Hop til indhold

En hund efter fodbolde


Adele
 Share

Recommended Posts

I går fandt vi to forladte fodbolde, på gåturen :-D Den ene punkterede hurtigt, den anden var lidt stærkere. og Sherlock syntes bare at det var SÅ sjovt! For tiden er der ikke så mange af de ting jeg tager med på turene han gider, men fodboldene var bare helt fantastiske :lol:

 

P5294127.jpg

 

P5294131.jpg

 

P5294133.jpg

 

P5294134.jpg

 

P5294138.jpg

 

P5294142.jpg

 

P5294143.jpg

 

P5294145.jpg

 

P5294152.jpg

 

P5294160.jpg

 

P5294169.jpg

 

P5294185.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor ser han bare ud til at nyde det :)

 

Akira er selv helt tosset med fodbolde, så vi købte en rigtig læder fodbold til hende, og er 2-3 gange om ugen over på marken og spille fodbold, hun er blevet rigtig dygtig, må lige tage kameraret med næste gang..

 

Og forresten.. tillykke med at være månedens vinder i vimedhund, et billed af sherlock der sidder på et nedsavet træ.. for pokker det er et godt billede.. Nu håber jeg det er dit billede, for hunden hedder sherlock og ejeren heder Adele:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ej hvor ser han bare ud til at nyde det :)

 

Akira er selv helt tosset med fodbolde, så vi købte en rigtig læder fodbold til hende, og er 2-3 gange om ugen over på marken og spille fodbold, hun er blevet rigtig dygtig, må lige tage kameraret med næste gang..

 

Og forresten.. tillykke med at være månedens vinder i vimedhund, et billed af sherlock der sidder på et nedsavet træ.. for pokker det er et godt billede.. Nu håber jeg det er dit billede, for hunden hedder sherlock og ejeren heder Adele:mrgreen:

 

Ja, han nød det rigtig meget!

Og tag endelig nogle billeder af hende den kønne Akira :lun:

 

Og tak, ja, det er mit billede :-D Hvis du vil se billeder af Sherlock og hans præmie, er der nogle her: http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/14371-vil-i-stemme-pa-sherlock-7.html

Link til indlæg
Del på andre sites

det skal jeg gøre :)

 

Jeg vidste det med det samme jeg så billedet.. kæresten synes efterhånden det er ved at gå over gevind, med alle de hunde jeg efterhånden kan genkende herinde fra i diverse blade.. hehe..

 

mig der siger: Nej, det er sherlock.. kæresten spørger hvem er det?? jamen det er en hund inde fra HF.. haha.. så sidder han bare der og smiler skævt og tænker: hvad fanden er det for en hundenørd jeg har fundet mig.. haha.. :mrgreen:

 

jamen dem vil jeg da lige kigge på :) tror også vi selv skal ha sendt et ind engang..

Link til indlæg
Del på andre sites

det skal jeg gøre :)

 

Jeg vidste det med det samme jeg så billedet.. kæresten synes efterhånden det er ved at gå over gevind, med alle de hunde jeg efterhånden kan genkende herinde fra i diverse blade.. hehe..

 

mig der siger: Nej, det er sherlock.. kæresten spørger hvem er det?? jamen det er en hund inde fra HF.. haha.. så sidder han bare der og smiler skævt og tænker: hvad fanden er det for en hundenørd jeg har fundet mig.. haha.. :mrgreen:

 

jamen dem vil jeg da lige kigge på :) tror også vi selv skal ha sendt et ind engang..

 

:klap: Ej hvor godt!

Link til indlæg
Del på andre sites

:shock::shock: Waaaauuuw nogle flotte billeder :mrgreen:

 

Og meget smuk hund :lun: Han ser virkelig ud til at nyde det:banan:

 

Mange tak :-D

 

Fantastiske billeder! :klap:

 

Maa jeg spoerge hvilket kamera du bruger? Ved ikke, hvordan du og Renee og mange andre faar saa super skarpe billeder selvom der er fuld fart paa...

 

Tusind tak!

Mit kamera er et Olympus E-420. Når jeg tager billeder af Sherlock bruger jeg mit zoom objektiv, som hedder 40-150 mm, også Olympus.

Mange nyere kameraer har en sports-funktion, som for det meste er ganske glimrende til fartbilleder. Ellers gælder det om at have kort lukketid, og massere af lys!

Link til indlæg
Del på andre sites

Er vild med billede 3 :klap: total god VM stil der :5up: :mrgreen:

 

Hehe, synes han ligner en idiot :mrgreen: Han kunne ikke rigtig finde bolden, fordi den lå under ham

 

Flotte billeder af en flot hund :lun:

 

Og hvor skønt sådan at finde gratis legetøj rundt omkring :5up:

 

Tak :-D

 

Sikke søde billeder!

 

Mange tak!

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...