Hop til indhold

Vis din hunds hjemmeside


Gæst Chaddin
 Share

Recommended Posts

Hvilke steder kender i, hvor man kan få noget gratis hjemmesidehalløj?

Jeg kender kun Bricksite, mononet og så Jalbum.. Men leder efter noget enkelt og nemt og det behøver ikke at være en hel hjemmeside men måske bare noget albumsagtigt ligesom Jalbum :-)

 

Kender i noget?

Weebly :5up: Gratis, nemt og fungerer...

kan være lidt tungt at arbejde med nogle gange, men jeg havde min der inden jeg lavede min i dreamweaver ;-)

 

 

min hjemmeside: DK Nadezhda's

Godt nok handler den "mest" om mine gnavere, men kattene og hunden har naturligvis sin egen side også ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 82
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Huh.... du har en hund, der hedder nøjagtigt det samme som min gamle Parson Russell Terrier.... Nørlund Robin! Hvor sært :confused::mrgreen:

Ja jeg har også en Nørlund Robin, så mon ikke at vi har dem samme sted fra, jeg har bare en drente. De gør det jo mest i Parsons, men mandens drenter, har også fået hvalpe ind imellem.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mine tidligere og nuværende hunde har en fælles hjemmeside, med afsnit om dem hver, og lidt andet.

 

Hunde

 

Siden er nødtørftigt opdateret. Jeg mangler et par regnvejsdage til resten!

 

pragtfuld side, dejlige levende historier om dine dejlige hunde:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har så også en anden hjemmeside, helt uden hunde i :mrgreen:

 

Forside - www.123hjemmeside.dk/holistiskverden

 

Men en advarsel er nok på sin plads, hvis du hader alt der ikke kan bevises og ikke gider at brug tid på den slags pjat - så spring denne hjemmeside over :genert:

 

 

 

Ejj, jeg elsker den slags pjat :mrgreen: spændende

 

Jeg har selv tre andre hjemmesider som ikke omhandler hunde. Den ene er min personlige blog omhandlende autisme og meget andet der optager mig. Den anden er min hjemmeundervisnings side og den 3. er min store last - den handler nemlig om The Sims hvor jeg har langt over 1000 besøgende pr. måned :mrgreen: Så jeg har travlt på nettet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Weebly :5up: Gratis, nemt og fungerer...

kan være lidt tungt at arbejde med nogle gange, men jeg havde min der inden jeg lavede min i dreamweaver ;-)

 

 

min hjemmeside: DK Nadezhda's

Godt nok handler den "mest" om mine gnavere, men kattene og hunden har naturligvis sin egen side også ;-)

 

Super tip om Weebly - har lige prøvet det nu og synes det virker ret godt. Har lavet en halvfærdig hjemmeside til lumi før med bricksite, men der er det begrænset hvor mange sider man må ha...synes ikke det virker som om det er begrænset med Weebly?

 

Nu er jeg ihvertfald gået igang :klap:

 

Må lure i jeres andres hjemmesider og få ideer til hvad jeg skal proppe hjemmesiden med :slem:

 

Den hedder http://lillebittelumi.weebly.com

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Ejj, jeg elsker den slags pjat :mrgreen: spændende

 

Jeg har selv tre andre hjemmesider som ikke omhandler hunde. Den ene er min personlige blog omhandlende autisme og meget andet der optager mig. Den anden er min hjemmeundervisnings side og den 3. er min store last - den handler nemlig om The Sims hvor jeg har langt over 1000 besøgende pr. måned :mrgreen: Så jeg har travlt på nettet :lol:

 

Må man se? :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Klüssendorf

Blev så træt af vores hjemmesides trang til selv at ville bestemme, hvornår den skulle virke og hvem den ville vise sig for :evil: at jeg tog et par dage fri fra internette for at bruge tid på at lave en ny. Den er godt nok ikke helt færdig, men den virker :banan:. Så nu hedder mine hundes hjemmeside: www.tamka.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Frigga
Blev så træt af vores hjemmesides trang til selv at ville bestemme, hvornår den skulle virke og hvem den ville vise sig for :evil: at jeg tog et par dage fri fra internette for at bruge tid på at lave en ny. Den er godt nok ikke helt færdig, men den virker :banan:. Så nu hedder mine hundes hjemmeside: www.tamka.dk

Siden findes ikke :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf
Så virkede det! Hehe. Flot hjemmeside - og dejlige billeder af hundene.

 

Mange tak :-D

 

Ja nogle gange, skal man jo mange prøvelser igennem inden man når et resultat

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...