Hop til indhold

E kuldet


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Jepper. En arbejdskollega er en ørn til computer. Han har skiftet harddisk på den og "redde" min bærbare, da jeg kom til at lægge så meget data ind på den at den ikke kunne starte op :genert:

 

... også koster det gratis at han gør det :5up:

 

Super :5up:

 

- det koster nu også gratis når Torben gør det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 350
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Aussies for ever
Nu er jeg altså ved at være lidt utålmodig :genert::engel:

 

 

 

 

:mrgreen:

Jamen du kommer til at styre dig lidt endnu - jeg får først tid til at kigge på det i morgen :blink:

 

SUUUK ville ønske jeg ikke behøvede at gå på arbejde, så der var tid til alt det jeg gerne ville :cry: ... jeg må finde mig en mange millionær som jeg kan nasse på og bruge alle hans penge, så have jeg råd til at gå hjemme hver dag hos hundene :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen du kommer til at styre dig lidt endnu - jeg får først tid til at kigge på det i morgen :blink:

 

SUUUK ville ønske jeg ikke behøvede at gå på arbejde, så der var tid til alt det jeg gerne ville :cry: ... jeg må finde mig en mange millionær som jeg kan nasse på og bruge alle hans penge, så have jeg råd til at gå hjemme hver dag hos hundene :engel:

 

:megaked::megaked::megaked: Det kan da ikke passe :shock::cry:

 

Nå, ja arbejdet skal jo passes, så må jeg der er så heldig at gå hjemme -dog uden millionerne :???: Jo finde på noget andet at lave, så som at gøre klar til Cody's fødselsdagsgæster i weekenden :engel:

 

Syntes ellers det lyder som en god plan, det med at finde dig en millionær :mrgreen: Og ellers skal du bare gøre som min svigerinde, der blev træt af at arbejde og have for lidt penge; oprette en profil på farmerdating :lol:

- Nu er hun så hjemmegående landmandskone i Jylland og kan brokke sig over at hendes mand sjældent er hjemme ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Syntes ellers det lyder som en god plan, det med at finde dig en millionær :mrgreen: Og ellers skal du bare gøre som min svigerinde, der blev træt af at arbejde og have for lidt penge; oprette en profil på farmerdating :lol:

- Nu er hun så hjemmegående landmandskone i Jylland og kan brokke sig over at hendes mand sjældent er hjemme ;-)

 

Nå, det er sådan, man skal gøre - kan være jeg skulle tjekke det farmerdating ud. :slem: Der må vel også findes ledige landmænd på Sjælland. :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Så er der billed spam af den store kaliber :slem:

 

 

Så er hvalpene blevet 3 uger gamle.

Alle har fået øjne, ørerne er åbnet på alle sammen og alle sammen kan gå, nogle forsøger endda at løbe, selvom der stadig ikke er kontrol nok over benene til det :o) Når de er vågne - for de sover stadig langt størstedelen af tiden - er de begyndt at opdage verden (nogle mere end andre), udforske deres egen formåen, prøve hundesproget af (f.eks. knurre når de er utilfredse, pawe af andre hunde) også er flere af dem ret aktive i forsøg på at lege.

 

[ATTACH]25483[/ATTACH]

 

Temperamentsmæssigt viser sig stadig det samme billede med Eddie og Elessar som de mest hidsige og Frodo som den blideste blandt hannerne, og hos tæverne er Éywon stadig en hidsige prop og Hazel en sød og stille pige.

Da alle hvalpene flittigt forsøgte at undslippe kravlegården, så er du lige knap 3 uger gamle flyttet over i kravlegården i stuen, i alt fald i døgnets lyse timer. De har også fået tilbudet om at bevæge sig rundt i stuen, men endnu synes de verden er lidt stor. Elessar, Eddie, Éywon og til dels Dragon gør dog rimelig "lange" togter rundt i stuen, men de kan ikke så godt finde tilbage igen endnu :lol:

 

[ATTACH]25479[/ATTACH] [ATTACH]25480[/ATTACH]

"Hvad siger du søs? Skal vi gå på opdagelse" ... "Naaiiij ikke idag" ... "Kedelig, men jeg skrider altså!"

 

Hvalpene har fået deres første ormekur, som desværre krævede et dyrlægeskifte før jeg kunne få udleveret ormekur til dem og Padmé :evil: Jeg har ikke set orm, hvilket er temmelig svært ved en mor som rydder op inden de overhovedet når ud af hvalpen, men jeg hørte flere af hvalpene hoste og to gange observere jeg en hvalp næsten blive "kvalt" mens den sad og gylpede :shock: Alle hvalpe har orm, det kan ikke undgås, men Padmé havde ikke engang fået lov at få ormekur da hun var drægtig, så risikoen var temmelig stor for disse hvalpe. Alle hvalpe fik massiv dårlig mave oven på behandlingen en dags tid og lille Hazel tabte sig 30 g. :cry:

 

[ATTACH]25482[/ATTACH]

Den første frokost ude

 

Hvalpene er blevet introduceret til fast føde. Først forsøgte jeg med en halv opløst foderpille. Det var da sådan OK synes hvalpene. Næste dag havde jeg imidlertidigt fået handlet ind og købt noget hakket lam - og dem som siger at hunde ikke bliver glubske af at blive foderet med råt kød, de har vist aldrig prøvet at introducere det til et kuld knap 3 uger gamle Aussiehvalpe; mand jeg er glad for at de ikke vejer 20 kg. og har udviklet tænder, for så havde jeg ingen hænder nu! Mage til glubske dyr skal man lede længe efter!

 

[ATTACH]25485[/ATTACH]

Hazel igang med noget hakket lam

 

3 uger gamle plejer jeg at indlemme hvalpene i flokken, men Padmé er denne gang så glad for sine børn at hun finder det svært at acceptere de andre hunde endnu, dvs. dog faktisk kun Ronja og Lyssa. Emmy og for hovedparten også Sirius tillades nær dem, Emmy mener endda også at de to unghunde skal holde sig væk og hjælper Padmé i at holde dem væk fra kravlegården.

 

[ATTACH]25481[/ATTACH]

Og her af de små så enkeltvis:

Frække Eddie

[ATTACH]25488[/ATTACH] [ATTACH]25489[/ATTACH]

 

Blide Hazel

[ATTACH]25486[/ATTACH] [ATTACH]25487[/ATTACH]

 

Dovne Frodo

[ATTACH]25490[/ATTACH]

 

Hidsige og højtrøstede Elessar

[ATTACH]25484[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Sjove Echo

[ATTACH]25491[/ATTACH]

 

Den handlekraftige Riddle

[ATTACH]25492[/ATTACH]

 

Den lidt forsagte Dragon

[ATTACH]25493[/ATTACH] [ATTACH]25494[/ATTACH]

 

Krydtuglen Éywon

[ATTACH]25495[/ATTACH] [ATTACH]25496[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Har du besluttet dig for hvem der skal blive boende?

Jeps! Dem alle sammen - der er ingen der for lov at købe mine små nuttebasser :fornaermet:

 

Helt alvorligt, så nej - jeg har ikke engang den mindste idé om hvem jeg skal vælge - de er alle så dejlige :hjerte:

 

 

Jeg er stadig totalt forlibt i Hazel også :hjerte: men konceptet en blid tøse-hund er mig noget fremmed :genert:

Så er det Éywon hos tøserne og Elessar hos knægtene - bare til hidsige møgunger skal man lede længe efter :stupid:

 

 

Ekaterina, bortviser hermed sig selv fra denne tråd :cry:

Skal jeg lade være med at poste flere billeder :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Nej fingrene væk ! Han er MIN MIN OG KUN MIN....eller et eller andet....hæ hæ :mrgreen:

Er du sikker på at du ville have sådan en blå hystade som ham :slem:

 

... men ja han er bare så dejlig, at man næsten smelter ved synet af ham :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...