Hop til indhold
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Hunde-forum.dk

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Ønske-farve-tråden

Featured Replies

Besvaret

Altså det er jo skønt med de billeder!:5up:

Besvaret
  • Forfatter
Hårløs dalmatiner-plettet :engel:
Det kan du sq da selv være :fornaermet:

Du kan få et billede af en particolour med 3 pletter lige på ryggen..Det tiltaler jo mit ordnung-muss-sein- hjerte :mrgreen:

Besvaret

Jubii, endnu en billede tråd :blink: Bare giv os en masse sort/sølv så jeg kan få en idé om, hvordan hvalpene kommer til at se ud :mrgreen:

Besvaret
Det kan du sq da selv være :fornaermet:

Du kan få et billede af en particolour med 3 pletter lige på ryggen..Det tiltaler jo mit ordnung-muss-sein- hjerte :mrgreen:

Det er ellers et kønt ansigt på den lille vuffer - minder ansigtet måske lidt om Danne - hvis han var klippet?

Besvaret
  • Forfatter
Det er ellers et kønt ansigt på den lille vuffer - minder ansigtet måske lidt om Danne - hvis han var klippet?
Den sort/hvide? ja udtryk men ikke farve... Jeg må hellere lade de batterier og tage nogle nye af Danne..med elastik i håret så man kan se hans ansigt
Besvaret

Altså hvor har jeg været henne i mit hundeunivers ? En löwchen er da noget af det mest bedårende, hvorfor har jeg først fået kendskab til racen nu her?

(og ja - den og så lige en labrador..uhh dem er jeg nu også helt pjattede med:genert:)

Besvaret
Her var en sort/sølv med håret væk fra ansigtet <3

24610d1270676220-hjaelp-til-manedens-hund-april-2010-bella251009_01.jpg

hmm synes jeg har brugt ordret 100 gange idag - men det skal da lige bruges en gang mere : NUTTET:hjerte:

Besvaret
  • Forfatter
Altså hvor har jeg været henne i mit hundeunivers ? En löwchen er da noget af det mest bedårende, hvorfor har jeg først fået kendskab til racen nu her?

(og ja - den og så lige en labrador..uhh dem er jeg nu også helt pjattede med:genert:)

Giv opdrætterne skylden :damn: man skal sørge for at vise sin race ellers er der sq ingen der får øje på den
Besvaret

Bimsen er sååååå smuk på det billede. :hjerte:

Besvaret

jeg kunne godt tænke mig at se en hund, som lignede Danne lidt. Eller må man godt kalde ham sort/sølv - med et meget lyst ansigt? :lun:

Besvaret
  • Forfatter

Det var dog en uandsynlig smuk løve:lun:..hvor har du købt det pragteksemplar :mrgreen:

Savner hun ikke nomi numsegøj?? Du skulle næsten se et billede af ham..Han er stadig lidt tynd men nu kan man være ham bekendt :klap:

Besvaret
  • Forfatter

Det fik du her..taget i dag :lun:

Godt jeg elsker den hund så højt..Har lige fået dyrlægeregning på ham for de første 3 måneder :stupid:

Besvaret
  • Forfatter
jeg kunne godt tænke mig at se en hund, som lignede Danne lidt. Eller må man godt kalde ham sort/sølv - med et meget lyst ansigt? :lun:
Det må man godt..men det var nok mere rigtigt at kalde ham sort/creme :-D
Besvaret
:lun: Årh han er nu fin ham Danne og totalt nuttet som hvalp :lun:
Besvaret
Er VILD med aftenens løvespam! :hjerte: Hvad om vi sagde, at hver fredag aften var løveaften...?

Jep, den er jeg med på :klap: Når jeg først får vores løve baby hjem, så kommer jeg til at spame for vildt herinde :mrgreen:

Besvaret
er det bare mig, eller ligner ham danne ikke ret slående den hvalp du gav os med hjem i dag?

det ville i hvert fald være helt ok :lun:

Æblet falder jo sjældent langt fra stammen som man siger :blink:

Besvaret
  • Forfatter
Er VILD med aftenens løvespam! :hjerte: Hvad om vi sagde, at hver fredag aften var løveaften...?
God idé og hvis vi siger at jeg kun spammer med én løve (masser billeder) hver fredag..Så har vi nok til de næste 2-3 år ..sagde du Horton-sagaen :mrgreen:
Besvaret
  • Forfatter
er det bare mig, eller ligner ham danne ikke ret slående den hvalp du gav os med hjem i dag?

det ville i hvert fald være helt ok :lun:

:hmm: der er en vis lighed..tænk at jeg ikke har set det tidligere :hmm::engel::mrgreen: