Hop til indhold

District 9


Umulia
 Share

Recommended Posts

300.2.district9.lc.071309.jpg

 

Nogle der har set den?

Jeg havde ellers sagt at jeg ikke ville, for jeg kan simpelthen ikke tåle at se mennesker være grusomme mod andre arter. Pudsigt nok har jeg det ok med at de er grusomme mod hinanden :hmm:

 

Men jeg er stadig syg, har ingen stemme og hoster som en gammel hest, så der er ikke rigtig andet at lave end at se film. Vi lejede den så i går, og jeg må sige at det var en positiv overraskelse :5up: Godt nok er der mange af de scener, der gør mig utilpas. Til gengæld kan jeg så glæde mig over at se folk eksplodere som overmodne tomater sidst i filmen :drille:

 

Vi mangler i øvrigt noget at se i dag. Nogen forslag?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg synes at handlingen er rigtig god, men jeg kan bare ikke rigtig forenes med at den er lavet lidt lige som en dokumentar... men det er selvfølgelig smag og behag.:engel:

 

Deja vu er en rigtig god film... den er dog ikke heeeeelt ny.

Link til indlæg
Del på andre sites

Deja vu er en rigtig god film... den er dog ikke heeeeelt ny.

 

Den har jeg set. Den er ok :5up:

 

Hvad har I lyst til? Genre mæssigt? Så er det nemmere at anbefale :)

 

Sci-fi, fantasy, action. Min søn og jeg er helt på samme niveau hvad angår film - vi kan ikke lide romantik, sex scener og socialrealisme :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der er også Eagle Eye?

 

Den synes jeg er utrolig dårlig - sikkert fordi jeg har set alle de gamle film, den har stjålet fra. Og så synes jeg bare ikke ret godt om Shia Lebeauf.

 

Hvis du er til frhedskæmmpere og syntes godt om citronen og flammen så ville du også kunne se "max manus" om e norsk frihedskæmper.

 

Jamen det er jeg ikke og har aldrig gidet at se Flammen og Citronen, sorry :vedikke:

 

 

Har du set twilight :mrgreen::mrgreen::mrgreen::mrgreen: :engel::engel::engel::engel:

 

Nej :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med Hurt Locker??... Den vandt jo over Avatar i kategorien bedste film til oscar uddelingen. Jeg har dog ikke selv fået den set, men den er købt:lol:.

 

Årh, jeg føler ikke lige for det :hmm:

Jeg har en kollega der jævnligt tvinger mig til at se den slags "smalle" film. Engang fik hun mig til at se "In the Valley of Elah" og det er jeg faktisk glad for. Til gengæld kan jeg så ikke forestille mig at nogen anden film kan sige mere og bedre om Irak-krigen end den gør.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har du set den nye star trek?

 

Nej, men det kommer jeg nok til. Jeg er jo gammel, og har set Star Trek siden Cpt. Kirk (Beam me up Scotty :mrgreen:), så det er tredie generation trekkie-skuespillere nu. Jeg tror aldrig den serie dør, selv om jeg ikke begriber at de kan blive ved med at finde på nye aliens, der allesammen ligner mennesker med mærkelig make-up :hmm:

 

Er i til mærkelige gyser film??

 

Faktisk ikke. Jeg plejede at være glad for en blodig gyser indtil min søn blev født - så var de pludselig ikke sjove mere :vedikke:

 

Og så er der jo all time farvorit reje dyr film, Alien filmene:5up:

 

Det er klassikere! :5up: Jeg ville gerne have at min søn skulle se 2'eren. Tror det er lige noget for ham. Men vi har den kun på video.

Så en dag fandt jeg et box set i Brugsen, med alle 4 film :klap:- dvs. da jeg kom hjem og lukkede op, manglede der to - de eneste to der ikke er skod :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den synes jeg er utrolig dårlig - sikkert fordi jeg har set alle de gamle film, den har stjålet fra. Og så synes jeg bare ikke ret godt om Shia Lebeauf.

 

 

 

Jamen det er jeg ikke og har aldrig gidet at se Flammen og Citronen, sorry :vedikke:

 

 

 

 

Nej :lol:

 

Flammen og Citronen var i tv'et forleden. Jeg troede den var virkelig god! Men så sidder du bare og kigger på to skuespiller der pladrer om alt mugligt i én langtrukket dårlig film!

 

Men jeg forstår ikke hvorfor ingen har sagt "I am Legend".

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...