Hop til indhold

Uddeling af Ry/karma?


a9
 Share

Recommended Posts

Hvad er reglerne for uddeling af ry/karma??

 

Jeg uddeler sjældent ry/karma :oops: - kun når jeg virkelig synes en eller anden har sagt noget "klogt", men ind imellem sker det, at samme person siger noget "klogt" flere gange med kort mellemrum :shock: og så kan jeg ikke give ry/karma for begge/alle indlæg :cry:

 

Hvordan er reglerne :confused: -Og kunne de laves om til a la det gamle forum :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 52
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst anne-marie
Hvad er reglerne for uddeling af ry/karma??

 

Jeg uddeler sjældent ry/karma :oops: - kun når jeg virkelig synes en eller anden har sagt noget "klogt", men ind imellem sker det, at samme person siger noget "klogt" flere gange med kort mellemrum :shock: og så kan jeg ikke give ry/karma for begge/alle indlæg :cry:

 

Hvordan er reglerne :confused: -Og kunne de laves om til a la det gamle forum :blink:

 

Det er som på jubii, at man ikke kan give til den samme før man har givet til nogle andre, på jubii er det vist 20 :)

 

Jeg ved ikke hvordan det her :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Det er faktisk også noget jeg som ny bruger har undret mig om. Hertil vil jeg gerne tilføje spørgsmålet: Hvad bruges "tak" til, og i hvilke situationer skal man give tak?

 

Jeg mener at man skal give Tak når nogen har hjulpet en, sådan rent praktisk, men jeg kan se at der er mange her der giver fordi nogen mener noget de er enige i eller føler sig støttet af, jeg synes der er gået lidt inflation i det, så igår gjorde jeg det samme, gav fordi Tweesa var glad for hendes farvede profil, jeg mener så kan man vel også det :-D

 

Men dybest set kan man vel give det man vil uanset hvad grunden er, men det bliver lidt noget sjovt noget :hmm:

 

Jeg selv har ikke svært ved at give anderkendelse af andre :-D

 

På den gamle hunde-forum gav man karma for adfærd og tiltider for enighed, men der havde vi også et pointsystem, det har vi ikke her :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
For hver 100 karma man har modtaget stiger ens power med 1.

For hvert 1000 indlæg stiger ens power med 1.

Efter 365 dage stiger ens power med 1.

 

Power - er hvor meget man selv tildeler andre.

 

Øh jeg forstår ikke helt :hmm:

 

Power stiger med 1?

 

Jeg har skrevet mere end 3000 indlæg, og det giver hvad?

Link til indlæg
Del på andre sites

Tabeloversigt over Karma:

 

1 Mørkegrøn: 1 - 99 point

2 mørkegrønne: 100 - 199 point

3 mørkegrønne: 200 - 299 point

4 mørkegrønne: 300 - 399 point

5 mørkegrønne: 400 - 499 point

1 Lysegrøn: 500 - 699 point

2 lysegrønne: 700 - 899 point

3 lysegrønne: 900 - 1099 point

4 lysegrønne: 1100 - 1299 point

5 lysegrønne: 1300 - 1499 point

6 lysegrønne: 1500 -

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
1 pr. 1000 indlæg = 3 power

 

Hov så kom jeg op på 2 grønne firkanter :shock: 3 power svarer til en gang karma ikke, eller hvordan er det nu karma giver af ''point tal'' omme i kontrolpanelet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Nå, der var nogen der fik lavet en tråd før mig.

Nu tør jeg så ikke lige lave en tak, så i får alle en fælles.;-)

 

Du skal ikke holde dig tilbage med at takke de du vil ;)

 

Men vi kan vel snakke om det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal ikke holde dig tilbage med at takke de du vil ;)

 

Men vi kan vel snakke om det?

 

Jeg synes så ikke at der er for mange "tak", men det er jo nok en smagssag.

 

Nogen får mange grønne, og nogen får mange "tak".

Måske man kan begrænse hvor mange tak, og hvor mange karma man kan give i døgnet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er total forvirret over point systemet for karma og det der med power.

 

Hvorfor skal det være så besværlig?.:confused:

 

Jeg giver tak, når nogen har givet mig et praktisk tip jeg kan bruge.

 

Karma, når nogen har skrevet noget, et godt, klogt og tankevækkende indlæg. Et indlæg hvor jeg føler at det her er bare noget der rører ved mig. Det kan være både sjovt, seriøs, alvorlig og sjovt.

 

Jeg har svær ved at fatte hvorfor vi ikke kan bruge det gamle system.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er total forvirret over point systemet for karma og det der med power.

 

Hvorfor skal det være så besværlig?.:confused:

 

Jeg giver tak, når nogen har givet mig et praktisk tip jeg kan bruge.

Karma, når nogen har skrevet noget, et godt, klogt og tankevækkende indlæg. Et indlæg hvor jeg føler at det her er bare noget der rører ved mig. Det kan være både sjovt, seriøs, alvorlig og sjovt.

 

Jeg har svær ved at fatte hvorfor vi ikke kan bruge det gamle system.

 

Præcis sådan gør jeg også. Men egentlig synes jeg at jeg er begyndt at glemme at give karmaer, fordi der er så mange jeg gerne vil takke i stedet, fordi de hjælper med det praktiske, som jeg endnu ikke har fået ind på lystavlen :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Jeg er total forvirret over point systemet for karma og det der med power.

 

Hvorfor skal det være så besværlig?.:confused:

 

Jeg giver tak, når nogen har givet mig et praktisk tip jeg kan bruge.

 

Karma, når nogen har skrevet noget, et godt, klogt og tankevækkende indlæg. Et indlæg hvor jeg føler at det her er bare noget der rører ved mig. Det kan være både sjovt, seriøs, alvorlig og sjovt.

 

Jeg har svær ved at fatte hvorfor vi ikke kan bruge det gamle system.

 

Det kommer nok på plads hen af vejen :)

 

Når jeg giver karma giver det 5 point, når en med færre karmaer/point giver så giver det 2 eller 3 point, dvs at mine karmaer giver mest :hmm:

 

Jeg har også fået mange blå, der ikke giver point, er neutrale, men det problem skulle være ovre :)

 

Jeg tror det er svært for admin at sætte sig ind i, så vi skal nok afvente lidt før vi får et overblik over hvad det hele betyder og indeholder :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det kommer nok på plads hen af vejen :)

 

Når jeg giver karma giver det 5 point, når en med færre karmaer/point giver så giver det 2 eller 3 point, dvs at mine karmaer giver mest :hmm:

 

Jeg har også fået mange blå, der ikke giver point, er neutrale, men det problem skulle være ovre :)

 

Jeg tror det er svært for admin at sætte sig ind i, så vi skal nok afvente lidt før vi får et overblik over hvad det hele betyder og indeholder :hmm:

 

Ja du er nok den herinde der giver flest karmaer og får flest, fordi du fortjener det.

 

Jeg tror også at Admin nok skal få styr på det.

 

det er nu hellere ikke nemt for ham. Med alle os høns og et par enkelte haner.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Ja du er nok den herinde der giver flest karmaer og får flest, fordi du fortjener det.

 

Jeg tror også at Admin nok skal få styr på det.

 

det er nu hellere ikke nemt for ham. Med alle os høns og et par enkelte haner.

 

Ah jeg får nu ikke ret mange, og jeg har skrevet meget, det giver vist osse power :lol:

 

Men jeg er ikke nærig ;)

 

Jeg tror han skal have lidt tid, så skal vi nok få vore svar :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Undskylder at jeg garanteret stiller et dumt spørgsmål, men jeg kan altså heller ikke rigtig hitte ud af det. Jeg kan se at jeg har noget karma og karma-power, nogen som kan fortælle mig hvorfor jeg har fået det? Evt hvor jeg kan finde ud af det? :oops:

 

Og hvordan giver man karma nu? Er det bare ved at bruge denne dersens "ry"knap? :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja du er nok den herinde der giver flest karmaer og får flest, fordi du fortjener det.

 

Jeg tror også at Admin nok skal få styr på det.

 

det er nu hellere ikke nemt for ham. Med alle os høns og et par enkelte haner.

 

Jeg giver også MANGE kamaer.

Tak kan ses af alle, det kan karma ikke. Derfor synes ikke det er forkert at der gives mange takker i trådene. Ingen ved jo reelt hvor mange karmaer der er givet i selv samme tråd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...