Hop til indhold

Lækker hund bortgives desværre pga sygdom


Gæst Anonymous
 Share

Recommended Posts

Gæst Anonymous

Her er min dejlige Basse som jeg desværre er nød til at komme af med pga sygdom..Er her nogen der kunne tænke sig ham ?

 

Murphy202.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...

:cry: Jeg er meget ked af det på dine vegne , håber , at i sammen fandt ham et godt hjem , samt at du selv har fået det bedre ! Det må have været meget svært for dig , de bliver jo ens børn !!!

KNUZ fra WULFI...... :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 11 months later...
  • 2 weeks later...
Gæst Humankind

Hunden på billedet er IKKE din basse! Hunden på billedet er Almanza Cruise Control, ejet af Dorte og Kim Jensen i Viborg ( http://www.whizzbang.dk )

 

Synes det er en dybt underlig idé at poste billeder af en hund der ikke er din egen, og oven i købet skrive at du er nødt til at gå af med den på grund af sygdom!

 

Jeg har kendt den hund fra han var hvalp og han er importeret direkte fra opdrætteren af den nuværende ejer!

 

Link til denne tråd er sendt til ejeren af hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hunden på billedet er IKKE din basse! Hunden på billedet er Almanza Cruise Control, ejet af Dorte og Kim Jensen i Viborg ( http://www.whizzbang.dk )

 

Synes det er en dybt underlig idé at poste billeder af en hund der ikke er din egen, og oven i købet skrive at du er nødt til at gå af med den på grund af sygdom!

 

Jeg har kendt den hund fra han var hvalp og han er importeret direkte fra opdrætteren af den nuværende ejer!

 

Link til denne tråd er sendt til ejeren af hunden.

 

Ved ikke om det betyder noget, men indlægget er 1½ år gammelt

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Humankind
Hunden på billedet er IKKE din basse! Hunden på billedet er Almanza Cruise Control, ejet af Dorte og Kim Jensen i Viborg ( http://www.whizzbang.dk )

 

Synes det er en dybt underlig idé at poste billeder af en hund der ikke er din egen, og oven i købet skrive at du er nødt til at gå af med den på grund af sygdom!

 

Jeg har kendt den hund fra han var hvalp og han er importeret direkte fra opdrætteren af den nuværende ejer!

 

Link til denne tråd er sendt til ejeren af hunden.

 

Ved ikke om det betyder noget, men indlægget er 1½ år gammelt

 

Ja, jeg ved det, men så længe indlæget ligger ude offentligt vil jeg nødig lade det gå ubemærket hen, da han er en kerne sund hanhund og i øvrigt bruges aktivt i avl!:-)

 

Håber at der måske er en administrator der vil slette hele tråden, da den anopnyme starter af tråden har oprettet et indlæg baseret på en løgn og med dårlig reklame for en fremragende hund! :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Hunden på billedet er IKKE din basse! Hunden på billedet er Almanza Cruise Control, ejet af Dorte og Kim Jensen i Viborg ( http://www.whizzbang.dk )

 

Synes det er en dybt underlig idé at poste billeder af en hund der ikke er din egen, og oven i købet skrive at du er nødt til at gå af med den på grund af sygdom!

 

Jeg har kendt den hund fra han var hvalp og han er importeret direkte fra opdrætteren af den nuværende ejer!

 

Link til denne tråd er sendt til ejeren af hunden.

 

Ved ikke om det betyder noget, men indlægget er 1½ år gammelt

 

Ja, jeg ved det, men så længe indlæget ligger ude offentligt vil jeg nødig lade det gå ubemærket hen, da han er en kerne sund hanhund og i øvrigt bruges aktivt i avl!:-)

 

Håber at der måske er en administrator der vil slette hele tråden, da den anopnyme starter af tråden har oprettet et indlæg baseret på en løgn og med dårlig reklame for en fremragende hund! :(

 

Jeg tror at billedet er sakset fra Whizzbangs hjemmeside for at vise hvordan en flatcoat ser ud men det fremgår desværre som om billedet er annoncørens egen hund.

 

En del brugernavne er blevet slettet og så står der Anonymous udfor indlægget.

 

Som jeg opfattede annoncen var det pga. ejerens sygdom at han/ hun blev nødt til at finde et nyt hjem til hunden.

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock: Jeg har mere indtryk af, at det er camouflage for den side der dukker op når man gerne vil se Basse i større billede...........

 

Jeg tror jeg fik et eller andet ind på min computer igår, efter at have trykket på overskriften, så du har måske ret. (og det havde ikke noget med hunde at gøre,... lad os bare sige det :oops: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
:shock: Jeg har mere indtryk af, at det er camouflage for den side der dukker op når man gerne vil se Basse i større billede...........

