Hop til indhold

Hundens Dag på Bakken d. 13. maj


Recommended Posts

SÅ nærmer det sig folkens!! :banan:

 

D. 13. maj er det Hundens Dag på Bakken

- og der er diverse konkurrencer - ved ikke om nogen er jer er tilmeldt nogen af dem?

 

Og og og så skal vi jo heppe på Sonja og Tyson!! :klap:

 

Taget fra Dansk Kennel Klub:

" Også i år har vi inviteret til Bakkens Dog Dancers Cup, hvor vi kan fremvise de allerbedste Dog dancers, der på den store scene kæmper om Bakkemesterskabstitlen,.."

 

Og der er Sonja og Tyson jo udtaget til at deltage - SUPER FLOT! :klap:

 

 

 

 

Så må i lige optage dem på video og lig dem på youtube så vi andre der skal arbejde også kan se dem BEEEEEEEEEEEEEEE OOOOOOOOOOOOOOM :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 132
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Så må i lige optage dem på video og lig dem på youtube så vi andre der skal arbejde også kan se dem BEEEEEEEEEEEEEEE OOOOOOOOOOOOOOM :x:

 

Manden tager kamera med, jeg skal prøve at filme, MEN vi skal jo også heppe, har hørt bedømmelsen har noget med lydstyrken at gøre...og jeg kan larme MEGET (som hund, så ejer)

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det afgjort - jeg kommer :mrgreen:

 

Havde fuldstændig svedt ud, at Hveen er Sverige og de har dumme regler ang. hunde.

 

Vi kunne måske have nået at få taget blodprøve, hvis vi havde bestilt hastebehandling. Men dyrlægen har oplevet, at hastebehandlingen tog længere tid, end lovet + det kostede ekstra. Så jeg takkede fra og så tager jeg og Møffe på bakken i stedet :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm, er der egentlig mulighed for (langtids-)parkering ude ved Bakken? Har aldrig været derude med bil før :genert:

 

 

Jeg kommer jo også i bil og ved parkeringspladsen er indgangen/porten en anden end den vi skal mødes ved kl.11.15 ( ved stationen).

 

Vi der kommer i bil kunne så måske mødes ved parkerings porten kl.11.00 og så gå hen til "stations porten" og mødes med de andre.

Jeg vil mene at jeg godt kan finde vej ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kommer jo også i bil og ved parkeringspladsen er indgangen/porten en anden end den vi skal mødes ved kl.11.15 ( ved stationen).

 

Vi der kommer i bil kunne så måske mødes ved parkerings porten kl.11.00 og så gå hen til "stations porten" og mødes med de andre.

Jeg vil mene at jeg godt kan finde vej ;-)

 

Det ville være super! For jeg har ikke været på Bakken i 100 år :genert:

 

Jeg kan absolut intet huske, hverken om forlystelser eller noget som helst. Tror jeg var 7 år ellers sådan noget :lol: Max

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen, så siger vi bare det :5up:

 

Super :5up:

 

Iiiiiih, jeg vil altså også på bakken :megaked:

 

I stedet skal jeg sidde i projektskrivningshelvede fra nu af og til den 7. juni. Nogle gange er livet lidt uretfærdigt... Men resten af semestret har jeg egentlig holdt rimelig meget fri, så det går nok lige :lol:

 

Ville bare så gerne med på Bakken!

 

Åh :ae: Æv, hvor ærgeligt :ae:

 

Hader lange projekter!

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiiiih, jeg vil altså også på bakken :megaked:

 

I stedet skal jeg sidde i projektskrivningshelvede fra nu af og til den 7. juni. Nogle gange er livet lidt uretfærdigt... Men resten af semestret har jeg egentlig holdt rimelig meget fri, så det går nok lige :lol:

 

Ville bare så gerne med på Bakken!

 

 

Er det helt umuligt at holde et par timers pause :vedikke:

 

Det skulle, efter sigende, være godt at forlade ens opgave, for så at vende stærkt tilbage :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Er det helt umuligt at holde et par timers pause :vedikke:

 

Det skulle, efter sigende, være godt at forlade ens opgave, for så at vende stærkt tilbage :mrgreen:

 

Jeg tror ikke min gruppe bliver så glad for mig, hvis jeg går midt i det hele for at tage på Bakken.. Det er nemlig et semesterprojekt, som vi skriver i en gruppe på fem. Vi har arbejdet med det siden februar, så nu må det gerne snart blive afleveringstid synes jeg... Vi skal aflevere den 27. maj. Men derefter skal jeg lige skrive en opgave på 20-25 sider, der skal afleveres den 7. juni. Så har jeg en uges luft (også kaldet læseferie), indtil jeg skal op til eksamen i semesterprojektet - og så, sommerferie :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tror ikke min gruppe bliver så glad for mig, hvis jeg går midt i det hele for at tage på Bakken.. Det er nemlig et semesterprojekt, som vi skriver i en gruppe på fem. Vi har arbejdet med det siden februar, så nu må det gerne snart blive afleveringstid synes jeg... Vi skal aflevere den 27. maj. Men derefter skal jeg lige skrive en opgave på 20-25 sider, der skal afleveres den 7. juni. Så har jeg en uges luft (også kaldet læseferie), indtil jeg skal op til eksamen i semesterprojektet - og så, sommerferie :klap:

 

Øv, nej så kan du jo ligesom ikke bare skride :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det afgjort - jeg kommer :mrgreen:

 

Havde fuldstændig svedt ud, at Hveen er Sverige og de har dumme regler ang. hunde.

 

Vi kunne måske have nået at få taget blodprøve, hvis vi havde bestilt hastebehandling. Men dyrlægen har oplevet, at hastebehandlingen tog længere tid, end lovet + det kostede ekstra. Så jeg takkede fra og så tager jeg og Møffe på bakken i stedet :cool:

 

:klap: Rikke, så bliver vi altså nødt til at mødes, for jeg skal derud med min veninde og hun har en særlig forkærlighed for bernere :lun: Jeg sad faktisk og viste hende billeder af Møffedyret i går aftes :hjerte: (inkl. mit yndlingsbillede med urtepotten :klap:)

Link til indlæg
Del på andre sites

:klap: Rikke, så bliver vi altså nødt til at mødes, for jeg skal derud med min veninde og hun har en særlig forkærlighed for bernere :lun: Jeg sad faktisk og viste hende billeder af Møffedyret i går aftes :hjerte: (inkl. mit yndlingsbillede med urtepotten :klap:)

 

Den er jeg skam helt med på :5up: Du ved jo, hvornår vi mødes og ellers, så har du mit mobilnr. :mrgreen:

 

Jeg regner med, at komme noget tidligere (ved dog ikke, om jeg allerede kommer, når de åbner :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det afgjort - jeg kommer :mrgreen:

 

Havde fuldstændig svedt ud, at Hveen er Sverige og de har dumme regler ang. hunde.

 

Vi kunne måske have nået at få taget blodprøve, hvis vi havde bestilt hastebehandling. Men dyrlægen har oplevet, at hastebehandlingen tog længere tid, end lovet + det kostede ekstra. Så jeg takkede fra og så tager jeg og Møffe på bakken i stedet :cool:

 

Aj øv da :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiiiih, jeg vil altså også på bakken :megaked:

 

I stedet skal jeg sidde i projektskrivningshelvede fra nu af og til den 7. juni. Nogle gange er livet lidt uretfærdigt... Men resten af semestret har jeg egentlig holdt rimelig meget fri, så det går nok lige :lol:

 

Ville bare så gerne med på Bakken!

 

Øv!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Må for øvrigt hellere lige med det samme afsløre, at jeg ikke har nået at træne. Syntes hele tiden at der var så lang tid til, og så er det pludselig lige om lidt. :oops: Og vi har altså ikke lavet det nummer, vi skal optræde med (Big Spender) siden engang i efteråret. :genert: Jeg prøver lige nå at gå koreografien igennem selv et par gange inden på torsdag, men har en aftale i aften og skal til agility i morgen aften, så det når nok ikke at blive til så meget. Så hvis der er noget i vores nummer, der ser helt mærkeligt ud, så er det muligvis fordi jeg har glemt koreografien. :engel: I hvert fald kan I godt regne med, at det er mig, der er problemet, for Tyson kan jo alle tricksene, hvis bare jeg formår at guide ham igennem nummeret. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er jeg skam helt med på :5up: Du ved jo, hvornår vi mødes og ellers, så har du mit mobilnr. :mrgreen:

 

Jeg regner med, at komme noget tidligere (ved dog ikke, om jeg allerede kommer, når de åbner :genert:

 

Det er ikke sikkert at vi dukker op ved porten, men hvis vi gør, bliver det den ved parkeringspladsen kl. 11.00 :-D

 

Og jep, jeg har dit nummer, så må vi bare håbe at opkald går hurtigere igennem end mms'er :cool::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Har slet ikke set denne tråd før nu.

 

Andersand er meldt til i babyklassen. Det bliver første gang han skal på en udstilling, men der er heldigvis ikke andre Boston Terrier end ham, så måske vi har en lille chance, selv om det sikkert bliver på slap linie :oops:

 

Nu skal jeg så bare lige finde et familiemedlem til at køre os der ind for bilen er lige brudt sammen :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke sikkert at vi dukker op ved porten, men hvis vi gør, bliver det den ved parkeringspladsen kl. 11.00 :-D

 

Og jep, jeg har dit nummer, så må vi bare håbe at opkald går hurtigere igennem end mms'er :cool::mrgreen:

 

Det burde opkald nu :mrgreen: Og MMS'en gik nu fint hurtigt igennem - det er bare min mobil, der ikke ejer indstillingerne, så skulle vente på dum sms fra TDC, så jeg kunne se billedet på nettet :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...