Hop til indhold

World Dog Show 2010


Recommended Posts

  • Svar 345
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Gæst Stinnemus
Er der da slet ingen der kan fortælle mig, hvilke racer der skal op i morgen?

 

Alle selskabshunde (grp. 9) og den gruppe hvor ChowChow er i.

 

+ nogle andre - skal lige hente papirerne hvis jeg skal være helt sikker på hvad der ellers er i morgen

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville for øvrigt gerne have set flere af både spidshundene og selskabshundene, men det når jeg nok ikke, for jeg er jo hjælper til VM i HTM og Freestyle. :neutral: Altså, det er selvfølgelig også det, jeg allerhelst vil, men jeg ville nu også godt have set nogle løwer, pudler og diverse spidser. :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jeg ville for øvrigt gerne have set flere af både spidshundene og selskabshundene, men det når jeg nok ikke, for jeg er jo hjælper til VM i HTM og Freestyle. :neutral: Altså, det er selvfølgelig også det, jeg allerhelst vil, men jeg ville nu også godt have set nogle løwer, pudler og diverse spidser. :lun:

 

er det hele dagen der er HTM? Altså helt fra morgenen af?

Link til indlæg
Del på andre sites

er det hele dagen der er HTM? Altså helt fra morgenen af?

 

I dag var der holdkonkurrence i HTM, og den startede først kl. 13, så jeg havde tid til at se lidt mynder og hænge ud med Petrine. Men i morgen, når der er holdkonkurrence i Freestyle, er det fra kl. 10, og der er nogle-og-20 deltagere, så jeg vil næsten tro, at alle racebedømmelserne er overstået, når det er færdigt. :vedikke:

 

Søndag er der de individuelle finaler, som også starter kl. 10, men der skal Tyson og jeg optræde i store ring to gange i løbet af dagen, så der er jeg nok under alle omstændigheder ikke fokuseret på så meget andet. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

I dag var der holdkonkurrence i HTM, og den startede først kl. 13, så jeg havde tid til at se lidt mynder og hænge ud med Petrine. Men i morgen, når der er holdkonkurrence i Freestyle, er det fra kl. 10, og der er nogle-og-20 deltagere, så jeg vil næsten tro, at alle racebedømmelserne er overstået, når det er færdigt. :vedikke:

 

Søndag er der de individuelle finaler, som også starter kl. 10, men der skal Tyson og jeg optræde i store ring to gange i løbet af dagen, så der er jeg nok under alle omstændigheder ikke fokuseret på så meget andet. :mrgreen:

 

Jeg kommer også søndag, så skal jeg måske se dig der :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
I dag var der holdkonkurrence i HTM, og den startede først kl. 13, så jeg havde tid til at se lidt mynder og hænge ud med Petrine. Men i morgen, når der er holdkonkurrence i Freestyle, er det fra kl. 10, og der er nogle-og-20 deltagere, så jeg vil næsten tro, at alle racebedømmelserne er overstået, når det er færdigt. :vedikke:

 

Søndag er der de individuelle finaler, som også starter kl. 10, men der skal Tyson og jeg optræde i store ring to gange i løbet af dagen, så der er jeg nok under alle omstændigheder ikke fokuseret på så meget andet. :mrgreen:

 

Ok

 

Jason er færdig kl 10.30 senest, så der skal vi rundt og se :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Heelwork to Music :mrgreen:

 

Supersejt, men noget vi desværre aldrig kommer til at lave :???:

 

Jeg Heelwork to Music, populært kaldet dogdancing. :blink:

 

Hvorfor kommer I aldrig til at lave det? Jeg er blevet ret hooked på tanken om på et tidspunkt at få en mellempudel, der skal være både HTM- og AG-champion. :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jeg Heelwork to Music, populært kaldet dogdancing. :blink:

 

Hvorfor kommer I aldrig til at lave det? Jeg er blevet ret hooked på tanken om på et tidspunkt at få en mellempudel, der skal være både HTM- og AG-champion. :slem:

åhh jeg tror også Jason ville elske det, men jeg kan ikke bevæge mig bare nogenlunde rytmisk og i takt med musikken om det så galt mit liv :oops:

 

ooooog så er jeg ikke så fandens kreativ :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Stinnemus
Jeg har et MEGET flovt spørgsmål :oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops: Hvad er Grand danois? Altså hvad går de ind under af kategori? :oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops::oops:

 

øhhh godt spørgsmål

 

 

"Søndag, i udendørsringene (hal O)" :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjemme igen med en træningsline i læder, super lækker, en kong wubba puppy til træning og en masse foderprøver fra Olivers og Tholo...

 

 

Fik set en masse dårlige Rally, lidt lydighed, lidt AG og en masssse sjove hunde.. Og så også Sonja og Tyson, men synes det var lidt mærkeligt at sige hej, så gik bare forbi :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hjemme igen med en træningsline i læder, super lækker, en kong wubba puppy til træning og en masse foderprøver fra Olivers og Tholo...

 

 

Fik set en masse dårlige Rally, lidt lydighed, lidt AG og en masssse sjove hunde.. Og så også Sonja og Tyson, men synes det var lidt mærkeligt at sige hej, så gik bare forbi :oops:

 

Ku de ikke finde ud af rally? :lol:

 

Kender godt det der med at det er mærkeligt at sige hej :oops: Har også prøvet det, dog aldrig ved Sonja og Tyson :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...