Hop til indhold

Tante Mysla, Tante Sheila og den "lille" flab Enzo


Sammy
 Share

Recommended Posts

Lige et par billeder fra det Østjyske. Det er ved at være et par måneder siden jeg efterlyste søde hvalpetanter herinde, og luckyluna meldte sig frivilligt med to søde tanter - Tante Sheila og Tante Mysla. Enzo er nu lige fyldt 6 mdr og har vel i gennemsnit ca mødt sine tanter en gang om ugen siden han var 12-16 uger gammel (kan faktisk ikke helt huske det længere...)

 

Og sikke to dejlige bekendtskaber det er - well tre, da tanternes mor er er ligeså sød og rar :blink:. Enzo har nydt godt af Sheila og Myslas rolige væsen, store tålmodighed og, når man lægger lidt op til det... herlige løbeture og mudderbade.

 

Så Motor-mor du må tage toget herover, så ham Motor-drengen :lun: kan møde en mægtig sød islænder ;-) og en ligeså sød og dejlig Sheila-pige xx

 

Tak for turene, piger :5up:

 

18-04-2010tossedehvalpogstakkelssde.jpg

 

18-04-2010tossedehvalp.jpg

 

18-04-2010tossedehvalp1.jpg

 

18-04-2010tossedehvalpogstakkels-2.jpg

 

18-04-2010tossedehvalpogstakkels-1.jpg

 

18-04-2010Mysla.jpg

 

headshot.jpg

 

 

18-04-2010Mysla3.jpg

 

18-04-2010Mysla2.jpg

 

18-04-2010enzoogMysla.jpg

 

24-04-2010EnzoMyslaogSheila.jpg

 

24-04-2010EnzoMyslaogSheila3.jpg

 

mobilbilleder fra en tidligere gåtur:

 

EnzoogSheilaposerer.jpg

 

MyslaEnzoogSheilaposerer.jpg

 

hvalpeflipogMyslahurtigtefter.jpg

 

EnzoogMyslaleger1.jpg

 

EnzoogMyslaleger2.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de lige til at spise, alle 3 :hjerte:

 

Vi har faktisk fundet en islænder (se mig jage Anders ned af gaden så han kunne stoppe bilen med dem i :mrgreen:) og det gik helt fint! Så i lige det tilfælde forstod Motor i hvert fald at det ikke var den samme. Pyhh..

 

Men derfor gad både ham og mig altså godt se alle jeres jyske vovser!

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er de lige til at spise, alle 3 :hjerte:

 

Vi har faktisk fundet en islænder (se mig jage Anders ned af gaden så han kunne stoppe bilen med dem i :mrgreen:) og det gik helt fint! Så i lige det tilfælde forstod Motor i hvert fald at det ikke var den samme. Pyhh..

 

Men derfor gad både ham og mig altså godt se alle jeres jyske vovser!

 

hihi det gad jeg godt have set :blink: Ingen videoklip?? :klap: Men godt I fandt jeres islænder ;-) Og godt Motor kunne hygge sig med den :-)

 

Dejlige billeder og sikke de hygger:-D

 

Tak skal du have. Og ja det gør de virkelig. Nok især Enzo. Han syn's det er så sejt at gå blandt de to ældre og erfarne damer :5up: :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Ihh, så kunne jeg endelig komme herind:klap: Og de er så fiiine de billeder.

Og tusind tak for roserne, de er i den grad gengældt, vi hygger os også mægtigt.:mrgreen:

 

Selvfølgelig er en hvalp til tider altid irriterende, når man er voksen, men de kan nu godt lide ham alligevel og jeg synes bare han er for sjov, med sin lidt klodsede krop og frække udtryk:lun:

 

For ikke at tale om hvad forskel det har gjort for pigerne jævnligt at have andre hunde (hvoraf enzo er en af dem) at følges med. Det er vi super glade for har kunne lade sig gøre:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...