Gæst MissLuna Skrevet Maj 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 29, 2010 Lang om længe har jeg fået taget mig sammen til at få fundet nogle billeder af vapserne Bamse (dansk-svensk/cocker) fra 2005 Luna (Grand danois) Her 9 uger sammen med Mads (som synes hun skulle putte på en pude) fra i dag: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Tak for billeder dette gør mig dog bare endnu mere overbevist om, at der ikke er noget som helst cocker i min hund... men det finder vi selvfølgelig aldrig ud af Karla er bygget noget anderledes end Bamse må man sige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
noerby Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Ammocca: jeg synes faktisk Karla minder lidt om nogle blandinger på HG Sally og Jalte: Lillys Hvalpe - HundeGalleri.dk og Jalte her: Blanding af racer Jalte - HundeGalleri.dk Sådan nogle mini labber :hjerte: MissLuna: Søde billeder og især hvor de putter sammen Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Ammocca: jeg synes faktisk Karla minder lidt om nogle blandinger på HG Sally og Jalte: Lillys Hvalpe - HundeGalleri.dk og Jalte her: Blanding af racer Jalte - HundeGalleri.dk Sådan nogle mini labber :hjerte: MissLuna: Søde billeder og især hvor de putter sammen mjoooo... men jeg synes hun har alt for tynde benstammer + hun har jo slet ikke de store hængeører - som jeg næsten altid synes findes hos cockerblandinger.... Men som sagt, alt ville være et gæt. Der er jo ingen der ved hvad hendes far var blandet af - udover lab. Undskyld til trådstarter Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Søde hunde :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Tak for billeder dette gør mig dog bare endnu mere overbevist om, at der ikke er noget som helst cocker i min hund... men det finder vi selvfølgelig aldrig ud af Karla er bygget noget anderledes end Bamse må man sige Det var så lidt... det må man sige hun er, hvad er det der er i hende ud over lab.?? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Ammocca: jeg synes faktisk Karla minder lidt om nogle blandinger på HG Sally og Jalte: Lillys Hvalpe - HundeGalleri.dk og Jalte her: Blanding af racer Jalte - HundeGalleri.dk Sådan nogle mini labber :hjerte: MissLuna: Søde billeder og især hvor de putter sammen Takker... det er et af mine ynglings billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 mjoooo... men jeg synes hun har alt for tynde benstammer + hun har jo slet ikke de store hængeører - som jeg næsten altid synes findes hos cockerblandinger.... Men som sagt, alt ville være et gæt. Der er jo ingen der ved hvad hendes far var blandet af - udover lab. Undskyld til trådstarter Ikke nødvendigt!! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Det var så lidt... det må man sige hun er, hvad er det der er i hende ud over lab.?? Dansk/svensk gårdhund - den kan hun ikke løbe fra Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Søde hunde :hjerte: tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst MissLuna Besvaret Maj 29, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 29, 2010 Dansk/svensk gårdhund - den kan hun ikke løbe fra Nej det kan man godt ser der er i hende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PetPile Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Årh hvor er det sødt det billede hvor drengen ligger med hunden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts