Hop til indhold

Online brugere?


Imba
 Share

Recommended Posts

Hej

 

Jeg ved ikke liiige om det står nogen steder, men kan i hvert fald ikke finde det. Jeg er interesseret i at vide, om der er en måde at se, om en bruger er online? Måske er jeg bare så grøn herinde, at jeg ikke har opdaget det endnu, men er der nogen, der vil oplyse mig, ville det være dejligt :-D

 

Kh. Eva

Link til indlæg
Del på andre sites

Når du står på forsiden = hjem kan du helt i bunden se hvem der er on line - trykker du på nuværende aktive bruger kan du også se, hvad de laver :blink: prøv her

 

Hmm... når jeg trykker på dit link, får jeg beskeden at jeg ikke har adgang :(

 

Sært... Tænkte også, om det kunne have noget at gøre med den grønne plet ved siden af brugernavnet måske? Jeg tænkte at måske var dem hvor den var lysegrøn online? Men jeg ville ikke bare antage det :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hmm... når jeg trykker på dit link, får jeg beskeden at jeg ikke har adgang :(

 

Sært... Tænkte også, om det kunne have noget at gøre med den grønne plet ved siden af brugernavnet måske? Jeg tænkte at måske var dem hvor den var lysegrøn online? Men jeg ville ikke bare antage det :blink:

 

:stupid: Fjols jeg er - det er jo fordi linket er knyttet til mit brugernavn :stupid:

 

Og du har ret, den grønne plet ved siden af brugernavnet angiver også at personen er online, men det fordrer jo, at man er inde i en tråd - det andet giver et godt overblik over alle på én gang :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst beagle-lover
Der er da virkelig meget pjat med mig, for det har jeg heller ikke adgang til :oops: Jeg har skrevet over 50 indlæg nu, men har lidt på fornemmelsen at den ikke har registreret det- står f.eks. med kursiv under online brugere :confused:

 

 

Og 1 2 3 nu står du ikke længere med kursiv :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie

Den enkleste måde at se om nogen er online på er at kigge på pletten efter bruger navnet i indlæg, er den grøn er vedkommende på, er den blå er vedkommende ikke på :-D

Du kan så vælge at gå ind i vedkommendes profil her kan du se hvad vedkommende laver :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det havde jeg også før... Men det var ikke længe siden, så det skulle nok lige opdages ;-)

 

Er man rigtig uheldig, kan der gå 60 minutter.

 

Systemet tjekker hver time, om brugere skal forfremmes, så har man 49 indlæg når der tjekkes, og man 1 minut senere har 50 indlæg, vil der altså lige gå 59 minutter inden det "opdages" af systemet :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Den enkleste måde at se om nogen er online på er at kigge på pletten efter bruger navnet i indlæg, er den grøn er vedkommende på, er den blå er vedkommende ikke på :-D

Du kan så vælge at gå ind i vedkommendes profil her kan du se hvad vedkommende laver :-D

 

Eller gå ind i hurtige links. Nederst står der: hvem er online.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...