Hop til indhold

Mest for Findus og Akrebbe :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Hun skal hedde Lilli..;-) Jeg synes det var sådan et fint navn, til en lille tæve. Og så er har det en meget positiv klang når man udtaler det. Det fortrød jeg nemlig lidt med Balder - det blev hurtigt et lidt tungt navn.. Hvis I forstår hvad jeg mener:hmm:

 

Det er også et sødt navn :mrgreen: Og passer godt til en yndig lille tæve...Forstår godt hvad du mener, jeg går også efter navne som ikke er "hårde" eller hvad man nu skal sige...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 252
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst akrebbe
:shock: Og det har du ikke fortalt mig :fornaermet:

 

Hihi- vi skulle jo lige være helt enige herhjemme. Men det blev vi heldigvis meget hurtigt:-D

 

Jeg glæder mig sådan til vi skal op og se dem..Billder viser meget - men det er intet samlignet med at få sådan en bette skabning i armene..

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Det er et smukt navn :lun:

 

taak :-)

Jeg har overvejet mange forskellige, men jeg har- mere eller mindre hele tiden været sikker på at det skulle være Lilli. Jeg synes det er meget pænt og samtidig kort og let at udtale, og jeg er sikker på det passer perfekt til hende vi skal have hjem:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe

jeg kan godt forstå at i glæder jer! ventetiden er laaaang! og nu er der jo kun 16 dage til vi henter halfdan. ja, hvem tæller ...

 

..Halfdan, er det den lille han fra D-kuldet? Ih ham har jeg altså savlet lidt over :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er hende der ligger på bountys hals :lun:

Hvad skal hun hedde??

 

Flirting Flora :lun:

 

Uha - jeg synes det er svært.. De er jo skønne allesammen:hjerte: Men synes rigtig godt om hende med gult bånd, og hende med rødt.. Er spændt på at se hvem jeg er så heldig at få med hjem..

 

Jeg har også fundet ud af hvad vores skal hedde:blink:

 

Altså, bare lige for at slå det fast, så skal jeg ikke have én fra kuldet, jeg fantaserer bare lidt vildt.. :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var også smukt

 

- næ..men det varer ikke længe :slem:

 

Høhø.. Jo, det tror jeg. For det bliver først, når Louie ikke er her mere, og det er der forhåbentlig meget lang tid til, eller alternativt når jeg flytter lidt uden for København og får en stor have.. Og for at kunne det skal jeg jo lige være færdiguddannet, få et godt job og et barn eller to.. Så jeg håber du stadig har gang i opdrættet om en 7-8 års tid :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Flirting Flora :lun:

 

 

 

Altså, bare lige for at slå det fast, så skal jeg ikke have én fra kuldet, jeg fantaserer bare lidt vildt.. :lol:

 

Haha - se det er jo ikke til at vide - der er jo 4 tæver, og har allerede lokaliseret én hvalpekøber mere ( ud over mig selv ) herinde:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
ja, det er! en lille "kortbenet livsnyderhvalp", hvis man skal stole på hans opdrætter :-D jeg savler også over ham! og glæææder mig.

 

ps. hvis (når :slem:) jeg engang skal have en tæve, skal hun hedde bodil!

 

Aj han er virkelig også rigtig nuttet at se på! Har du været oppe at besøge ham???

Link til indlæg
Del på andre sites

Aj han er virkelig også rigtig nuttet at se på! Har du været oppe at besøge ham???

 

jæs, vi har besøgt ham 2 gange, senest da "jeres" hvalpe var nogle små, yndige 10 dage gamle babyer. han er en skøn og rolig lille vaps og meeeeget yndig. jeps, der er en stormende forelskelse undervej her i huset ...

 

jeg tror, kennel-löwchen skal være glad for, at vi ikke bor i nordjylland, så var vi kommet rendende i tide og utide!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
jæs, vi har besøgt ham 2 gange, senest da "jeres" hvalpe var nogle små, yndige 10 dage gamle babyer. han er en skøn og rolig lille vaps og meeeeget yndig. jeps, der er en stormende forelskelse undervej her i huset ...

