Hop til indhold

Luna er en tøjte...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Altså Luna er ikke en tøjte - hun var da bare tørstig efter alle de guffer jeg gav hende idag :engel: hun har nok taget fejl af "den unævnelige" og en vandhane :engel:

 

:lol:

 

Hun har til gengæld feset hele dagen pga. dine godbidder, så hver du bare glad for at du nåede at tage hjem før hun gik i gang, selv dyrlægen nævnede den ubehagelige lugt der kom fra hende :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Han lyder godt nok ekstrem, det må da vist være purberteten der spiller ind :lol:

 

Det må man sige. Det gode er vel at min sippetheds grænse flytter sig for hver dag der går :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det må man sige. Det gode er vel at min sippetheds grænse flytter sig for hver dag der går :oops:

 

Ja, det er jo nok det der sker, når man først får hund, så er der mange ting man forestiller sig at man aldrig ville accepterer, men de små kræ får skubbet vores grænser så blidt, at vi slet ikke opdager at vi accepterer mere og mere :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Ja, det er jo nok det der sker, når man først får hund, så er der mange ting man forestiller sig at man aldrig ville accepterer, men de små kræ får skubbet vores grænser så blidt, at vi slet ikke opdager at vi accepterer mere og mere :lun:

 

Helt klart, men der er altså mange ting med Motor jeg ikke mindes alle vores hunde derhjemme gjorde, men det har de sikkert gjort alligevel, jeg har bare ikke bidt mærke i det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Jeg er ligeglad med hvor og hvornår Luna gør sig ren, hun er også så lille at hun ikke får hele sengen til at ryste når hun går i gang, så jeg opdager det jo knapt nok :lun:

 

Apropo hundene derhjemme, vi havde bl.a. en skotte, hun gjorde sig altså ren med vild smaskelyd på, må indrømme at hende skubbede jeg automatisk ned, så måtte hun gå i sin kurv eller ud, det var meget svært at overhøre når hun først gik i gang!

Motor er dybt koncentreret og meget forsigtig, så han må sådan set gøre det hvor han end vil henne :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropo hundene derhjemme, vi havde bl.a. en skotte, hun gjorde sig altså ren med vild smaskelyd på, må indrømme at hende skubbede jeg automatisk ned, så måtte hun gå i sin kurv eller ud, det var meget svært at overhøre når hun først gik i gang!

Motor er dybt koncentreret og meget forsigtig, så han må sådan set gøre det hvor han end vil henne :-D

 

Luna er også meget forsigtig, så det generer slet ikke, men jeg har prøvet at ligge ved siden af sådan en hund hvor hele sengen rystede, og så syntes jeg altså også at det er lidt irriterende :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos der med rengøring, så har jeg også nogle regler!!..

 

Basse SMASKER helt voldsomt når hun vasker sig, og det synes moar altså er nasty.

Og hun er jo en puttehund, så hun ligger altid op af mig..

 

Når hun så går i gang med at vaske og det hele, så beder jeg hende stoppe.. Det er altså for klamt at høre på :S så må hun rykke sig, eller gøre det senere!...

 

Ja, jeg ER en sippe! :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Apropos der med rengøring, så har jeg også nogle regler!!..

 

Basse SMASKER helt voldsomt når hun vasker sig, og det synes moar altså er nasty.

Og hun er jo en puttehund, så hun ligger altid op af mig..

 

Når hun så går i gang med at vaske og det hele, så beder jeg hende stoppe.. Det er altså for klamt at høre på :S så må hun rykke sig, eller gøre det senere!...

 

Ja, jeg ER en sippe! :P

samme her, jeg kan slet ikke klare den lyd :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg har vist også en Luna der er en tøjte så. Hun vasker jævnligt Flaffys diller, og nogle gange ligger han på ryggen og nyder det :oops:

Men somregel bliver han sur over det, tit gør hun det som en oversprings handling.

 

Dette kunne være en udemærket forklaring på Luna's opførsel, hun kom lige inde fra dyrlægen efter hun havde fået sin årlige vacination, og ude i venteværelset skal hun så hilse på denne hanhund alt imens der sidder en knægt på 10 år og kalder, Luna, Luna kom her, fordi han så gerne ville hilse på hende.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...