt et rosetmarsvin de første gange jeg mødte ham..

 

han er jo bare helt unik:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det virker mest som en, der har været en saks sådan lidt sporadisk igennem pelsen i området.. De fleste korte hår krøller - men ikke alle sammen... Kan ikke trække dem af - Det har jeg forsøgt, men taget Ottos reaktion i betragtning, sidder de fast..:genert:

 

- og så er det ligesom om, at retningen på pelsen også er lidt sporadisk.. At de vokser i forskellige retninger.

 

Måske er han født sådan - han lignede også mest af alt et rosetmarsvin de første gange jeg mødte ham..

hahaha tillykke du har købt en sjælden roset-løve :klap::mrgreen:

Nej altså det lyder helt vildt underligt.. Det lyder som om han har Bellis pels ind i mellem.. I morgen skal jeg prøve at tage et billede af Atticus. Han er 3 uger yngre end Otto og har den rigtige pels... Så kan du selv sammenligne

Link til indlæg
Del på andre sites

Taak... Det er sådan noget jeg går og håber på... Elsker sådan nogle sande fortællinger...:-)

 

og den er god nok, jeg rodede lige i gemmerne, og fandt denne tråd, hvor jeg undrer mig over halfdans manglende ben - han er lige under 6 måneder på billedet, og derefter gik det stærkt:

 

http://www.hunde-forum.dk/lowchen/15314-mest-findus-og-akrebbe-20.html

Link til indlæg
Del på andre sites

og den er god nok, jeg rodede lige i gemmerne, og fandt denne tråd, hvor jeg undrer mig over halfdans manglende ben - han er lige under 6 måneder på billedet, og derefter gik det stærkt:

 

http://www.hunde-forum.dk/lowchen/15314-mest-findus-og-akrebbe-20.html

Er han klippet på det billede..Det er ikke meget pels han har..HAr han heller ikke meget nu?
Link til indlæg
Del på andre sites

og den er god nok, jeg rodede lige i gemmerne, og fandt denne tråd, hvor jeg undrer mig over halfdans manglende ben - han er lige under 6 måneder på billedet, og derefter gik det stærkt:

 

http://www.hunde-forum.dk/lowchen/15314-mest-findus-og-akrebbe-20.html

 

Orv - det er vildt... Han ER totalt Otto-størrelse...!! Sjovt som man alligevel nægter at tro på en true story, før man har set bevismateriale...:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er han klippet på det billede..Det er ikke meget pels han har..HAr han heller ikke meget nu?

 

haha! driller du min perfekte hund? jeg har ikke noget at sammenligne med, synes han har RIGELIG pels. men i forhold til otto, som vi mødte i sidste uge, er hans pels helt anderledes. ottos er meget, meget længere, og ligger lige som fladt ned - selv om den krøller. halfdans er stadig sådan blød og fluff, og han har f.eks. ikke skilning på ryggen eller noget :hmm:

 

det her er det nyeste billede jeg har, hvor du kan se lidt krop, det er en måned gammelt:

 

[ATTACH]35548[/ATTACH]

 

det her er helt nyt, men der kan man vist mest se, at der er rigeligt pandehår:

 

[ATTACH]35549[/ATTACH]

 

må lige prøve at få taget nogle fuldfigursbilleder snart.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...