Hop til indhold

"Dyrepoliti"??


Gæst Ninjamor
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor

Det er altså de sødeste hvalpe jeg har på holdet i Søndermarken, I skulle se dem!

I dag fik vi besøg af "Dyrepolitiet", ja, sådan må det vel hedde, når der kommer to betjente til hest ind i parken og jeg råber til holdet "hen og se på heste" eller noget i den retning og betjentene beredvilligt stopper op og bliver på stedet temmelig længe, så hvalpene kan forholde sig til hestene?

 

Nogle af de helt bette stod på det nærmeste og snusede til den største hest, en kæmpe oldenborger, som bare tog det hele med knusende ro.

 

Den anden hests rytter sagde "skal I hilse skal det ikke være på ham her" alligevel blev de på stedet og snakkede et pænt stykke tid.

 

Og jeg fik lov at klappe og ae og nusse og snuse til og savne heste :oops:

 

Dejlig oplevelse med "dyrepolitiet" :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er altså de sødeste hvalpe jeg har på holdet i Søndermarken, I skulle se dem!

I dag fik vi besøg af "Dyrepolitiet", ja, sådan må det vel hedde, når der kommer to betjente til hest ind i parken og jeg råber til holdet "hen og se på heste" eller noget i den retning og betjentene beredvilligt stopper op og bliver på stedet temmelig længe, så hvalpene kan forholde sig til hestene?

 

Nogle af de helt bette stod på det nærmeste og snusede til den største hest, en kæmpe oldenborger, som bare tog det hele med knusende ro.

 

Den anden hests rytter sagde "skal I hilse skal det ikke være på ham her" alligevel blev de på stedet og snakkede et pænt stykke tid.

 

Og jeg fik lov at klappe og ae og nusse og snuse til og savne heste :oops:

 

Dejlig oplevelse med "dyrepolitiet" :5up:

 

 

Årh hvor dejligt!

 

Findes der politi på heste i danmark? :genert:

 

Jeg savner også heste, når jeg kommer forbi et sted hvor det dufter af hest, indånder jeg altid ekstra meget luft :oops:

 

Men da rigtig dejligt for både hvalpe og hvalpeejere at hilse på heste :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Skøn oplevelse for storbys hvalpene :5up:

 

Findes der politi på heste i danmark? :genert:

Ja da, der har efterhånden været beredne betjente i KBH i flere år :blink:

 

Ser dem ofte når jeg er KBH - dem også de kongelige heste som "luftes" i gaderne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor

Ja, det var en rigtig dejlig oplevelse.

 

Politiet rider ofte gennem Søndermarken og jeg griber lejligheden til at snuse, nusse og klappe når jeg kan og for hundene og hestene er det også en god oplevelse at opleve hinanden tæt på

Link til indlæg
Del på andre sites

åhh Ninjamor, hvis du savner heste, skulle du lige have været med ude og ae det lille shetlandsføl jeg så i går aftes. Den var halv størrelse af Indy, og jeg kunne let som ingenting have løftet den op og løbet min vej! :genert: :hjerte::engel: (skriver "den" fordi det var for mørkt til at se om det var hoppe eller hingst). Nøj den var sød!

Link til indlæg
Del på andre sites

åhh Ninjamor, hvis du savner heste, skulle du lige have været med ude og ae det lille shetlandsføl jeg så i går aftes. Den var halv størrelse af Indy, og jeg kunne let som ingenting have løftet den op og løbet min vej! :genert: :hjerte::engel: (skriver "den" fordi det var for mørkt til at se om det var hoppe eller hingst). Nøj den var sød!

 

 

Århhh! :lun::hjerte::lun::hjerte: De er så søde!

 

Jeg passer nogen gange to shetlændere for naboen, de er såå søde! :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
åhh Ninjamor, hvis du savner heste, skulle du lige have været med ude og ae det lille shetlandsføl jeg så i går aftes. Den var halv størrelse af Indy, og jeg kunne let som ingenting have løftet den op og løbet min vej! :genert: :hjerte::engel: (skriver "den" fordi det var for mørkt til at se om det var hoppe eller hingst). Nøj den var sød!

 

:fornaermet:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Ja, jeg holder med Gryn her... det er helt klart en fejl fra din side Ninjamor! :hmm:

 

Helt klart og den fejl tager jeg gerne på mig.

 

Men jeg kan altså ikke både være "på" hvalpene og samtidig flintre rundt og tage fotos. Selvom vi er tre instruktører på holdet...

 

Meeen, I er da mere end velkommen til at komme forbi med apparatet om halsen :mrgreen:

 

Så kan I også få lov at klappeaenussemøsse: Lui, Lucy, Sofia, Mokka, Serafina, Zita, Monty, Kato, Kenya, Shadow, Herluf og Billie og hvis I bliver til Slyngelstuen er der flere dejligheder der gerne vil møsses :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Helt klart og den fejl tager jeg gerne på mig.

 

Men jeg kan altså ikke både være "på" hvalpene og samtidig flintre rundt og tage fotos. Selvom vi er tre instruktører på holdet...

 

Meeen, I er da mere end velkommen til at komme forbi med apparatet om halsen :mrgreen:

 

Så kan I også få lov at klappeaenussemøsse: Lui, Lucy, Sofia, Mokka, Serafina, Zita, Monty, Kato, Kenya, Shadow, Herluf og Billie og hvis I bliver til Slyngelstuen er der flere dejligheder der gerne vil møsses :5up:

Hvis det lykkes mig at komme til KBH-egnen senere på året, kunne jeg rigtig godt tænke mig at komme se en eller to af dine hold :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvis det lykkes mig at komme til KBH-egnen senere på året, kunne jeg rigtig godt tænke mig at komme se en eller to af dine hold :5up:

 

Ja, gør det!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Billetterne sælges over Billetnet.dk :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvad koster sådan en billet? Vi er jo nogen der skal lægge en del oveni til transport. :mrgreen:

 

Det er sådan nærmest almindelig pris, som til de andre store turistattraktioner.

Billetten kan kombineres med adgang til Zooloogisk Have og Tivoli, 1 franske hotdogs, 1 mellem Cola og 1 lille softice (til de voksne en lille øl fra fad).

Dette udleveres sammen med et tæppe til at sidde på under underholdningen.

Spørg efter billetterne i dit Turistbureau. Der er kun et begrænset antal og det er efter først til mølle princippet.

 

Billetterne gælder til 13. oktober 2010.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...