Hop til indhold

Vis din hunds hjemmeside


Gæst Chaddin
 Share

Recommended Posts

Gæst Chaddin

Jeg ved, at der er mange herinde der har en hjemmeside til deres hund, så jeg synes det kunne være sjovt hvis folk viste dem herinde, så man kunne kigge lidt rundt :-D Jeg kan evt. lave en link til din hjemmeside på min side, hvis du vil :blink:

 

Min (Darwins) side er på: http://www.bricksite.com/bisserne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 82
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hyggelig hjemmeside du har :mrgreen: Han ser rigtig lækker ud ham Darwin:5up:

 

Mine beagler har også deres egen hjemmeside. Den er lavet som en Blog over alle de narrestreger de laver og her kommer der jo også snart en Darwin mere - idet min nye hvalp vil få det navn. Jeg får ham den 29 maj hvor han er 8 uger, så nedtællingen er i gang og vi er i fuld gang med at lave huset hvalpevenligt :klap:

 

På min hjemmeside skriver jeg om alt hvad der optager mig omkring hundehold og selvfølgelig Charlie og Oscar og snart Darwin. Der er en livlig trafik på min side og jeg har læsere spredt rundt over hele verden.

 

www.beaglepack.dk

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Hyggelig hjemmeside du har :mrgreen: Han ser rigtig lækker ud ham Darwin:5up:

 

Mine beagler har også deres egen hjemmeside. Den er lavet som en Blog over alle de narrestreger de laver og her kommer der jo også snart en Darwin mere - idet min nye hvalp vil få det navn. Jeg får ham den 29 maj hvor han er 8 uger, så nedtællingen er i gang og vi er i fuld gang med at lave huset hvalpevenligt :klap:

 

På min hjemmeside skriver jeg om alt hvad der optager mig omkring hundehold og selvfølgelig Charlie og Oscar og snart Darwin. Der er en livlig trafik på min side og jeg har læsere spredt rundt over hele verden.

 

www.beaglepack.dk

 

Njårh en lille beagle vaps :lun: Glæder mig til at se billeder når du får ham :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin

Hvilke steder kender i, hvor man kan få noget gratis hjemmesidehalløj?

Jeg kender kun Bricksite, mononet og så Jalbum.. Men leder efter noget enkelt og nemt og det behøver ikke at være en hel hjemmeside men måske bare noget albumsagtigt ligesom Jalbum :-)

 

Kender i noget?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...