Petrine Skrevet Maj 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 6, 2010 Nogen der ved, hvor man kan finde sådan en kængurutaske? Behøver ikke absolut at være Hunter, men skal være ordentlig (kan kun finde en lidt for fjollet med kongekroner). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
LiseLyholm&Ronja Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 Er ikke sikker på hvad du mener, men er det sådan en her? Køb HURTTA proffessionel godbiddetaske hos Mypets.dk Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 du kan købe Hunters model her Hunter Kængurutaske - Hunter. Kvalitet til den aktive hund og ejer hos Aktivt Hundeliv! men er det fordi du søger en billigere model? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 Ha ha, ikke helt, en taske til Petrine som kan sidde foran på maven af mig (når jeg kører i bus) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 der er også denne, men den er dyrere end Hunters model Kænguru - hundetaske til hvalpe og små hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 du kan købe Hunters model her Hunter Kængurutaske - Hunter. Kvalitet til den aktive hund og ejer hos Aktivt Hundeliv! men er det fordi du søger en billigere model? Den er udsolgt (står med rødt, lidt gemt), vil meget gerne have hunter-modellen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 der er også denne, men den er dyrere end Hunters model Kænguru - hundetaske til hvalpe og små hunde For slasket i bunden synes jeg :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Maj 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 6, 2010 hihi skal Petrine med på tur? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret Maj 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2010 HonniBonni.dk - Online salg af HUNDEARTIKLER - Kurve, bure og tasker og andre artikler til hunde, katte, kaniner,marsvin, hamstre, fritter og andre smådyr Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 12, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2010 ih hvor er du sej :5up: der var jo hunters version og ser endda ud til at den er på lager.... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 12, 2010 Ih tak, men har fået nogen til at bestille den hjem til mig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret Maj 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2010 ih hvor er du sej :5up: der var jo hunters version og ser endda ud til at den er på lager.... Tak jeg har den selv til Victor, og har netop købt den der, så det var piece of cake . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret Maj 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2010 Ih tak, men har fået nogen til at bestille den hjem til mig Okay,det havde jeg nok også gjort;-). Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2010 Tak jeg har den selv til Victor, og har netop købt den der, så det var piece of cake . Arj, er den god? I kvalitete? I størrelsen? For så vil jeg bestille to med det samme, så veninden kan få en. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret Maj 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2010 Arj, er den god? I kvalitete? I størrelsen? For så vil jeg bestille to med det samme, så veninden kan få en. Altså det er ikke den mest komfortable taske jeg har til Victor, det synes jeg ikke, men den bedste mave-taske jeg har kunnet finde, og den er jo praktisk. Jeg bruger den mest, når han skal med steder han ikke må komme faktisk, fordi så kan jeg gemme ham under mit lange hår! There! I said it 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2010 Ukomfortabel for dig eller Victor? Kan en meget stor (som i fed) også have den på, eller skal man være sylfide? Kan Victor ligge ned i den? Kunne aaaaldrig finde på det med at lægge låg på, har slet slet ikke tænkt den tanke overhovedet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret Maj 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2010 Ukomfortabel for dig eller Victor? Kan en meget stor (som i fed) også have den på, eller skal man være sylfide? Kan Victor ligge ned i den? Kunne aaaaldrig finde på det med at lægge låg på, har slet slet ikke tænkt den tanke overhovedet For Victor tror jeg i længden:hmm:. Men han er af den nysgerrige type, uanset om han er i en taske jeg har der er 50 cm lang, hvor der er god plads til at slange sig, så hænger han ud af den i de første 20 cm med forkroppen:roll:. Stropperne kan indstilles, og min kæreste kan have den på, han rimelig bred. Han ville have den på i zoo som modvægt til alle de ammemænd med deres børn i kængurutasker Therefore I know Hæ hæ...narj... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret Maj 13, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2010 Skal det være en kænguru? Jeg har denne, som hænger på skulder - skråt over brystet Doggiedesign DK Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Maj 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 13, 2010 Ja, det skal være kænguru - har ondt i ryggen og skal have ligevægt. Har en til at hænge over skuldren, men hun bliver mast i bussen i myldretiden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Dinah Besvaret November 25, 2010 Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 denne her vil jeg gerne ha MEGET:lun: Doggiedesign DK har en taske, som linket højere oppe, men jeg har virkelig brug for en til begge skuldre. Hun er ikke meget for at gå meget langt og slet ikke her i snevejret, så det kunne være rart at kunne hive hende op og gå videre, så hun stadig får en på opleveren:genert: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 25, 2010 Hvilken af dem er til begge skuldre? Var ikke imponeret over kængurutasken da vi var på ferie, Petrine sidder udenpå 'bysten' og det ser mildest talt bizart ud (men hun sidder vist godt) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Hvilken af dem er til begge skuldre? Var ikke imponeret over kængurutasken da vi var på ferie, Petrine sidder udenpå 'bysten' og det ser mildest talt bizart ud (men hun sidder vist godt) Jeg kan ikke bruge min mere, efter Victor har lært at sittedanse, for når han bliver begejstret over noget (lugten af pølser fra en pølsevogn vi passerer etc.), så farer han op som en trold af en æske, og står halvejs op i den, og vinker løs med poterne...og så er han umulig at "proppe" ned igen, og så skal man alligevel gå og holde om vilddyret... Det er lissom at have en cirkus-surikat med sig, og man er totalt til grin :stupid: Så vi er tilbage til alm. bæretaske, som han også hænger halvejs ud af for at seeee ALT og massage når jeg har ondt i ryggen :blink: 1 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Så vi er tilbage til alm. bæretaske, som han også hænger halvejs ud af for at seeee ALT Fuldstændigt uacceptabelt og Petrine ved det - det er noget jeg kan flippe helt over i bussen skal jeg bruge to hænder til at holde fast! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Alt4Victor Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 Fuldstændigt uacceptabelt og Petrine ved det - det er noget jeg kan flippe helt over i bussen skal jeg bruge to hænder til at holde fast! Victor er spændt fast inde i tasken med en karabinhage der sidder i en lang eleastik, i hans sele. så han kan ikke smutte nogen steder. Busturen er dog ren zen for ham, det virker som en chill-pille på ham. 5 sekunder efter vi er steget ind i bussen...ZZZZZzzzzzz så sover han , den er sikker hver gang:mrgreen:. Så jeg er ret hys med at ingen skal hen og hilse eller pille ved ham når vi kører i bus, for der sover han. Næ, det er når vi kommer ud, at balladen starter. Men han stikker jo ikke af, han hænger bare og spræller af ivrighed:lol:. Nu lyder det som om han er i taske hele tiden, det er han jo så self. ikke, men en af de faste ture vi nogle gange tager er ud hvor alle Aalborgs dyrehandlere ligger samlet i en klynge, og der er ret trafikeret (center-område). Så han er nødt til at være i tasken, indtil vi er væk fra den værste trafik. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Kahlia Besvaret November 26, 2010 Rapporter Share Besvaret November 26, 2010 http://www.alttilhundogkat.dk/transporttasker.6?/Generelt/HUNDE/ Alle Tasker/Transporttasker/28941 Fronttaske Savina til hund og kat. 30x33x26cm. op til 10kg. sort/grå./&showitem=9583 Det skal vidst lige sættes ind i browseren... er heller ikke sikker på, at det er sådan en du vil have, men med skulle den alligevel. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts