Hop til indhold

ureglmæssig løbetid - er det normalt?


sally
 Share

Recommended Posts

Sally havde sin første løbetid da hun var 7 1/2 mdr gammel, og igen 4 mdr efter - den sidste 1 1/2 mdr, har hun virket pre løbettid - men der intet kommet??? Der er snart gået 6 mdr!

Har I oplevet at det kommer som "vinden blæser" ?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Klüssendorf

Ja, eller det lyder egentligt ikke helt som en løbetid der kommer "som vinden blæser". Min første hund kom i sin anden løbetid da hun var 9 måneder og derefter hver 6. måned. Min anden hund lugter ualmindelig godt ca 1-2 måneder før hun begynder at bløde og tiltrækker derved en masse reaktioner fra hanhunde. Min 3 hund kommer sjældent så meget i løbetid, at hun bløder og bliver interesseret i drenge. Min 4 hund kom første gang i løbetid da hun var 1 år og har siden da kommet i løbetid ca. hver 7. måned.

 

Jeg forsøger vist bare at sige, at det er forskelligt fra hund til hund, helt præcist de ligger deres løbetid, med de fleste gør det ca. hver 6 måned.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Jeg har oplavet det samme med Freya... Hun kom i sim første løbetid da hun var 6 mrd. og havde to løbetider med 4 mrd. mellemrum. Så gik der derefter et halvt år og nu er hun faldet ind i rytmen som hedder september/oktober og marts/april.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi går og venter på 3 løbetid. Karla gik i løb første gang da hun var knap 9 mdr. 8 mdr senere kom løbetid nr 2 og nu venter jeg spændt - der er nemlig gået 7 mdr nu og hun opfører sig rigtigt meget som om hun skal i løb... men det har hun på den anden side, gjort i næsten 3 uger, såååå....

Link til indlæg
Del på andre sites

det lyder til, at vi bare skal ta´ det med ro, og se tiden an. Der har været lidt travlhed i familien på det sidste, med en konfirmation og en rund fødselsdag med en uges mellemrum. Og jeg har da taænkt, at Sally godt lige måtte udskyde sin løbetid ( hun blødte ret meget sidste gang) - måske har hun blot gjort, som jeg tænkte :lun: sød og dygtig hund :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...