FrkSmilla Skrevet Maj 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 1, 2010 Beklager hvis dette emne har været oppe en trilliongange før. Jeg kan ikke finde præcist det jeg søger. : Et hundebur til at slappe af i, når man f.eks er ude ved folk, til konkurrence osv. Et lille hyggeligt sted, hvor hun kan trække sig tilbage og have fred... Hvor stort skal det være? Hun skal vel have mulighed for at kunne gå lidt rundt og også have foder/ vand derinde. Det skal være let og transportabelt at tage med sig. Hvad kan I anbefale? Hvad bruger I ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2010 Jeg har lige købt et bur fra Østrand... Det er Pajko ret glad for... Vi har ikke været nogen steder med det, men det virker som et godt køb Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2010 Altså de her Firkantet m/stålstel Hvilken str har du bestilt og hvad koster fragt? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Maj 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2010 Kan også anbefale Østrands. Alt efter hvor lang tid hunden skal opholde sig der, syntes jeg ikke nødvendigvis, at der skal være plads til foder og vand. Mine hunde er i bur når det forventes at de sover eller ligger og slapper af (eksempelvis på udstillinger eller konkurrencer). De får tilbudt vand når de er på tissetur, men har det ikke stående. En springer er ca. 51 cm (over ryggen) og jeg bruger XXL til mine. Men det er kun til en enkelt af gangen. Har et bur der vel cirka svarer til 4XL hvis to skal ligge sammen. Hvis du syntes det er noget hunden skal opholde sig i længere tid, kan du overveje at investere i en "hvalpegård" i nylon i stedet: 570566271794 Hvalpegård af kanvas. 125x125x80 cm. - Alt Til Hund Og Kat. Hvalpegårde, Løbegårde til hunde, hvalpe og gnavere Men hvis det er til at have med ud hvor du er på besøg, eller til udstilling/konkurrence, ville jeg anbefale et bur der ikke er alt for stort. Så går huleeffekten lidt af det, og så meget plads har hunden heller ikke brug for i situationen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2010 Kan også anbefale Østrands. Alt efter hvor lang tid hunden skal opholde sig der, syntes jeg ikke nødvendigvis, at der skal være plads til foder og vand. Mine hunde er i bur når det forventes at de sover eller ligger og slapper af (eksempelvis på udstillinger eller konkurrencer). De får tilbudt vand når de er på tissetur, men har det ikke stående. En springer er ca. 51 cm (over ryggen) og jeg bruger XXL til mine. Men det er kun til en enkelt af gangen. Har et bur der vel cirka svarer til 4XL hvis to skal ligge sammen. Hvis du syntes det er noget hunden skal opholde sig i længere tid, kan du overveje at investere i en "hvalpegård" i nylon i stedet: 570566271794 Hvalpegård af kanvas. 125x125x80 cm. - Alt Til Hund Og Kat. Hvalpegårde, Løbegårde til hunde, hvalpe og gnavere Men hvis det er til at have med ud hvor du er på besøg, eller til udstilling/konkurrence, ville jeg anbefale et bur der ikke er alt for stort. Så går huleeffekten lidt af det, og så meget plads har hunden heller ikke brug for i situationen. Ja, det er til det allersidste. (Så hun ikke behøver altid at skulle sidde i bilen, når hun skal have fred eller hvile sig - det jo godt blive et varmt sted til sommer). (Jeg var bare lidt i tvivl om hun skulle have plads i sit bur til at gå rundt lige som en hest i en box. Men jeg kan godt se, at når det kun er få timer hun skal være der er der nok ikke behov for det). Hun er 32 cm høj og 39 cm lang. tror I hun skal have en str M så? (Størrelse: 60 cm x 42 cm x 42 cm) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2010 Karla har vist en str. M... jeg kan tage det med i morgen, så kan du se om det virker for stort til Smilla eller ej edit. vores er købt i tyskland og er en str medium, men kan se, at det lige er nummeret større end den du henviser til. Karlas er vist lige knap 70 cm i længden... