Hop til indhold

Juni-hunde 2010


Ida_Asta
 Share

Recommended Posts

  • Svar 408
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Gæst Obelix
Darwin fik en grønsagspølse i dag..

 

 

 

Mig: Darwin? Dér var du! Vil du have en lækker pøøøølse?

Darwin: Ehm, den ser altså pænt klam ud, jeg ved ikke liiige..

 

IMG_6866.jpg

 

Mig: Jooo, kom nu og smag den din tøsedreng!

Darwin: Uhhh.. Okaay så!

 

IMG_6873.jpg

 

Mig: Hva' synes du så?

Darwin: Mmm.. MMM! Den var faktisk ikke så dårlig!

 

IMG_6874.jpg

 

Mig: Se, det var det jeg sagde!

Darwin: Jaah, du plejer bare ikke altid at have ret.. Hmm hva.. hva fanden er det!? Føj, der er jo grønsager i pølsen! Ej, nu vil jeg altså ikke ha' den alligevel moar..

 

IMG_6877.jpg

 

Hihi hvor er de bare gode :klap:.

 

Han ser virkelig skeptisk ud på det første billed :mrgreen:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Hihi hvor er de bare gode :klap:.

 

Han ser virkelig skeptisk ud på det første billed :mrgreen:.

 

Det blik får jeg altid, hvis jeg prøver at stoppe noget, han ikke kan lide, i munden på ham :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix
Det blik får jeg altid, hvis jeg prøver at stoppe noget, han ikke kan lide, i munden på ham :genert:

 

Nåh ja man skal vel heller ikke spise hvad som helst ;-)(gid Obelix kunne være med her, han sluger alt han kommer i nærheden af :stupid:).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Nåh ja man skal vel heller ikke spise hvad som helst ;-)(gid Obelix kunne være med her, han sluger alt han kommer i nærheden af :stupid:).

 

Hehe, se det fra den lyse side: I det mindste er Obelix ikke så kræsen, at han ikke gider godbidder ELLER legetøj til træning ligesom Darwin :stupid: Det er ret svært at træne med en ikke mad- eller legeglad hund :damn::rolleyes:

 

Hæhæ :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix

Ja det er selvfølgelig rigtig positivt :-D.

 

Vi træner også med en anden hund som heller ikke er mad eller legeglad og de har det ikke nemt.

 

Har jeg en godbid (som faktisk bare er hans tørfoder) i hånden så har jeg 100% kontakt :lol:.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Hehe, se det fra den lyse side: I det mindste er Obelix ikke så kræsen, at han ikke gider godbidder ELLER legetøj til træning ligesom Darwin :stupid: Det er ret svært at træne med en ikke mad- eller legeglad hund :damn::rolleyes:

 

Hæhæ :mrgreen:

 

3 tips fra en der osse har sådan en hund: bare glæd dig til han bliver ældre, når i er sammen med andre hunde så få DEM til at sitte/kigge/dutte for en godbid, du kan tro din hund lærer pointen hurtige på den måde (de fleste hvalpe er jo de rene copy-cats) og så sult ham inden i skal til træning, evt bare skær rationen ned aftenen (ved ikke om han får morgenmad).

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt :-D Det er fra Hundenshus.dk

 

Takker :blink: Leder nemlig efter et praktisk halsbånd til hundene da de jo ikke må have sele på til konkurrence, så vil gerne have et godt bredt et, som de kan vænne sig til til træning og som de også må have på til konkurrence.

 

Edit: Syntes ikke rigtig jeg kan se halsbånd derinde :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker :blink: Leder nemlig efter et praktisk halsbånd til hundene da de jo ikke må have sele på til konkurrence, så vil gerne have et godt bredt et, som de kan vænne sig til til træning og som de også må have på til konkurrence.

 

Edit: Syntes ikke rigtig jeg kan se halsbånd derinde :hmm:

 

 

Bestil et halsbånd - www.123hjemmeside.dk/hundenshus

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
3 tips fra en der osse har sådan en hund: bare glæd dig til han bliver ældre, når i er sammen med andre hunde så få DEM til at sitte/kigge/dutte for en godbid, du kan tro din hund lærer pointen hurtige på den måde (de fleste hvalpe er jo de rene copy-cats) og så sult ham inden i skal til træning, evt bare skær rationen ned aftenen (ved ikke om han får morgenmad).

 

Når vi har træning får han ikke morgenmad nej :-) Men smart med copy-cat tingen, det skal afprøves :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Takker :blink: Leder nemlig efter et praktisk halsbånd til hundene da de jo ikke må have sele på til konkurrence, så vil gerne have et godt bredt et, som de kan vænne sig til til træning og som de også må have på til konkurrence.

 

Edit: Syntes ikke rigtig jeg kan se halsbånd derinde :hmm:

 

Så lidt :-D

 

Det er også derfor Pajko har fået et.. :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er det... Eller måske ikke så pratisk hvis de skal i vandet... Det er jo fleece og det suger vand :hmm:

Når ja, men der har vores som regel seler på. Vi bruger generelt sele, men det må vi jo ikke til konkurrence og skal vi til at gøre i sådan noget kan hundene jo lige så godt få nogle brede halsbånd til træning (så må vi tage andre halsbånd eller sele på når det øs regner :lol: ).

Link til indlæg
Del på andre sites

Når ja, men der har vores som regel seler på. Vi bruger generelt sele, men det må vi jo ikke til konkurrence og skal vi til at gøre i sådan noget kan hundene jo lige så godt få nogle brede halsbånd til træning (så må vi tage andre halsbånd eller sele på når det øs regner :lol: ).

 

Pajko har også sele på, når han skal svømme... Kom bare lige til at tænke på det :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er det... Eller måske ikke så pratisk hvis de skal i vandet... Det er jo fleece og det suger vand :hmm:

 

Det er nu ikke så slemt.

 

Liva har også et - som hun også svømmer med. Det ser ikke ud til at tynge hende synderligt.

 

Det bedste ved det er, når hun har mudderbadet, så kan det bare smides en tur i vaskemaskinen.

 

dorte-albums-liva-2-ar-picture14754-maj-017.jpg

 

Hendes er brun ko med sort bånd og gylden skrift.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...