 

jeg tror, kennel-löwchen skal være glad for, at vi ikke bor i nordjylland, så var vi kommet rendende i tide og utide!

 

Haha ja jeg ved hvad du mener:slem: Sidst vi skulle hente hvalp, var jeg også forbi mindst én gang i ugen - men de boede også kun 20 min fra os..

Men heldigvis får vi jo masser af updates og billeder:banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

jæs, vi har besøgt ham 2 gange, senest da "jeres" hvalpe var nogle små, yndige 10 dage gamle babyer. han er en skøn og rolig lille vaps og meeeeget yndig. jeps, der er en stormende forelskelse undervej her i huset ...

 

jeg tror, kennel-löwchen skal være glad for, at vi ikke bor i nordjylland, så var vi kommet rendende i tide og utide!

 

Jep, men så kunne vi da lave sådan en skifte ordning med hvornår vi skulle komme:slem: Men ja, ellers ville Janni og co. vist ikke få meget fred fra os...

 

Halfdan har også været min yndlingshvalp i det kuld, så fin med de aftegn han har :lun: og er bare en lille smule misundelig over at du snart får din hvalp hjem...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Det tror jeg også, altså jo Kasper vil da gerne se billederne, men han sidder ikke og nærstuderer og har ikke behov for at se dem igen og igen ligesom mig... Han synes vist jeg er en smule tosset og måske der er noget om det :rolleyes:

 

Hvornår var det du skulle op og se hvalpene? I havde heller ikke set dem før vel?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvornår var det du skulle op og se hvalpene? I havde heller ikke set dem før vel?

 

Nej, vi har heller ikke set dem endnu.. Vi tager turen til Nordjylland dagen efter jer, altså den 10 maj... Så lige nu er det mit delmål som jeg tæller ned til :mrgreen: Glæder mig så meget til at se de små, er ved at blive helt skør af at tænke så meget på løvebabyer :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe

Ja men det er nu alligevel rart at have noget man virkelig kan se frem til, og glæde sig til.

 

Har I snakket om hvordan jeres skal klippes? Vores skal holdes i bamseklip - det har jeg lovet kæresten :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Nah, det går ikke.. Har en hund på et år, der ikke kan være alene hjemme endnu. Og desuden må man ikke længere holde hund, der hvor jeg bor.. Så kan ikke engang anskaffe mig én til, når han engang lærer det.

 

Øv..

Er din race generelt en svær race at træne til at være alene hjemme?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja men det er nu alligevel rart at have noget man virkelig kan se frem til, og glæde sig til.

 

Har I snakket om hvordan jeres skal klippes? Vores skal holdes i bamseklip - det har jeg lovet kæresten :-)

 

Ja det er rigtigt og synes at det hjælper lidt at I andre herinde har det på samme måde som mig :engel: -Vores skal også være i enten hvalpe eller fuldpelset.. Min kæreste synes at det ser fjollet ud når de render rundt med numsen bar, -og jeg synes da også at det er sødest når de har pels over det hele :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Det er svært at sige, det er der ikke lavet noget statistik på, men altså, han er jo en selskabsrace ligesom løverne og de vil jo som regel meget gerne være tæt på deres ejer. Louie er en Coton de Tulear.

 

kær det er han i hvert fald:lun:

Men sig mig, det behøver vel ikke at være svært at alene-træne sin hund, bare fordi det er en hund af selskabsracen?:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

kær det er han i hvert fald:lun:

Men sig mig, det behøver vel ikke at være svært at alene-træne sin hund, bare fordi det er en hund af selskabsracen?:hmm:

 

Næh, det behøver det vel ikke... Det jeg mente var blot, at de er lidt mere uselvstændige end fx en Spidshund. Louie render i hvert fald i røven på os hele tiden, han vil gerne være der hvor det sker.

 

Jeg ved ikke, hvorfor det har været så svært for ham at lære det, jeg ved bare at vi har haft ham siden juni og at status lige nu er, at han kan være alene i 18 minutter :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...