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Maj 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2010 Hun er 32 cm høj og 39 cm lang. tror I hun skal have en str M så? (Størrelse: 60 cm x 42 cm x 42 cm) Ja, det syntes jeg lyder som en fin størrelse. Deres mål drillede mig lidt, for set forfra vil det svare til d x h x b (og ikke h x b x d som jeg er vant til at læse det som). Men ellers plejer Østrand at være super søde til at hjælpe, så du kan altid forhøre dig hos dem hvad de plejer at sælge til cavaliers. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2010 Karla har vist en str. M... jeg kan tage det med i morgen, så kan du se om det virker for stort til Smilla eller ej edit. vores er købt i tyskland og er en str medium, men kan se, at det lige er nummeret større end den du henviser til. Karlas er vist lige knap 70 cm i længden... Kunne være jeg lige skulle tage et kig ja. :5up: Ja, det syntes jeg lyder som en fin størrelse. Deres mål drillede mig lidt, for set forfra vil det svare til d x h x b (og ikke h x b x d som jeg er vant til at læse det som). Men ellers plejer Østrand at være super søde til at hjælpe, så du kan altid forhøre dig hos dem hvad de plejer at sælge til cavaliers. Ok, har aldrig handlet der før. Prisere virker i hvert fald ikke høje ift hvad jeg ellers så i dyrebutikkerne idag. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mk101 Besvaret Maj 1, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 1, 2010 Ok, har aldrig handlet der før. Prisere virker i hvert fald ikke høje ift hvad jeg ellers så i dyrebutikkerne idag. Lige præcis det pågældende bur har jeg set til dobbelt pris andre steder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2010 Altså de her Firkantet m/stålstel Hvilken str har du bestilt og hvad koster fragt? Pajkos er størrelse L, som måske er lidt for stort:hmm:, men når vi er herhjemme kan han godt li' at fylde det hele ud... Og han er jo stadig hvalp.. Ved ikke hvordan det kommer til at fungere på sidelinien til konkurrencer, men det får vi at se d. 13. maj... Kan ikke huske hvad fragten koster... Men tror ikke det er så voldsomt... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2010 Pajkos er størrelse L, som måske er lidt for stort:hmm:, men når vi er herhjemme kan han godt li' at fylde det hele ud... Og han er jo stadig hvalp.. Ved ikke hvordan det kommer til at fungere på sidelinien til konkurrencer, men det får vi at se d. 13. maj... Kan ikke huske hvad fragten koster... Men tror ikke det er så voldsomt... Det kommer sikkert til at passe med L til Pajko, hvis Smilla skal have en M. :5up: Ævvvv.. så får jeg ikke hilst på Pajko, det er jo ellers der vi træner ( skal til til barnedåb den dag). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2010 Karla har vist en str. M... jeg kan tage det med i morgen, så kan du se om det virker for stort til Smilla eller ej edit. vores er købt i tyskland og er en str medium, men kan se, at det lige er nummeret større end den du henviser til. Karlas er vist lige knap 70 cm i længden... Anna, er det det her I har? Hundetransportbox günstig bei zooplus: Transporthütte Bon Voyage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2010 Anna, er det det her I har? Hundetransportbox günstig bei zooplus: Transporthütte Bon Voyage nej, mit er vist nok det her :hmm: er dog ikke helt sikker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
cs-dumle Besvaret Maj 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2010 Altså de her Firkantet m/stålstel Hvilken str har du bestilt og hvad koster fragt? Det er sådan nogle vi har til hundene og dem er vi rigtig glade for Dumle her en str. L og Nova en M. Der er ikke det vilde plads til dem, men det er jo heller ikke meningen de skal lave andet end ligge og slappe af når de er der. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2010 nej, mit er vist nok det her :hmm: er dog ikke helt sikker Link? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2010 Link? ups glemte at sætte linket ind :stupid: Hundetransportbox günstig bei zooplus: Transporthütte Tcamp de Luxe men jeg er som sagt ikke sikker, prøver lige at finde min gamle tråd og se om jeg kan finde ud af det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 2, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2010 Jo det er T-camp deluxe fra zooplus jeg har http://www.hunde-forum.dk/produkter-leverandorer/8883-hvilken-er-bedst-tror-i-2.html#post215464 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 2, 2010 Tak, så kan jeg lige tage et grundigt kig på både det fra zooplus og Østrand. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2010 Det kommer sikkert til at passe med L til Pajko, hvis Smilla skal have en M. :5up: Ævvvv.. så får jeg ikke hilst på Pajko, det er jo ellers der vi træner ( skal til til barnedåb den dag). Det var det også det jeg tænkte... Jeg skal heller ikke med Amocca, men med Ekaterina, Twessa og Splinten, mor og mig til LP i Esbjerg... Men næste gang der er agility så komme jge og kigger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 3, 2010 Det var det også det jeg tænkte... Jeg skal heller ikke med Amocca, men med Ekaterina, Twessa og Splinten, mor og mig til LP i Esbjerg... Men næste gang der er agility så komme jge og kigger Nåååårh, er det også den dag? Hvor spændende. :banan: Jamen, så ses vi næste gang....:blink: har jo en svaghed for kooikere. Og vil meget gerne opleve nogle flere, f.eks Pajko drengen :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2010 Nåååårh, er det også den dag? Hvor spændende. :banan: Jamen, så ses vi næste gang....:blink: har jo en svaghed for kooikere. Og vil meget gerne opleve nogle flere, f.eks Pajko drengen :hjerte: Ja, det er.. Lidt uheldigt når man gerne vil se begge dele... Kooikere er også super dejlige og især Pajko :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chili Con Caia Besvaret Maj 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2010 Jeg har købt et storfbur hos Østrand i str. XL - til Caia som er en Aussie. Det er super lækkert, og meget meget nemt at slå op. Der er rigtig fin plads, og tror sagtens at både Chili og Caia ville kunne ligge der inde sammen forsendelsen ville komme til at koste næsten 200 kr, fordi det er lidt halv stort, så er glad for at to veninder og jeg kunne køre en smut forbi, nu da vi alligevel var på hunde road trip hos bl.a. kenjan Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2010 Jeg har købt et storfbur hos Østrand i str. XL - til Caia som er en Aussie.Det er super lækkert, og meget meget nemt at slå op. Der er rigtig fin plads, og tror sagtens at både Chili og Caia ville kunne ligge der inde sammen forsendelsen ville komme til at koste næsten 200 kr, fordi det er lidt halv stort, så er glad for at to veninder og jeg kunne køre en smut forbi, nu da vi alligevel var på hunde road trip hos bl.a. kenjan Uha det var mange penge i porto, men jeg kan da høre hvad de skal have for at sende en afsted i str M. Synes nu også de har nogle fine nogle på zooplus med en del lommer og sådan. Men kun pt i store størrelser. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2010 dengang jeg ledte efter et var der nogen der nævnte, at Plantorama også har nogle fine nogle til billig penge... sådan en er der da ude på grenåvej i Århus... eller det plejede der ihvertfald at være... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Maj 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 4, 2010 dengang jeg ledte efter et var der nogen der nævnte, at Plantorama også har nogle fine nogle til billig penge... sådan en er der da ude på grenåvej i Århus... eller det plejede der ihvertfald at være... Ja, der kommer vi af og til. Tak for tippet, det vil jeg lige prøve at kigge på. Det er dejligt når man kan se/ prøve det. Det kan måske også tænkes, at der er nogle med til stævnet i Viby.. Eller er det normalt ikke sådan noget butikkerne har med i deres standere? :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts