Hop til indhold

Den fælles agility-tråd


Aina B
 Share

Recommended Posts

Så er det sidste træningsdag på begynderholdet i dag. Efter sommerferien skal vi rykke op det letøvede hold, vi trænede med dem en gang tidligere på måneden og er du da gal en niveau forskel der er :shock:

 

Vi kommer virkelig til at slide for tingene nu :klap::klap:

 

Lidt vemodigt at skulle rykke fra begynderholdet for jeg kan super godt lide træneren og mange af de andre på holdet har vi gået med i 2 år nu.

men vi trænger til udfordringer hvis vi skal i gang med konkurrencerne.

 

Måske starter jeg som hjælpe træner efter sommerferien hvis vi kan få det til at passe ind :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 610
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Malene Nielsen
fy faaan.... har løbet agility i 30 graders varme... føj det var hårdt. Selv min hund var helt nede i tempo, så jeg kunne følge med :lol: meget meget uvant...

 

På trods af, at man bør håbe på en varm lang sommer, så ønsker jeg mig nu alligevel en let brise og overskyet i morgen :mrgreen:

 

Ja det har godt nok været varmt i dag :???:

 

Jeg gruer lidt for weekenden, hvor vi skal på ag-kursus i DKK Viby - de lover 30 grader og derover :shock:

 

Og så skal min ryg også gerne lige rette sig - måtte melde afbud til aftenens træning :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
Hvor finder I de agility-kurser? Når I skriver om dem her, er det jo for sent at melde til :oops:

 

Alle de kurser jeg har været på, har jeg hørt om via mund til mund metoden :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jubii - vi kan stadig komme til lidt agility selvtræning om tirsdagen sommeren over. I morgen vil vi ud og kigge - og måske kommer Smilla til at hoppe lidt også. :-) Savner det... jeg kan simpelthen ikke få hende til at lave noget nede i parken med alle de mennesker og fugle. Så er mine godbidder og legetøj bare ikke interessant nok. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det har godt nok været varmt i dag :???:

 

Jeg gruer lidt for weekenden, hvor vi skal på ag-kursus i DKK Viby - de lover 30 grader og derover :shock:

 

Og så skal min ryg også gerne lige rette sig - måtte melde afbud til aftenens træning :vedikke:

 

 

Lyder spændende med kursus. :5up: kunne godt finde på at kigge forbi.

 

God bedring med din ryg. :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jubii - vi kan stadig komme til lidt agility selvtræning om tirsdagen sommeren over. I morgen vil vi ud og kigge - og måske kommer Smilla til at hoppe lidt også. :-) Savner det... jeg kan simpelthen ikke få hende til at lave noget nede i parken med alle de mennesker og fugle. Så er mine godbidder og legetøj bare ikke interessant nok. :roll:

 

 

selvtræning... er det kun for klubbens medlemmer? eller...? :genert: vi har hele 3 uger uden træning når jeg kommer hjem fra USA... det kan jeg næsten ikke klare :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Dag 2 på kursus overstået i endnu en infernalsk hede... det blæste dog lidt idag, så der var lidt mere fut i kræet...

 

Igår og idag har vi primært arbejdet med moduler, hvor vi har trænet felter, slalomindgange, stabilitet i slalom, springteknik, fremadsendelser, serpentiner og lidt kryds....

 

jeg har glemt mit kamera indtil videre, men håber meget at kunne huske at få det med imorgen, så jeg kan tage litd billeder til jer :-D

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
jeg løber iøvrigt med en chihuahua - hold kæft den er skæg... :lol: de små ben, der går som trommestikker når den fiser afsted...

 

Hvorfor løber du ikke med Karla? :vedikke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det har godt nok været varmt i dag :???:

 

Jeg gruer lidt for weekenden, hvor vi skal på ag-kursus i DKK Viby - de lover 30 grader og derover :shock:

 

Og så skal min ryg også gerne lige rette sig - måtte melde afbud til aftenens træning :vedikke:

 

 

iiih, har lige været inde og læse på dkk vibys hjemmeside om det kursus du skal på og er nu møøøøøghamrende grøn af misundelse :mrgreen: men sidder altså i Californien på det tidspunkt, så det dutter nok ikke...

