Adele Skrevet Maj 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Maj 30, 2010 I går fandt vi to forladte fodbolde, på gåturen Den ene punkterede hurtigt, den anden var lidt stærkere. og Sherlock syntes bare at det var SÅ sjovt! For tiden er der ikke så mange af de ting jeg tager med på turene han gider, men fodboldene var bare helt fantastiske Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Ej hvor ser han bare ud til at nyde det Akira er selv helt tosset med fodbolde, så vi købte en rigtig læder fodbold til hende, og er 2-3 gange om ugen over på marken og spille fodbold, hun er blevet rigtig dygtig, må lige tage kameraret med næste gang.. Og forresten.. tillykke med at være månedens vinder i vimedhund, et billed af sherlock der sidder på et nedsavet træ.. for pokker det er et godt billede.. Nu håber jeg det er dit billede, for hunden hedder sherlock og ejeren heder Adele:mrgreen: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Maj 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Ej hvor ser han bare ud til at nyde det Akira er selv helt tosset med fodbolde, så vi købte en rigtig læder fodbold til hende, og er 2-3 gange om ugen over på marken og spille fodbold, hun er blevet rigtig dygtig, må lige tage kameraret med næste gang.. Og forresten.. tillykke med at være månedens vinder i vimedhund, et billed af sherlock der sidder på et nedsavet træ.. for pokker det er et godt billede.. Nu håber jeg det er dit billede, for hunden hedder sherlock og ejeren heder Adele:mrgreen: Ja, han nød det rigtig meget! Og tag endelig nogle billeder af hende den kønne Akira Og tak, ja, det er mit billede Hvis du vil se billeder af Sherlock og hans præmie, er der nogle her: http://www.hunde-forum.dk/lost-snak/14371-vil-i-stemme-pa-sherlock-7.html Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
stellz Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 det skal jeg gøre Jeg vidste det med det samme jeg så billedet.. kæresten synes efterhånden det er ved at gå over gevind, med alle de hunde jeg efterhånden kan genkende herinde fra i diverse blade.. hehe.. mig der siger: Nej, det er sherlock.. kæresten spørger hvem er det?? jamen det er en hund inde fra HF.. haha.. så sidder han bare der og smiler skævt og tænker: hvad fanden er det for en hundenørd jeg har fundet mig.. haha.. jamen dem vil jeg da lige kigge på tror også vi selv skal ha sendt et ind engang.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Maj 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 det skal jeg gøre Jeg vidste det med det samme jeg så billedet.. kæresten synes efterhånden det er ved at gå over gevind, med alle de hunde jeg efterhånden kan genkende herinde fra i diverse blade.. hehe.. mig der siger: Nej, det er sherlock.. kæresten spørger hvem er det?? jamen det er en hund inde fra HF.. haha.. så sidder han bare der og smiler skævt og tænker: hvad fanden er det for en hundenørd jeg har fundet mig.. haha.. jamen dem vil jeg da lige kigge på tror også vi selv skal ha sendt et ind engang.. :klap: Ej hvor godt! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Floooootte billeder, Adele! Det første er bare så legende let, det er virkelig godt fanget :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Findus Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Sikke nogle dejlige billeder, han ser rigtig ud til at have det sjovt Du er altså også bare fantastisk god til at tage billeder :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Maj 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 Floooootte billeder, Adele!Det første er bare så legende let, det er virkelig godt fanget :5up: Sikke nogle dejlige billeder, han ser rigtig ud til at have det sjovt Du er altså også bare fantastisk god til at tage billeder :5up: Tak begge to Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst ENVY Besvaret Maj 30, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 30, 2010 :shock: Waaaauuuw nogle flotte billeder Og meget smuk hund Han ser virkelig ud til at nyde det:banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Doberfan Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Fantastiske billeder! :klap: Maa jeg spoerge hvilket kamera du bruger? Ved ikke, hvordan du og Renee og mange andre faar saa super skarpe billeder selvom der er fuld fart paa... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Maj 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 :shock: Waaaauuuw nogle flotte billeder Og meget smuk hund Han ser virkelig ud til at nyde det:banan: Mange tak Fantastiske billeder! :klap: Maa jeg spoerge hvilket kamera du bruger? Ved ikke, hvordan du og Renee og mange andre faar saa super skarpe billeder selvom der er fuld fart paa... Tusind tak! Mit kamera er et Olympus E-420. Når jeg tager billeder af Sherlock bruger jeg mit zoom objektiv, som hedder 40-150 mm, også Olympus. Mange nyere kameraer har en sports-funktion, som for det meste er ganske glimrende til fartbilleder. Ellers gælder det om at have kort lukketid, og massere af lys! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Er vild med billede 3 :klap: total god VM stil der :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Flotte billeder af en flot hund Og hvor skønt sådan at finde gratis legetøj rundt omkring :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst PetPile Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Sikke søde billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Maj 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Er vild med billede 3 :klap: total god VM stil der :5up: Hehe, synes han ligner en idiot Han kunne ikke rigtig finde bolden, fordi den lå under ham Flotte billeder af en flot hund Og hvor skønt sådan at finde gratis legetøj rundt omkring :5up: Tak Sikke søde billeder! Mange tak! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Hvor er han altså flot Sherlock - og han ser MEGET glad ud for de fodbolde. Virkelig flotte billeder! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst freya3010 Besvaret Maj 31, 2010 Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Fantastiske dejlige billeder:lun::lun: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Adele Besvaret Maj 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Maj 31, 2010 Tusind tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts