Hop til indhold

Mest for Findus og Akrebbe :-)


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Ih, tusind tak for billederne :mrgreen: Hvor er det heldigt at du kan se hvem der er Duffy, når jeg ikke helt selv kan udpege hende på alle billederne :blink:

Hvor er hun bare skøn :lun:

Det er også svært..Især på de billeder hvor de er lidt våde :klap:

Ja hun er rigtig nuttet... en sød og rolig hvalp..Nysgerrrig og glad for at tulle afsted..Og så kan hun ikke lide Lilli, for hun vil slås.. Duffy slås ikke, hun er en pige :mrgreen: Duffy falder heller ikke i hullerne i junglen..eller vader i mudder :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 252
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Findus
Det er også svært..Især på de billeder hvor de er lidt våde :klap:

Ja hun er rigtig nuttet... en sød og rolig hvalp..Nysgerrrig og glad for at tulle afsted..Og så kan hun ikke lide Lilli, for hun vil slås.. Duffy slås ikke, hun er en pige :mrgreen: Duffy falder heller ikke i hullerne i junglen..eller vader i mudder :klap:

 

Altså hun er en rigtig tøs som forstår hvordan man skal opføre sig som en pige :mrgreen: Hun er bare perfekt :lun: Bare fortæl mere af den slags, jeg sluger alt til mig :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Det er også svært..Især på de billeder hvor de er lidt våde :klap:

Ja hun er rigtig nuttet... en sød og rolig hvalp..Nysgerrrig og glad for at tulle afsted..Og så kan hun ikke lide Lilli, for hun vil slås.. Duffy slås ikke, hun er en pige :mrgreen: Duffy falder heller ikke i hullerne i junglen..eller vader i mudder :klap:

 

Åh gud - er det sådan en laban jeg får med mig hjem:slem:

Jaja det har jeg jo prøvet før..

Det der med mudderet - betyder det, at min springer i det så snart hun øjner chancen:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Troglodyt
Og her ligger en masse billeder fra da vi var på stranden i¨går..Der er også nogle af de stroe med..Gudinderne og 2 der er drægtige og så alle hvalpene og babyerne selvfølgelig :mrgreen:

 

Picasa Webalbum - lions.of.denmark - 04

 

Søøøde Janniiiii! :vinken: Jeg vil også se billeder af Heika og Zorro! Be, be ! :engel: Jeg kan genkende Heika på flere af billederne, men er slet ikke sikker på, hvem af de sorte er Zorro?

 

Jeg sluger også alt råt, som jeg hører om mine hvalpe ..... :roll:

 

Nu er der kun 8 dage, til jeg ser dem irl :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Søøøde Janniiiii! :vinken: Jeg vil også se billeder af Heika og Zorro! Be, be ! :engel: Jeg kan genkende Heika på flere af billederne, men er slet ikke sikker på, hvem af de sorte er Zorro?

 

Jeg sluger også alt råt, som jeg hører om mine hvalpe ..... :roll:

 

Nu er der kun 8 dage, til jeg ser dem irl :5up:

Her er nogle hvor Zorro er på.

Heika ser sødest ud, men den bedste af dem alle sammen er Zorro.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Lions of Denmark Flirting Lilli

 

 

Hvor er hun altså bare skøn!.. De andre er også meget søde - jo jo..Men hende den næstene helt sorte, som hedder Lilli, aj hun er da en lille prinsesse:hjerte:

 

Tak for billederne Janni. Kommer hun med næste weekend, tror du?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun altså bare skøn!.. De andre er også meget søde - jo jo..Men hende den næstene helt sorte, som hedder Lilli, aj hun er da en lille prinsesse:hjerte:

 

Tak for billederne Janni. Kommer hun med næste weekend, tror du?

Jeg ved det ikke..Jeg kommer ikke. Der får jeg besøg fra Færøerne, så Freudika skal handle mine hunde..Hvis Isabella tager med så kommer de måske med, ellers gør de ikke:vedikke:
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Jeg ved det ikke..Jeg kommer ikke. Der får jeg besøg fra Færøerne, så Freudika skal handle mine hunde..Hvis Isabella tager med så kommer de måske med, ellers gør de ikke:vedikke:

 

hehe - så må jeg jo bare håbe på Isabella tager med :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

jo, måske. prøv at se, hvor stumpede hans ben ser ud i forhold til bror og søster:

 

[ATTACH]27814[/ATTACH]

 

han er stort set på højde med sin gravhundemix-veninde :-D

Han er sq da lille ..Giver du ham mad?:engel::mrgreen: Der r jo også forskel på folks ben..Han er vel bare lidt lavbenet..Også en anden ting..Hans søskende er klippet..Det gør at benene ser meget længere ud...
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Han er sq da lille ..Giver du ham mad?:engel::mrgreen: Der r jo også forskel på folks ben..Han er vel bare lidt lavbenet..Også en anden ting..Hans søskende er klippet..Det gør at benene ser meget længere ud...

 

Det var også lige det jeg sad og tænkte på.. Med alt den pels, som hænger ned, ser man vist ikke hvor lange benene er..

 

Prøv og klip ham - da kan være det hjælper :5up: :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst akrebbe
Lions of Denmark Flirting Lilli

 

Altså lige nu kan jeg slet slet ikke vente, til jeg får hende hjem. Hun er bare så nuttet ( selv om jeg kan forstå, hun ikke opfører sig som en dame:slem:)

 

Tror du hun bliver ved med at være så sort, som hun er? Ikke at det betyder så meget, men er da list spændt på det, især fordi jeg ikke helt kan finde ud af det med farverne:stupid: Men hun virker som den mest mørke i kuldet:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Han er sq da lille ..Giver du ham mad?:engel::mrgreen: Der r jo også forskel på folks ben..Han er vel bare lidt lavbenet..Også en anden ting..Hans søskende er klippet..Det gør at benene ser meget længere ud...

 

han får masser, og jeg synes sjovt nok, at han er blevet kæmpe! måske skulle jeg bare give ham en tur med trimmeren :mrgreen:

 

(ej, bare rolig. det kunne jeg ikke finde på. halfdan kigger på mig med sådan lidt rædsel i øjnene mens jeg skriver dette. han vil tydeligvis gerne beholde sin pels)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Tusind tak for flere billeder i dag :mrgreen: Altså jeg synes jo klart at Duffy er den sødeste og at de andre ikke helt kan måle sig med hende i nuttethed :blink:

..Og Janni du får fred for mig et par dage, hvor jeg nok skal lade være med at plage, hehe :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...