Hop til indhold

Mest for Findus og Akrebbe :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Gæst Findus

Dem glæder jeg mig til at se også (selvom jeg jo nok har hilst på dem, men der var der jo så mange som konkurrede om at få ens opmærksomhed ;-)) Gaia og Olymphia er jeg helt vild med ud fra billederne :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 252
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst akrebbe
Nye billeder af tøsetøserne

 

Gul hvalp

 

nuuuuuuurrrrhhhhhh :bigsmile::bigsmile:.......nuuuuttttteeeetttt .. kom nu lad mig nu snart få den hvalp!!hehe:pift:

 

Altså man er ikke lige på nettet i et par dage, og så er der nye billeder og video - ihh og videoen har jeg slet ikke set endnu.

 

-forresten tak findus fordi du skrev til mig :blink:

 

Nej hvor er de hvalpe bare nuttede..og nu er det snart mandag Findus..aj hvis ikke du har computer med, så du kan gå på nettet, så sender du altså en sms ik?? ih vi 2 er sørme nogle heldige asner hva?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
nuuuuuuurrrrhhhhhh :bigsmile::bigsmile:.......nuuuuttttteeeetttt .. kom nu lad mig nu snart få den hvalp!!hehe:pift:

 

Altså man er ikke lige på nettet i et par dage, og så er der nye billeder og video - ihh og videoen har jeg slet ikke set endnu.

 

-forresten tak findus fordi du skrev til mig :blink:

 

Nej hvor er de hvalpe bare nuttede..og nu er det snart mandag Findus..aj hvis ikke du har computer med, så du kan gå på nettet, så sender du altså en sms ik?? ih vi 2 er sørme nogle heldige asner hva?

 

Ih, hvor er det skønt at du er ligeså begejstret som jeg :mrgreen: Ja man må sige at vi er heldige og det er så fantastisk med alle de updates vi får :5up: Du sender bare en Pb med dit nummer, så sender jeg sms så snart der er valgt hvalp :blink: Jeg regner også med at tage billeder af de små som jeg nok skal lægge ud, så du kan se dem også...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Så er Akrebbe, nu kommer der billeder i massevis :mrgreen:

Nu har vi endelig valgt hvilken hvalp vi skal have og valget faldt på den gule hvalp som nu hedder Duffy :lun: Jeg er så glad for at vi har fået valgt, selvom det sørme var svært at vælge, de er jo bare så dejlige og charmerende alle 4... Oh my god det tager lang tid at oploade billeder! Ved ikke om det er fordi at de fylder meget, men kan ikk finde ud af at komprimere dem :vedikke:

De første 3 billeder er af Duffy :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er Akrebbe, nu kommer der billeder i massevis :mrgreen:

Nu har vi endelig valgt hvilken hvalp vi skal have og valget faldt på den gule hvalp som nu hedder Duffy :lun: Jeg er så glad for at vi har fået valgt, selvom det sørme var svært at vælge, de er jo bare så dejlige og charmerende alle 4... Oh my god det tager lang tid at oploade billeder! Ved ikke om det er fordi at de fylder meget, men kan ikk finde ud af at komprimere dem :vedikke:

De første 3 billeder er af Duffy :blink:

 

Nøj, hvor er de søde

Duffy er et fantastisk navn:5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Ih hvor er de nuttede!

Så må jeg bare have tålmodighed til på søndag, så må vi se om jeg også kan beslutte mig :genert:

 

Ja god fornøjelse med det, det er sørme ikke nemt ;-) De er bare så dejlige alle fire... Men jeg har en rigtig god mavefornemmelse med vores valg og det føles rigtigt.. Ih hvor er jeg glad :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
flere billeder -be be be:lun:

 

Jamen resten af billederne er ikk så gode, de bevægede sig alt for hurtigt til at jeg kunne nå at fange dem med kameraet :genert:

 

Er meget spændt på hvad I beslutter på søndag :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus
Jamen resten af billederne er ikk så gode, de bevægede sig alt for hurtigt til at jeg kunne nå at fange dem med kameraet :genert:

 

Er meget spændt på hvad I beslutter på søndag :blink:

 

-Og så glæder jeg mig til at se alle de billeder du tager :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
-Og så glæder jeg mig til at se alle de billeder du tager :slem:

 

Ja jeg skal nok tage nogle af Duffy også! Sidste gang glemte jeg det fuldstændig, fordi jeg var så meget overvældet af- hvor søde de var!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Janiii... Får vi mon snart nogle flere billeder af tøserne? :blink: Jeg længes i hvert fald efter at se min Duffy... Måske ventetiden kan føles knap så slem hvis jeg får et par billeder :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Janiii... Får vi mon snart nogle flere billeder af tøserne? :blink: Jeg længes i hvert fald efter at se min Duffy... Måske ventetiden kan føles knap så slem hvis jeg får et par billeder :slem:
jo..jeg skal lige have tid.. I dag har jeg måtte reparere min græsslåmaskine, for at kunne slå græs før vi grillede i haven :damn: og når jeg laver andet så forsvinder de ting jeg burde have gjort, ikke..Som fx rengøring eller vask af hunde... Man burde være fredet for den slags når man er optaget andetsteds..Det samme med arbejde :slem: eller telefonsamtaler :shock: Den slags petitesser burde forsvinde som dug for solen...
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Jep, i det hele taget alle de der trælse ting som der jo desværre er nødvendige... Især når vejret er så godt, så er det altså ikk ligefrem rengøring som er det mest tiltalende eller for mit vedkommende opgaveskrivning... Så er HF en fantastisk ting, når man lige har brug for overspringshandlinger ;-) Oki jeg væbner mig med lidt tålmodighed :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Ih, tusind tak for billederne :mrgreen: Hvor er det heldigt at du kan se hvem der er Duffy, når jeg ikke helt selv kan udpege hende på alle billederne :blink:

Hvor er hun bare skøn :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...