 

Men vi glæder os til at høre om det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

selvtræning... er det kun for klubbens medlemmer? eller...? :genert: vi har hele 3 uger uden træning når jeg kommer hjem fra USA... det kan jeg næsten ikke klare :mrgreen:

 

Ja, det er det vist desværre. Vi giver 25 kr pr gang og hjælpes ad med at sætte forhindringer op. En af deltagerne var instruktør og havde et papir med på de baner vi skulle igennem. (Hun gav også lidt fif). Det giver nogle udfordringer fordi man så 'er på hold' med alle dem der nu møder op (dvs for vores vedkommende også de mere øvede).

 

Idag var vi kun med ca 20 minutters tid. Smilla skulle have en rolig opstart. Men hun løb rigtig dejligt og sikkert. (Havde nok gejlet hende mere op, hvis vi vidste hun var 100% ovenpå igen). :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Malene Nielsen
iiih, har lige været inde og læse på dkk vibys hjemmeside om det kursus du skal på og er nu møøøøøghamrende grøn af misundelse :mrgreen: men sidder altså i Californien på det tidspunkt, så det dutter nok ikke...

 

Men vi glæder os til at høre om det :-D

 

Californien lyder nu heller ikke helt tosset - det gad jeg da godt :mrgreen:

 

Jeg går og krydser fingre for, at min ryg tager sig sammen - den er virkelig ringe i øjeblikket og bliver det ikke bedre, så er der ingen kursus til mig :megaked:

Nå men jeg er optimist, så mon ikke jeg er frisk og frejdig om et par dage :5up:

 

Hvornår skal du af sted? :-D

 

hmmm... sommerens konkurrencer...

 

Tænker Brenderup, Madsby, Vejen og Frijsenborg... men det er så 4 weekender ud af 5 uger der skal løbes konkurrencer... er det for meget tror i?

 

Brenderup 24/07-25/07

Madsby 31/07-01/08

Vejen 14/08-15/08

Frijsenborg 21/08-22/08

 

Nææ det er ikke for meget :5up:

 

Madsby skulle være rigtig hyggeligt, men nu har de jo flyttet det, så... :vedikke:

 

Frijsenborg var vi med til sidste år - det gider vi absolut ikke igen!!!! :stupid: - overvejer at tage til sjælland den weekend og starte der istedet for :-)

 

Vejen tager vi måske med til - har planer om at Bravo skal udstilles der, da han skal være far til vinter og så kunne det jo være rart, at der var en bedømmelse på ham :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Californien lyder nu heller ikke helt tosset - det gad jeg da godt :mrgreen:

 

Jeg går og krydser fingre for, at min ryg tager sig sammen - den er virkelig ringe i øjeblikket og bliver det ikke bedre, så er der ingen kursus til mig :megaked:

Nå men jeg er optimist, så mon ikke jeg er frisk og frejdig om et par dage :5up:

 

Hvornår skal du af sted? :-D

 

kan du ikke sende Michael afsted, som løber og så selv bare lytte / se på, hvis ryggen bøvler for meget?

 

Nææ det er ikke for meget :5up:

 

Madsby skulle være rigtig hyggeligt, men nu har de jo flyttet det, så... :vedikke:

 

Frijsenborg var vi med til sidste år - det gider vi absolut ikke igen!!!! :stupid: - overvejer at tage til sjælland den weekend og starte der istedet for :-)

 

Vejen tager vi måske med til - har planer om at Bravo skal udstilles der, da han skal være far til vinter og så kunne det jo være rart, at der var en bedømmelse på ham :5up:

 

Hmmm... hvad var dumt ved Frijsenborg sidste år, siden du ikke gider det igen? Kan godt se det dumme i, at teltene ikke må stilles ved banerne... det ved jeg at flere klagede over ved Odense tidligere i år... at det gjorde det nærmest umuligt....

 

He he du glemte Viby 28/29 aug. :mrgreen:

 

men altså, det er jo snyd at afholde et stævne, som ikke står på agilitysyd kalenderen :vedikke: hvordan skal vi så vide det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...