Hop til indhold

Juni-hunde 2010


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

Gæst Chili Con Caia

Flere billeder af Caia som er fra vores lydighedsprøve i lørdags via. klubben :-) Hun gjorde mig især stolt i Fællesdækken og Stå som er to øvelser hun har manglet stabilitet i...

 

Hun var vidunderlig at arbejde med den dag... :lun:

 

Og så har jeg lige opdaget at min smukke pige er på forsiden af www.Amagerlands.dk hvor vi går til træning... Ihhh hvor er jeg stolt. :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 408
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:hjerte::lun: hun er sku møjforkælet :lol::klap:

 

kan hun seriøst godt lide at få hovedet begravet :shock: man kan næsten ikke se hende jo :stupid:

 

Hun elsker det, vi var nødt til at trække tæppet lidt væk fra hendes næse, så I også troede på at der rent faktisk var en hund inde under tæppet, normalt ligger hun nemlig viklet ind som en mumie og ingen kropsdel er synlig :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst PPP-Pero
Luna i hendes yndlingsposition når hun skal sove på sofaen, godt pakket ind i et tæppe og tæt op af hendes moar :lun:

 

:lun:

 

Pero skal også helst ligge på skødet, under et tæppe :mrgreen:

 

(Snuden er til højre på billedet)

Link til indlæg
Del på andre sites

:lun:

 

Pero skal også helst ligge på skødet, under et tæppe :mrgreen:

 

(Snuden er til højre på billedet)

 

Sådan ville billedet af Luna også have set ud hvis vi ikke lige havde pakket hende lidt ud :klap:

 

Luna kravler ind under tæppet, hvorefter hun begynder at dreje og dreje indtil hun er fuldstændigt snoet ind i tæppet. Det volder hende så som regel problemer hvis hun skal hurtig ud af det igen, det kan hun nemlig ikke. Så hvis hun hører en mærkelig lyd, så ser vi ofte et rødt tæppe vralte hen af gulvet alt imens det gør :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Der var en bule under min dyne...:hmm: hmm...hvad var det for en bule?

 

DSC02017.jpg

 

 

AHA! den er sort og hvid indeni :hmm: hmm....

 

DSC02018.jpg

 

Er det chokolade?? :hmm: er der nogen der har lagt chokolade under min dyne :vedikke:

 

Nogen ideer om hvad den lille bule på min seng er?? :vedikke:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:vuf:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

HA! Det var bare en bitte lille kugle hund :mrsgreen::vuf:

 

DSC02020.jpg

 

DSC02022.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Flere billeder af Caia som er fra vores lydighedsprøve i lørdags via. klubben :-) Hun gjorde mig især stolt i Fællesdækken og Stå som er to øvelser hun har manglet stabilitet i...

 

Hun var vidunderlig at arbejde med den dag... :lun:

 

Og så har jeg lige opdaget at min smukke pige er på forsiden af www.Amagerlands.dk hvor vi går til træning... Ihhh hvor er jeg stolt. :-)

 

Hey, det er da gået helt hen over mit hoved, at I var til lydighedsprøve i lørdags. Hvordan gik det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
NU er et altså juni, og så SKAL vinterfrakken altså af.

36226_1421902821487_1050189828_1227318_3981029_n.jpg

 

Det bliver til ådan en stak her hver 2. dag.:hmm:

 

 

hvor er hun altså bare smuk - Selvom jeg efterhånden har sagt det et par gange... :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix
Lige lidt gensyns glæde, efter at Kaia har været væk hjemmefra i 24 timer :lun::

 

Årh hvor er de søde :hjerte:. Det ser virkelig ud til de har savnet hinanden (og ja hun har da sikkert også savnet dig :mrgreen:).

 

Dejligt hun er hjemme igen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli
Årh hvor er de søde :hjerte:. Det ser virkelig ud til de har savnet hinanden (og ja hun har da sikkert også savnet dig :mrgreen:).

 

Dejligt hun er hjemme igen.

 

Er bange for at mig og kæresten må kæmpe om 2 og 3 pladsen på listen over savnede "personer".

 

Bamse indtager en klar førsteplads - og det er i den grad gengældt!

Nøj, han var glad da hun kom ind ad døren, han havde slet ikke tid til at hilse på mig :fornaermet:

 

Det gik desværre så stærkt med gensynshilsnerne at jeg ikke fik taget så mange billeder - Det var ellers et syn for guder :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...