Hop til indhold

Absurd pinligt spørgsmål

Alt4Victor
 Share

Recommended Posts

Kan hanhunde reagere på menstruation?

Ja kan de det?

Victor humper aldrig, mm. han har været vildt stresset/overtræt, hvis han har været med til kæmpe familie tamtam, så kan han få sådan et flip, når vi kommer hjem, og så siger vi "ah ah" og giver ham noget afledende, og så stopper han og går kold, og sover. Altså er det et form for "meltdown" han lige får, når han gør det efter sådan en situation.

Men nu har jeg altså iagtaget det både med min mors veninde, som han lige forgreb sig på, og det var ingen stressende situation på nogen måde, eftersom vi sad og drak te, og han har mødte hende 100-vis af gange, og hun sagde som om det var det mest normale, at det var fordi hun havde mens, at det nok var derfor :???: ?

Så her i forgårs nat, hvor det så var min tur, så vågner jeg ved at han er igang med mit ben:shock:! Men det samme jeg siger "ah ah" så hopper han af, og er "normal" igen. Men jeg må sige jeg følte mig meget forulempet og beskidt :engel:

What's up with that?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, Baldur forvekslede også mig med en løbsk tæve når det var den tid på måneden :lol:

Holy moly så er der hormon-attack :lol:

Jeg overvejer at Victor skal sove i det telt jeg har købt til ham til haven (altså i soveværelset i nat) så han ikke laver det nummer igen. Jeg gider ikke slå hans bur op, da det har cockerspaniel-størrelse. Hvis han fortsætter med det nummer, så køber jeg et stofbur til den tid på måneden :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Breton-Jet
Jeg brugte engang White Musk fra Bodyshop og var totalt omsværmet af både han og hunkønsvæsner i alle mulige skikkelser :mrgreen:

Åndgyld.....:badr:..

Jeg købte en på tilbud sidste jul og den er ALDRIG blevet brugt :lol:

den stinker :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahahha ja, vi ville jo blive holdt nede :shock:

Jeg blev engang forulempet af en New foundlænder, en rigtig uvorn en af slagsen, den insisterede på at humpe mig og for at undgå det, gik jeg baglæns mens jeg holdt den i ørerne... det endte traumatisk, jeg snublede og lå på ryggen med et frådende humpemonster henover mig :oops::mrgreen:

Dem omkring mig brølede af grin!!:genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Holy moly så er der hormon-attack :lol:

Når det var allerværst, så løb han lige i røven på mig hele tiden, imens han skiftesvis forsøgte at stikke snuden op i det hellige, eller forsøgte at få mig til at stå på snotten ved at omklamre mig bagfra :lol:

Heldigvis stod det som regel kun på den første dag, og jeg forsøgte da også at stoppe ham, men samtidig kunne jeg altså ikke lade være med at skraldgrine over hans ihærdige forsøg :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Når det var allerværst, så løb han lige i røven på mig hele tiden, imens han skiftesvis forsøgte at stikke snuden op i det hellige, eller forsøgte at få mig til at stå på snotten ved at omklamre mig bagfra :lol:

Heldigvis stod det som regel kun på den første dag, og jeg forsøgte da også at stoppe ham, men samtidig kunne jeg altså ikke lade være med at skraldgrine over hans ihærdige forsøg :lol:

:shock::shock::shock::shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op :lol:

Victor benytter også omklamrings-metoden, han når mig jo bare kun til skinnebenet :lol: Jeg må indrømme at jeg er forbløffet over den lille fyrs armkræfter :lol:

Jeg stopper da også Victor, men jeg kan heller ikke lade være med at grine af det :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hold da op :lol:

Victor benytter også omklamrings-metoden, han når mig jo bare kun til skinnebenet :lol: Jeg må indrømme at jeg er forbløffet over den lille fyrs armkræfter :lol:

Jeg stopper da også Victor, men jeg kan heller ikke lade være med at grine af det :lol:

Jeg tror bare at man (som jeg) får utroligt svært ved at stoppe det når man samtidig storgriner, det at man griner er jo en form for accept, og ens "nej" lyder måske ikke så bestemt når man er halvkvalt af grin :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe

Min hanhund havde en rigtig træls vane med at skulle sniffe alle hunkøn incl mig. Det var bare så trælst, selv om jeg sagde nej hver gang, følte jeg lidt han stod på lur hver gang jeg vendte ryggen til ham:hmm:

Han har aldrig humpet mig eller andre, det var bare den irriterende idé han havde med at skulle lugte hele tiden! Hvad kunne man have gjort for at få ham til at holde op med den slags?

Det var liiidt pinligt når man havde veninderne på besøg og så stod Balder troligt der og prøvede at sniffe hver og en af den - ingen pli havde han..haha:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Jeg tror bare at man (som jeg) får utroligt svært ved at stoppe det når man samtidig storgriner, det at man griner er jo en form for accept, og ens "nej" lyder måske ikke så bestemt når man er halvkvalt af grin :blink:

Jeg kunne godt forestille mig DET var en del af mit problem Lonny :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er rigtigt nok :blink: Jeg synes dog jeg prøver at tage den alvorlige stemme på, men selvfølgelig kan han da fornemme at jeg synes det er sjovt. Manden synes også det er sjovt, så det giver ham bare endnu mere frie tøjler, tror jeg. At han godt må for ham, og han bare sidder ved morgenbordet og synger "spææændt op til lii'r" og jeg må sidde med benene ind under min stol og spise, for ellers bliver de besprunget :roll:

Nej...man skal nok være lidt mere konsekvent, selvom det kan være svært:oops:

Link til indlæg
Del på andre sites