 

Jeg tror jeg fik et eller andet ind på min computer igår, efter at have trykket på overskriften, så du har måske ret. (og det havde ikke noget med hunde at gøre,... lad os bare sige det :oops: )

Hvad er det så du får frem.... :twisted:

 

Når jeg trykker for fuld størrelse, får jeg skam bare det samme billed i fuld størrelse. Min computer er måske bare godt opdraget :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...
hej anonymous dejlig basse er dette en gammel besked

 

Ja tessi, det er et ældre indlæg, du kan altid se hvornår indlæg er postet, på det første indlæg i et tråd øverst til venstre. Dette indlæg er fra: 17-08-06

 

Årsagen til at der står anonymous, er at brugeren i mellemtiden er blevet slettet (ønsket af dem selv)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
hej anonymous dejlig basse er dette en gammel besked

Der er heller ikke nogen debatør der hedder sådan, det er fordi at debatøren får slettet profilen at vedkommende kaldes dette :)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 years later...

Hej.Jaa tak!Det vil vi meget gerne.Vi er et par på henholdvis 38/48 år som længe har ledt efter en god hund,så vi vil meget gerne møde ham.Vi er meget aktive.Vi ses.venlig hilsen brian og Michaela

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.Jaa tak!Det vil vi meget gerne.Vi er et par på henholdvis 38/48 år som længe har ledt efter en god hund,så vi vil meget gerne møde ham.Vi er meget aktive.Vi ses.venlig hilsen brian og Michaela

 

Denne her tråd er flere år gammel, så tror ikke hunden stadig gives væk. (hvis den nogensinde var til bortgivelse)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej.Jaa tak!Det vil vi meget gerne.Vi er et par på henholdvis 38/48 år som længe har ledt efter en god hund,så vi vil meget gerne møde ham.Vi er meget aktive.Vi ses.venlig hilsen brian og Michaela

Tråden her er rigtig gammel og hunden på billedet er/var tilsyneladende ejet af en kennel, der ikke vil sælge ham. Så jeg tror desværre du må lede videre :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...

:-)Hej. Vi er en famillie på tre to voksne og en pige ,på snart 15 år. Vi har haft kikkede på Basse i et stykke tid nu og er blevet enig om at det er Basse vi vil hjælpe til at få et nyt hjem, vi bor i Vemmelev i mellem Slagelse og Korsør, i en villa med 1070 kvadrat meter grund, lige op af åbne marker og skov, hvis det er muligt må du godt kontakte os på Tlf 22147751 mit navn er Ulla, vi håber at høre fra dig knus os tre i Vemmelev:hjerte::vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

:-)Hej. Vi er en famillie på tre to voksne og en pige ,på snart 15 år. Vi har haft kikkede på Basse i et stykke tid nu og er blevet enig om at det er Basse vi vil hjælpe til at få et nyt hjem, vi bor i Vemmelev i mellem Slagelse og Korsør, i en villa med 1070 kvadrat meter grund, lige op af åbne marker og skov, hvis det er muligt må du godt kontakte os på Tlf 22147751 mit navn er Ulla, vi håber at høre fra dig knus os tre i Vemmelev:hjerte::vuf:

 

Tråden her er flere år gammel ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror jeg fik et eller andet ind på min computer igår, efter at have trykket på overskriften, så du har måske ret. (og det havde ikke noget med hunde at gøre,... lad os bare sige det :oops: )

 

Var det noget snusket?:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

:-)Hej. Vi er en famillie på tre to voksne og en pige ,på snart 15 år. Vi har haft kikkede på Basse i et stykke tid nu og er blevet enig om at det er Basse vi vil hjælpe til at få et nyt hjem, vi bor i Vemmelev i mellem Slagelse og Korsør, i en villa med 1070 kvadrat meter grund, lige op af åbne marker og skov, hvis det er muligt må du godt kontakte os på Tlf 22147751 mit navn er Ulla, vi håber at høre fra dig knus os tre i Vemmelev:hjerte::vuf:

 

Må jeg godt være pænt nysgerrig og spørge om, hvordan I kan have kigget på Basse "et stykke tid", når der kun ligger ét billede af ham og der stort set ikke er nogle oplysninger om ham. Og alligevel har I tilsyneladende ikke læst resten af tråden, hvor det flere gange bliver nævnt, at Basse IKKE er hunden på billedet, samt at tråden er flere år gammel.

 

Det er ingen kritik - jeg undrer mig bare :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...