Hop til indhold

Ejeren er væk og den bliver aflivet om tre dage


Gæst mus144
 Share

Recommended Posts

:cry: :cry: Det virker da fuldkommen tosset at aflive den, hvorfor ikke forsøge en omplacering :vedikke:

 

Nok fordi at internaterne er fyldt til bristepunktet i øjeblikket, men ingen kommer og aftager nogle af disse hunde, jeg ved ikke om det er finanskrisen eller hvad det er, men det jeg hører ude omkring, det er at der næsten kun kommer hunde ind på internaterne, ikke ud :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan kan man dog efterlade sådan en lille nusser vaps på en rasteplads :megaked: (går udfra det er det som er sket) jeg forstår det altså bare ikke, og det lyder da godtnok af kort tid den får til at blive "redet" :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa

:megaked: For fanden altså, hvor er et hundeliv bare ingenting værd - Hvad tænker man på at aflive sådan en lille hvalp.

 

Overvejer at hente hende, og så finde hende et godt hjem - Desværre må jeg kun have en hund her hvor jeg bor, men jeg må gerne passe en - Tror i ikke man rimeligt nemt kan finde et hjem til sådan en lille hvaps?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes der er noget i den historie der virker underligt. Det er da muligt at internaterne er propfulde, men hvalpe er jo ikke de sværeste at få formidlet videre. Ærlig talt troede jeg at man kiggede lidt på hundenes muligheder for at få et nyt hjem, hvilket så desværre ville betyde at en lidt ældre hund skulle aflives for at give plads til en hvalp. Men det gør man åbenbart ikke, eller hva`?.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...