Gæst Buddha Skrevet Maj 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 30, 2010 Her er en hel del billeder Motor siger zzzz... Fnisehunde Kan i osse høre noget? LUGT MIG I NUMSEN MØØØØØFFE Krølle-tunge-Møffe Sookie kan lave skålen med tungen! Møffe prøver, men det er svært.. Sookie forklarer hvad han gør forkert Alle hanhunde elsker Emma, stakkels Emma Motor ville egentlig gerne bare bo med næsen i numsen på hende... Motor er sat på pause, Motors næse havde lige lidt for travlt Motor elsker Emma :hjerte: Haha trafikminister Fox Freeeeeedoooooom Smager godt af kommende tynd mave Hey flyt dig, Motor, det MIN vandskål Motor truer nogle mennesker der fjoller rundt på vandet med drager Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ida_Asta Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Sikke dejlige billeder :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 De har da hygget sig:-D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 :klap::klap: fede billeder og suveræne gode kommentarer :5up: Og tak for en super hyggelig formiddag (selvom vejret blev ret trist og koldt til sidst) Øhh er Motor vågen :blink: Sookie har sovet et par timer under tæppet hos far - så nu har hun lige lagt op til leg med ALto Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 :klap::klap: fede billeder og suveræne gode kommentarer :5up: Og tak for en super hyggelig formiddag (selvom vejret blev ret trist og koldt til sidst) Øhh er Motor vågen :blink: Sookie har sovet et par timer under tæppet hos far - så nu har hun lige lagt op til leg med ALto Han holdt sig skam vågen hele vejen hjem, stod stolt og rank og styrede cyklens gang. Han kunne lige mande sig op til at give Anders et kys.. og så gik han på hovedet i seng Vi var osse ude i over 4 timer igår eftermiddags/aftes, hunden trænger så meget til ferie. Tak for drop-on og drop-off, og ja tak for hyggelig formiddag Sikke Agnete stank af gammel sprut Hov, måske var det dét de kunne lugte på Emma? Motor væltede en øl igår og drak det selvfølgelig, guuuud måske er han blevet alkoholiker Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Og Agnethe - skriv lige når du er nået sikkert hjem :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Møffe snorkede faktisk lidt lige før Siden han kom hjem, er den eneste aktivitet han har præsteret: At gå med mor op i køkkenet, da hun skulle lave frokost. Og så, da hun var så styg at gå ned uden at give noget til ham, at flytte sig halvanden meter, så man kunne se ned ad trappen til hende Og der ligger han endnu Tusind tak for en dejlig dag! Og rigtig gode billeder, du har taget! Jeg kunne ikke finde ud af at indstille kameraet, så tog bare billeder i flæng uden at ændre noget - udover zoomen - måske også derfor at Motor-løbe-billedet er lidt, ehm, sammenfaldende Ved det ikke, men ja Men i hvert fald var det bare en dejlig dag, hvor man fik ondt i mundvigende af at grine :banan: Og super billed-kommentarer! Var flad af grin :klap: Jeps, Møffe og Motor ku' vist godt li' Emma idag (sjovt nok, for i torsdags var der ikke noget hurlumhej med Emma fra Møffes side jajada) - og Sookie hoppede jo med på vognen :slem: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Og Agnethe - skriv lige når du er nået sikkert hjem :blink: Jeg er ret sikker på, at hun kørte i en rød Citroen lige bag mig de første 10min. (der, hvor jeg kørte ned ad den forkerte motorvej), så så langt, så godt Det lignede i hvert fald hende, da jeg kørte ned ad en afkørsel til en tredje motorvej og hun passerede mig på den forrige Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Jeg er ret sikker på, at hun kørte i en rød Citroen lige bag mig de første 10min. (der, hvor jeg kørte ned ad den forkerte motorvej), så så langt, så godt Det lignede i hvert fald hende, da jeg kørte ned ad en afkørsel til en tredje motorvej og hun passerede mig på den forrige Det var nu mere om hun kunne holde sig vågen helt til Nordjylland jeg tænkte på :blink: At dømme efter hendes "udseende" havde hun vist ikke sovet ret mange timer Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Det var nu mere om hun kunne holde sig vågen helt til Nordjylland jeg tænkte på :blink: At dømme efter hendes "udseende" havde hun vist ikke sovet ret mange timer Bare rolig - hun skal først til Jylland i morgen :ae: Spurgte hende, da I kørte (UDEN!!! at sige farvel! ) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Gucci Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Tak for kigget - det er fantastiske billeder :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Wow nogle gode billeder. :5up: Lækre hunde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Forresten, Buddha, jeg fik taget et billede af Møffe, hvor han løb for fuld hammer. hele fronten var i hvert fald med på det, så hut jeg hvisker og syntes det så ok ud. Blev det nogenlunde? For så må du meget gerne sende det til mig Har ikke nogen gode fart over fæltet billeder med Møffe nemlig. Og så må jeg lige spørge, om du har noget imod, hvis jeg lægger billederne af Møffe op på min hjemmeside? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Dejlige billeder:lun:... og skønne kommentaer:5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Forresten, Buddha, jeg fik taget et billede af Møffe, hvor han løb for fuld hammer. hele fronten var i hvert fald med på det, så hut jeg hvisker og syntes det så ok ud. Blev det nogenlunde? For så må du meget gerne sende det til mig Har ikke nogen gode fart over fæltet billeder med Møffe nemlig. Og så må jeg lige spørge, om du har noget imod, hvis jeg lægger billederne af Møffe op på min hjemmeside? Du skal bare bruge billederne som du vil, det jo din hund Tror det blev lidt blurret, mener du dette: Har lagt flere billeder her: motor > Ishj Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Agnete87 Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Mig lugte af sprut naiii:engel: Men det var altså den rigtige motorvej vi kom på, det var ihvertfald den jeg ville have taget derud, men min hjerne ville åbenbart ikke huske vejen derud:oops: Men tak for en hyggelig lidt blæsende formiddag/middag, jeg skal nok give lyd når jeg er i staden igen:klap: og så må FOX gerne bestille noget dejligt sommervejr, så vi rigtig kan komme ud og bade alle hunde og mennesker der nu skulle have de lyster:blink: Vi fandt hjem, vi skulle af på jyllingevej, afkørslen efter Rikke var hoppet af mototvejen, men jeg vender først snuden mod det jydske imorgen, efter morgentrafikken... Emma og mig måtte dog lige tage en time i eftermiddags, men vi blev vækket af Aiko og hans moar, der havde gået tur sammen med Emma igår aftes, hun ville bare sige at det var gået godt, hundene gik sammen som de havde kendt hinanden hele livet (og det er også sandt for Aikos vedkommende;-))... Men tak for turen igen, og dejlige billeder:lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Du skal bare bruge billederne som du vil, det jo din hund Tror det blev lidt blurret, mener du dette: Har lagt flere billeder her: motor > Ishj Æv, nej, ikke det billede - og det er heller ikke i din mappe ( Man ser Møffe fra siden og han kommer ind fra venstre side af billedet. Det blev taget lidt før det billede, du har indsat her. Der var én der kaldte på en hund, alle hunde løb og jeg fik så kun taget billede Møffe Håber du kan finde det Og tak, at jeg må bruge! :banan: Mig lugte af sprut naiii:engel: Men det var altså den rigtige motorvej vi kom på, det var ihvertfald den jeg ville have taget derud, men min hjerne ville åbenbart ikke huske vejen derud:oops: Men tak for en hyggelig lidt blæsende formiddag/middag, jeg skal nok give lyd når jeg er i staden igen:klap: og så må FOX gerne bestille noget dejligt sommervejr, så vi rigtig kan komme ud og bade alle hunde og mennesker der nu skulle have de lyster:blink: Vi fandt hjem, vi skulle af på jyllingevej, afkørslen efter Rikke var hoppet af mototvejen, men jeg vender først snuden mod det jydske imorgen, efter morgentrafikken... Emma og mig måtte dog lige tage en time i eftermiddags, men vi blev vækket af Aiko og hans moar, der havde gået tur sammen med Emma igår aftes, hun ville bare sige at det var gået godt, hundene gik sammen som de havde kendt hinanden hele livet (og det er også sandt for Aikos vedkommende;-))... Men tak for turen igen, og dejlige billeder:lun: Jeg skulle have været på en anden motorvej - Roskildevej var lidt af en omvej, hehe. Skulle have taget den, hvor man kommer af på Avedøre Havnevej. Og helt klart, bedre vejr næste gang! Lidt sol og varme ville ikke være skidt! Medmindre du spørger Møffe altså Og tak for idag :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Æv, nej, ikke det billede - og det er heller ikke i din mappe ( Man ser Møffe fra siden og han kommer ind fra venstre side af billedet. Det blev taget lidt før det billede, du har indsat her. Der var én der kaldte på en hund, alle hunde løb og jeg fik så kun taget billede Møffe Håber du kan finde det Det her? [ATTACH]27377[/ATTACH] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Det her?[ATTACH]27377[/ATTACH] Jaaa, præcist det! :banan: Uuuh, kan du sende det til min mail i fuld format måske? :klap: berner_azuro(a)hotmail.com (a) er lig @ selvfølgelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FOX Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Det her?[ATTACH]27377[/ATTACH] :klap::klap: det ligner sku han bruger tungen som retningsviser :lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PetPile Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Åh så fine:hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Virkelig flotte billeder af nogle skønne hunde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
KarinaG Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Wauw hvor har de hunde hygget igennem - og tark for skønne billede-kommentare :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Uggy Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Damn! Virkelig flotte billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
DaniellaJ Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 årh dejlige billeder. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts