Hop til indhold

et hej fra snebold og mig :)


Gæst snebold
 Share

Recommended Posts

Gæst snebold

Hej mit navn er snebold og min ejer faldt lige over dette forum, hvilket jeg er glad for, for jeg er kun en lille hvalp, som lige skal lære min ejer at kende ligesom hun skal lære mig at kende :-D

 

Så der vil nok komme mange spørgsmål fra min ejer, som jeg håber i kan hjælpe hende med at svare da hun endnu ikke helt forstår hvad jeg mener, og hvorfor jeg lige gør sådanne. Jeg er kun lige 8 uger så jeg skal jo lære meget;-) og for at gøre det nemmer for mig og lidt ejer så vil i nok se meget til os her på forummet.

 

mange bjæf og hilsner fra min ejer

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej mit navn er snebold og min ejer faldt lige over dette forum, hvilket jeg er glad for, for jeg er kun en lille hvalp, som lige skal lære min ejer at kende ligesom hun skal lære mig at kende :-D

 

Så der vil nok komme mange spørgsmål fra min ejer, som jeg håber i kan hjælpe hende med at svare da hun endnu ikke helt forstår hvad jeg mener, og hvorfor jeg lige gør sådanne. Jeg er kun lige 8 uger så jeg skal jo lære meget;-) og for at gøre det nemmer for mig og lidt ejer så vil i nok se meget til os her på forummet.

 

mange bjæf og hilsner fra min ejer

 

 

Hej og velkommen til:vinken::vinken:.

Jeg er sikker på at folk nok kan svare på dine spørgsmål, for der er mange kloge hundehoveder herinde:-D.

 

Bantus

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Findus

Velkommen til :vinken:

Stort tillykke med hvalpen...Lyder til at du havnet det helt rigtige sted, her kan du i hvert fald finde råd om alt muligt :blink:

....Måske du kunne lægge nogle billeder op? Er jo nysgerrig for at se sådan en lille uldtot :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...