Hop til indhold

Hvor store er jeres løver?


Freudika
 Share

Recommended Posts

  • Svar 121
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan ikke komme til at måle lige nu, da de begge ligger og bobler i sofaen :mrgreen:

Sidst de blev vejet, der vejede Oskar 6,5 kg. Luffe er en ordentlig basse på næsten 9 kg:shock: Han har dog en utrolig evne til at rulle sig sammen, så han sagtens kan sidde oven på mig - mener han selv :lol:

 

9 kg:shock: det er jo ligeså meget som Karla

Link til indlæg
Del på andre sites

Min den mindste er 22 cm/3 kg og den største er 38 cm/11 kg..

De andre ligger omkring 4.5-5 kg (tæverne) og 6.0-7.0 kg (hannerne)

Højden ligger omkring 29-30 cm for tæverne og 32 cm for hannerne..

 

Er du vimmer der er stor forskel. :shock:

 

Shabi er vist 30 cm høj? I hvert fald ca. samme højde som Tyson. Og hun har vejet 5,1 kg hver eneste morgen, mens hun har været her. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

9 kg???:shock: Er an blevet fed? :mrgreen::engel:

 

hov hov - måske lidt buttet - men han er også ret doven/magelig:lol:

Men jeg tror altså kun, han vejer et halvt kilo mere, end da jeg fik ham:cool:

 

Vi har nu sat motion på programmet, for hans kondi er lidt slap. Når Oskar har jagtet ham et par runder i haven, så puster han som om han har løbet flere kilometer... :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

hov hov - måske lidt buttet - men han er også ret doven/magelig:lol:

Men jeg tror altså kun, han vejer et halvt kilo mere, end da jeg fik ham:cool:

 

Vi har nu sat motion på programmet, for hans kondi er lidt slap. Når Oskar har jagtet ham et par runder i haven, så puster han som om han har løbet flere kilometer... :mrgreen:

 

He he, jeg troede, at alle løver var naturligt aktive. Shabi drøner i hvert fald rundt med krudt i måsen, når vi går tur. :mrsgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he, jeg troede, at alle løver var naturligt aktive. Shabi drøner i hvert fald rundt med krudt i måsen, når vi går tur. :mrsgreen:

 

Det gør Oskar også, og han er vildt hurtig.

Luffe kan også godt trækkes op, og han løber også glad rundt, når han er ude. Faktisk kan han løbe hurtigere end Oskar, men kun i ca. 3 min, - så gider han ikke mere, så enten lægger han sig ned, eller også lusker han ind.:lol:

 

Ser han en sofa, så ligger han også i den :mrgreen: Oskar skal kæmpe for at få gang i ham.... det kommer der så også i kortere perioder... Han er en doven hyggefis:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
28??:shock: Hvad har du målt med? det lyder sq vildt med 28 cm..Toffee er 26..jeg tro ikke Bella er højere..Hun har sq da stået på tæer

 

Måske hun trænger til at få klippet negle?

 

Arj ... hun stod jo meget lidt stille - og hun skulle jo også have de godbider som hende med målepinden havde ... så det er ikke sikkert det er spor præcist ;D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tager mit stinkende dyre hunde stangmål med ned til dig på fredag..Så måler Natascha og jeg hende :mrgreen:

 

Når I kommer på fredag skal i være hurtige - der går en timestid - så kommer veninden og napper hende med på landet, hvor hun fræser hende træt gennerm 2-3 timer - og så får I et par splattede hunde tilbage ... kan forestille mig at Tullen vælger at ligge sig inde i vores seng - og Bimsen vælger kurven i køkkenet, hvor I er ;D ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...