Hop til indhold

World Dog Show 2010


Recommended Posts

Altså, skrammel, skrammel? Eller bare noget du ikke kunne bruge :blink:

 

Og tillykke med lodtrækningen! :klap:

 

skrammel skrammel som i underlige porcelænsting og små tin-hunde og så'n noget.

 

Taak :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 345
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er lige kommet hjem - gik bare rundt og kiggede lidt på alle retrieverne uden at kigge efter nogen speciel. Vi var også en tur i Store Ring og se opvisninger.

 

Der var mange stande og jeg kom da hjem med nogle lækre ting - men i guder hvor var der også meget skrammel.

 

Jeg fik meldt mig ind hos Servicehundene, og da vi nåede til Varde på vejen hjem, ringede de og sagde, at jeg havde vundet lodtrækningen - så nu skal jeg liiiige en tur til Herning igen på søndag for at hente den.

 

 

Hva vandt du ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Nemlig - det er nu mest de udenlandske boder, som har skrammel med.

 

Jeg er dog lidt skuffet over flere af foder-boderne - nogle havde ikke foderprøver med :evil:

 

Ja jeg synes godt nok os at der var sindsyg meget skrammel, men jeg fik købt mig en løbe line, hvilket jeg er ret godt tilfreds med, har nemlig ikk kunnet finde en her i dk.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja jeg synes godt nok os at der var sindsyg meget skrammel, men jeg fik købt mig en løbe line, hvilket jeg er ret godt tilfreds med, har nemlig ikk kunnet finde en her i dk.

 

Bantus

 

Jep mega meget skrammel:stupid:

Hvilken slags liner har du købt?

Tænker nemlig selv på at kigge efter nogle:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Noooooo! Når der er en foderbod, så SKAL der være prøver!! :fyfy:

 

Nemlig - heldigvis er der mange, der har fattet det, så vi kom hjem med en masse foderprøver "til en retriever som ikke er for tyk, men som ikke må blive tykkere".

 

Jeg fik også købt mig en ny line (lækker læder fra Kenjan) og guffer fra Olivers.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jep mega meget skrammel:stupid:

Hvilken slags liner har du købt?

Tænker nemlig selv på at kigge efter nogle:blink:

 

Jeg har købt en ligesom denne her næsten, min er bare i lidt bedre kvalitet, den er mega behagelig at have på. Jeg købte den fordi jeg synes at det er lidt trælst at skulle løbe med snoren i hånden hele, og jeg synes at det her system fungere godt. Jeg gave 300 kr for min, den jeg linker til koster 483 kr, hvilket jeg synes er temmeligt dyrt.

Løbeline

Link til indlæg
Del på andre sites

Lørdag står den på Pudler, Löwchen og Gravbasser.:-D

 

Så vil vi kigge efter dig der. Kiggede også i dag, men kunne ikke finde dig og vi havde vist også bare alt i alt svært ved at finde rundt :lol:

 

Det siges at det går HURTIGT i ringene som at "30 hunde i timen er når det går langsomt"

Jeg syntes ihvert fald det gik stærkt inde ved flatterne i dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt en ligesom denne her næsten, min er bare i lidt bedre kvalitet, den er mega behagelig at have på. Jeg købte den fordi jeg synes at det er lidt trælst at skulle løbe med snoren i hånden hele, og jeg synes at det her system fungere godt. Jeg gave 300 kr for min, den jeg linker til koster 483 kr, hvilket jeg synes er temmeligt dyrt.

Løbeline

 

Ahhh okay, sejt:cool:

 

Kunne være man snart skulle begynde at løbe :hmm:

Nu jeg jo har købt fine nye dyre løbesko:roll:

 

Skal da lige tjækkes ud...

 

Tænkte at jeg lige ville tilbyde et LIFT:-D

Køre til WDS i morgen, fra tranbjerg kl ca 12.

Så hvis der er nogen som sidder og er triste over ikke ikke kan komme der hen, så kan i godt køre med:5up:

Nå ja og hjem igen:blink:

Ved dog ikke hvornår det bliver, nok først når de lukker.

