Hop til indhold

E kuldet


Gæst Aussies for ever
 Share

Recommended Posts

Gæst Aussies for ever
Luna kommer gerne med:-D Må hun godt det allerede nu?

 

Det er mere, hvornår du kan.. Jeg render jo bare herhjemme og triller tommelfingre. Men hvis det er eftermiddag/aften, så dur tirsdage og torsdage ikke, der spiller min far bowling og bruger selv bilen:lol:

 

Jeg ved at Fox gerne vil med, så hende kan jeg samle op på vejen:-D

 

Ups havde lige overset dette :oops:

 

Det er bedst at vente lidt når Luna skal med - til de er omkring 6 uger. Men så er I også mere sikre på at der er andet at se end en bunke sovende hvalpe :blink:

 

Mht. dag så er I også velkommende en weekend :-D

 

Jeg har nusset hval-pee - jeg har nusset hvalpeee :banan: :klap: ...og stuuure skøde hunde og hvalpe og sture skøde hunde og mere hvalpe og og og SUK OG SMELTE ! :lun: :lun: :lun:

 

Og tak for besøget til både dig og Lonny - og jeg skulle hilse at sige tak for kødbenene Lonny :klap:

Skulle I have lyst til at kigge forbi når de er en 7-8 uger så skal I være rigtig velkommende :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 350
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

huskede du at tage en med til mig?????

Nej der blev ski holdt mand-tal - eller nærmere hvalpe-tal alt for ofte :vedikke: - æv-æv :lol:

 

Og tak for besøget til både dig og Lonny - og jeg skulle hilse at sige tak for kødbenene Lonny :klap:

Skulle I have lyst til at kigge forbi når de er en 7-8 uger så skal I være rigtig velkommende :-D

Tak selv for lækkere kager og kaffe og ikke mindst, hyggeligt selskab og hunde-snak :vinken:

 

Det kunne være super fedt at gense hvalpene, når de er blevet lidt ældre :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Det kunne være super fedt at gense hvalpene, når de er blevet lidt ældre :-D

 

Du er velkommen - og hvis du ikke kan lokke Lonny med :engel: - så kan du bare hanke op i den veninde for om x antal uger så flytter der en lille dreng ind hos hende :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du er velkommen - og hvis du ikke kan lokke Lonny med :engel: - så kan du bare hanke op i den veninde for om x antal uger så flytter der en lille dreng ind hos hende :blink:

Jaah det skrev hun, hvor er det fedt at det faldt i hak :banan:

 

Sååå nu ser du mig ski igen uanset hvad - det var mit "krav" da hun fik din hjemmeside og telefonnummer - at hun tog mig med mindst 1 gang :engel::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej,

 

Jeg er personligt glad for, at du bor så langt væk:rolleyes: for ellers blev jeg vist også nødt til at besøge hvalpene og så kunne det jo godt være at jeg blev nødt til at eje en:stupid:.

 

V.H.

Sille

 

jeg har det på nøjagtig samme måde - det er en hel lettelse, at det er så langt væk :mrgreen: så behøver jeg ikke at tage det svære valg om hund nr 2 allerede....

 

Men det bliver sgu værre når der bliver født små stabyer i Hadsten eller små vilya-babyer i den der udørk hvor Trine bor .... Jeg tror Karla holder på Vilya-hvalpen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

En lille update, kommer lidt senere end den byrde. Vi haft lidt travt i løbet af ugen, energien var lidt mangelfuld og jeg har haft flere skuffende oplevelser mht. salg af hvalpe; eksempelvis er den ene køber til tæven sprunget fra fordi det ikke var belejligt med en hvalp alligevel - vel og mærke at dens farve ikke var belejlig :evil:

 

Any way, der er kul på nu - og hvalpe over det hele, mand de er livlige :shock: ... men lige nøjagtig som de skal være :5up:

De har haft en masse besøg, også af "små mennesker" og alle er nysgerrige og frimodige, meeeen det kniber lidt med tålmodigheden til at hænge og nusse - der skal ske noget!

 

De er til deres store fortrydelse blevet introduceret til selen - og har gået den første lille bitte tur: hele vejen ud af døren, ned af indkørslen og lige ud og se på gaden :blink: Det tog alle også i stiv arm ... øøhh pote selvfølgelig :5up:

 

Burtræningen er startet, dog er lågen ikke blevet lukket endnu og de har været ude i bilen, i slukket tilstand - super vapser igen :5up:

 

Deres temp. er ved at forme sig nu, omend slet ikke færdig, og de har gennemgået den første lille test, så jeg bedre kan evaluere deres temp. De vil blive "testet" igen i slutningen af næste uge, så jeg kan følge evt. forandringer.

 

... og ellers er ugen brugt på at være sammen med de små og nyde dem, for gisp :shock: de skal allerede flytte hjemmefra om godt 4 uger :megaked:

 

Her er de små så igen igen ... for dem som stadig er interesseret og dem som har fået nok at mine hvalpebilleder-smiden-i-hovet .... tjaa, der kommer lidt flere endnu, de er jo ikke flyttet hjemme fra endnu :blink:

 

Echo - den lille tøs med krydt i r...:

[media]http://www.paintedmagic.dk/Images/hvalpe/E%20kuldet/Enchanted%20Echo/Enchanted%20Echo%2036%20dage.jpg[/media]

 

Diesel (Elassar) - den lille hysbanan:

[media]http://www.paintedmagic.dk/Images/hvalpe/E%20kuldet/Elassar/Elassar%2034%20dage.jpg[/media]

 

Frodo - den søde selvstændige knægt:

[media]http://www.paintedmagic.dk/Images/hvalpe/E%20kuldet/Embark%20Middle%20Earth/Embark%20Middle%20Earth%2036%20dage.jpg[/media]

 

Hazel - den blide sjove tøs:

[media]http://www.paintedmagic.dk/Images/hvalpe/E%20kuldet/Elora%20Danan/Elora%20Danan%2036%20dage.jpg[/media]

 

Saphira (Eywon) - den super super glade tøs:

[media]http://www.paintedmagic.dk/Images/hvalpe/E%20kuldet/Eywon%20of%20Rohan/Eywon%20of%20Rohan%2034%20dage.jpg[/media]

 

Riddle - den kække søde knægt:

[media]http://www.paintedmagic.dk/Images/hvalpe/E%20kuldet/Enigma%20of%20Bombadil/Enigma%20of%20Bombadil%2036%20dage.jpg[/media]

 

Dragon - den frimodige og selvstændige charmør:

[media]http://www.paintedmagic.dk/Images/hvalpe/E%20kuldet/Eye%20of%20the%20Dragon/Eye%20of%20the%20Dragon%2036%20dage.jpg[/media]

 

Eddie - den bundsolide og meget charmernde:

[media]http://www.paintedmagic.dk/Images/hvalpe/E%20kuldet/Elves%20of%20Twillight/Elves%20of%20Twillight%2035%20dage.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus

åhhh hvor er de kære!:lun::lun::lun: JEg skal lade være med at gå ind i denne tråd - det er farlige sager!:genert:

 

Echo og Saphira er fuldstændig vidunderlige og charmerende :hjerte: og så er der også bare et eller andet over Eddie! og og og ja altså dem alle sammen er bare knuselskelige!:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Advantage

For dælen hvor er de dejlige :lun: kom endelig med en hel bunke billeder mere :blink: Jeg er meget forelsket i lille Saphira (ved godt at jeg har sagt at jeg er mest til hanhunde, men for dælen hun er lækker :lun:) og så lille Frodo han måtte også gerne flytte her ud på landet til mig (hvis vi da skulle have flere hunde :blink:)

 

Har du fundet ud af hvem du selv skal beholde (det må dælme være svært at vælge) ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Har du fundet ud af hvem du selv skal beholde (det må dælme være svært at vælge) ?

 

Næ egentlig ikke - har en lille favorit efterhånden, men gud hvor er de dejlige alle sammen og jeg kunne se hver og en bo os mig :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ævs med dem der sprang fra, men vel alt andet lige meget godt, når nu det hele åbenbart handlede om farver for dem :roll:

 

SUPER skønt at se billeder, hørte jo lidt om at der var kommet nye i mit øre i går :blink:

 

Hvor bliver det spændende at følge hvordan de former sig, er det ikke først i 7. uge de former sig helt ?

Synes jeg at have læst et sted, noget med hjernes udvikling og sårn :hmm:

 

Jeg glæder mig til at se dem igen om snart, jow-jow hun ved godt at hun ikke slipper for at tage mig med inden de alle flyver fra reden :mrgreen::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Annika

Hvor er de dog bare kære alle sammen :lun:

 

Jeg tror efterhånden at jeg har lyst til at eje dem allesammen :-D

 

Hvor er de bare super duper skønne, smukke og charmerende.

 

Pøj pøj med at finde de helt rigtige købere:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever
Hvor er de dog bare kære alle sammen :lun:

 

Jeg tror efterhånden at jeg har lyst til at eje dem allesammen :-D

 

Hvor er de bare super duper skønne, smukke og charmerende.

 

Pøj pøj med at finde de helt rigtige købere:blink:

 

Tak skal du have. Nu mangler der kun at blive afsat en hvalp så det går fremad :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussie Aslan

Ej hvor godt, og der er jo MANGE uger til at de skal flytte, det er jo bare alletiders!!! :banan:

 

Kan du løfte sløret for hvem du selv beholder?? :slem::blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...