Hop til indhold

Vitas fine nye rampe


mariesvita
 Share

Recommended Posts

:klap2:Juhuu så har mine forældre købt en fin hunde rampe til bilen :banan:

 

Den er såå fin :klovn:

Se selv (I kan lige ane Vitas bagdel - hun holder sig til mig eller rettere der, hvor godbidderne kommer fra):

[ATTACH]139[/ATTACH]

 

Men det der fotografering forstår Vita ikke - for var hun måske ikke igang med at få godbidder:confused:

[ATTACH]142[/ATTACH]

 

Sååå klog kan man se ud:lol:

[ATTACH]143[/ATTACH]

 

Og så dygtig er Vita - på vej op af rampen:5up: - og DET må da give en godbid:blink:

[ATTACH]140[/ATTACH]

 

Og til sidst efter mange prøver, hvor jeg gav godbider for små step, gik jeg lidt væk fra bilen for at tage et billede og Vita tog turen ned af rampen for første gang på egen pote:mrgreen::klap2:

(Billedet er lidt rystet for jeg blev helt overrasket og måtte skynde mig at fange Vita på vej ned OG rose OG finde lækre godbider:shock: :-D:lol:)

[ATTACH]141[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Tillykke med den fine nye rampe, den skal Vita nok få megen glæde af :5up: - og resten af familien med - det er ulig sjovere at have vovse med, når den ikke har ondt bagefter ;-)

Tak:)

 

Nu skal jeg bare lige lære Vita at det at gå ned er lige så sjovt som at gå op. Hun er godt på vej men vil helst bare hoppe ned selv.

 

Jeg glæder mig også til at se hvordan den kommer til at fungere i længden. Den er ikke særlig handy men pyt - den virker!!

 

Jeg håber at den er med til at skåne Vita :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er da rigtig fin den rampe. Hvor kan man købe dem henne?

 

Vita er da ikke dum, hun har helt sikkert luret, at hvis hun lader som om hun ikke vil gå ned, så falder der nogle flere guffer af i forsøget på at lokke ;-):lol:

 

Skønne billeder af hende i øvrigt!!! :mrgreen:

Jeg bliver altid så glad når jeg læser noget af det du skriver om Vita, for hold da op, hvor er du bare glad for den hund!!! Og det er simpelthen så dejligt, når hundeejere (og søstre ;-)) kan se humoren i de hunde de har og forstår at sætte pris på deres små særheder og finurligheder. Det kan jeg simpelthen ikke få nok af! Så skriv endelig løs!!! :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Den er da rigtig fin den rampe. Hvor kan man købe dem henne?

Min far har købt den i Maxizoo - men jeg har gjort lidt research og man kan købe den en del andre steder

http://www.maxizoo.dk/tilbud.html

 

Vita er da ikke dum, hun har helt sikkert luret, at hvis hun lader som om hun ikke vil gå ned, så falder der nogle flere guffer af i forsøget på at lokke ;-):lol:

:mrgreen::lol:

 

Skønne billeder af hende i øvrigt!!! :mrgreen:

Jeg bliver altid så glad når jeg læser noget af det du skriver om Vita, for hold da op, hvor er du bare glad for den hund!!! Og det er simpelthen så dejligt, når hundeejere (og søstre ;-)) kan se humoren i de hunde de har og forstår at sætte pris på deres små særheder og finurligheder. Det kan jeg simpelthen ikke få nok af! Så skriv endelig løs!!! :-D

Tak:oops:

 

Det har nu også taget nogle år at komme dertil - selvom Vita måske kan synes jeg tiltider er et håbløst tilfælde:blink: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 7 months later...
Gæst ettignielsen

hej! det er vel nok en fin rampe. sådan en har vi ledt længe efter til vores 2 hunde. vil du være sød at maile hvor i har købt den henne? vi her 2 alaskan mallimut, og vores hanhund Marco er lidt op i årene og det vil hjælpe ham meget.

med venlig hiksen gitte

Link til indlæg
Del på andre sites

hej! det er vel nok en fin rampe. sådan en har vi ledt længe efter til vores 2 hunde. vil du være sød at maile hvor i har købt den henne? vi her 2 alaskan mallimut, og vores hanhund Marco er lidt op i årene og det vil hjælpe ham meget.

med venlig hiksen gitte

Hej:vinken:

 

Ja det vil jeg gerne. Den er købt i MaxiZoo. Dog skal jeg lige sige at mine forældre står og har købt ny bil og der fylder den rampe for meget.

 

Så belært af erfaringer:

-Har du plads til rampen i bilen? Der er forskellige længder på dem - nogle kan foldes sammen, andre ikke.

-Hvor meget må rampen veje - den letteste jeg har kunnet finde vejer ca 4,5 kg og den tungeste ca. 8 kg. Dette siger jeg fordi at du vil komme til at løfte rampen op og ned mange gange - så er det surt hvis det i længen bliver for tungt:-)

 

Venlig hilsen Marie

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har 2 ramper :-)

 

[ATTACH]4924[/ATTACH]

Den her står permanent i bilen. Den er den tungeste, men også den billigste. Den er beklædt med gummi, så de kan stå fast. Den foldes sammen på midten.

 

[ATTACH]4925[/ATTACH]

Den her står i salonen, så de selv kan gå op på bordet. Den vejer ikke særlig meget, og så er den temmelig dyr (efter min mening ikke pengene værd!) Den er ikke skridsikker på samme måde som den anden model. Det er en slags ru overflade. Den klappes sammen som et teleskop.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...