Men så har jeg da tilbudt:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ahhh okay, sejt:cool:

 

Kunne være man snart skulle begynde at løbe :hmm:

Nu jeg jo har købt fine nye dyre løbesko:roll:

 

Skal da lige tjækkes ud...

 

Tænkte at jeg lige ville tilbyde et LIFT:-D

Køre til WDS i morgen, fra tranbjerg kl ca 12.

Så hvis der er nogen som sidder og er triste over ikke ikke kan komme der hen, så kan i godt køre med:5up:

Nå ja og hjem igen:blink:

Ved dog ikke hvornår det bliver, nok først når de lukker.

Men så har jeg da tilbudt:engel:

 

Jeg synes det er skønt at løbe med hunden:-) Så lige at du bor i tranbjerg, det er ikk så langt væk fra hvor jeg bor (Viby J) måske vi kunne mødes en dag og gå med hundene, evt i tranbjerg hundeskov?

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har købt en ligesom denne her næsten, min er bare i lidt bedre kvalitet, den er mega behagelig at have på. Jeg købte den fordi jeg synes at det er lidt trælst at skulle løbe med snoren i hånden hele, og jeg synes at det her system fungere godt. Jeg gave 300 kr for min, den jeg linker til koster 483 kr, hvilket jeg synes er temmeligt dyrt.

Løbeline

 

Hos hvilken stand købte du den???

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg synes det er skønt at løbe med hunden:-) Så lige at du bor i tranbjerg, det er ikk så langt væk fra hvor jeg bor (Viby J) måske vi kunne mødes en dag og gå med hundene, evt i tranbjerg hundeskov?

 

Bantus

 

Hehe vil jeg prøve:-D

Bor faktisk i hasle, men vil altid gerne køre for hunde venner:blink:

Så det vil vi gerne sige ja tak til:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så vil vi kigge efter dig der. Kiggede også i dag, men kunne ikke finde dig og vi havde vist også bare alt i alt svært ved at finde rundt :lol:

 

 

Jeg syntes ihvert fald det gik stærkt inde ved flatterne i dag.

 

 

Jeg kommer først i morgen, så det er nok derfor I ikke fandt mig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinne og Hugo

Neeeej, hvor jeg glæder mig. Jeg tager derud i dag.

 

I går, da jeg var til træning, fortalte de at de havde været derude hele dagen. Det havde heller ikke været billigt:blink:. De havde fået lavet T-shirts, krus mv. og havde fået handlet det til ret gode priser. Det var især de udenlandske stande, der var lettest at handle med. Min træner sagde også, at skulle jeg derud skulle jeg lade pung og dankort blive hjemme.:slem: God tur og held og lykke til alle der skal afsted.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Bam Bam
Ja jeg fandt lige den anden tråd om vildbjerg :mrgreen:

 

http://www.hunde-forum.dk/udstillinger-foredrag-og-kurser/16311-retriever-i-vildbjerg-26-juni.html

 

Men kan ik helt gennemskue om man bare kan møde op, eller om man skal være medlem? :hmm:

 

Du kan bare møde op. Nogle gange er det gratis at komme ind.

 

Jeg var forresten inde og gramse på Goldens igår. De var super dejlige, men bliver så ked af det, når jeg ser hvad Goldens har udviklet sig til. Kæmpe store tunge hvide bamser med masser af pels.:megaked: Hvor er den apporterende retriever som de var en gang.:cry:

Hvis det forsætter i den retning, så skal goldens da vist ligeså godt skifte over til selskabshunde gruppen.

 

Nå, nok med mine sure opstød. Der var masser af dejlige hunde og jeg må siger jeg er blevet ret forelsket i den leverfarvet flatter :lun::hjerte::hjerte:. Kan godt lide, at der findes mange dual flattere.

Og så er der 2 haller med shopping:klap::klap:. Jeg fik mit køletæppe til Murphy. Vildt smart. Skal bare i vand i 30-40 min og så bliver de små kugler til en slags gele som køler op til 4 dage. :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...