Hop til indhold

Forvirret.

Gæst Minni G`s
 Share

Recommended Posts

Gæst Minni G`s

Synes godt nok at dette hunde forum er mega forvirrende :confused:

Hvordan laver man en ny tråd det rigtige sted? kan se at dette indlæg kommer ind under hvalpe :confused:

Hvorfor har de lavet siden så mega forvirrende? :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

hvis du trykker på "hjem" oppe i top menuen, så kan du se alle de forskellige fora der findes herinde. Klik en på det fora du gerne vil skrive i og opret en ny tråd....

Denne tråd ligger i "hvalpe" fordi du har oprettet den i hvalpe ;-)

Jeg har før hørt, at folk finder det forvirrende, men det kan jeg ikke rigtigt sætte mig ind i :hmm: synes nu det er ret logisk oprettet :vedikke::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Oppe i toppen af siden er der to bleg-blå bjælker, hvor der står ting som "hjem", "Dagen indlæg", "dit kontrolpanel" osv.

"Hjem" står til venstre på den øverste af bjælkerne. Tryk her, så kommer du til forsiden (den side du kommer til, hvis du går ind på www.hunde-forum.dk ).

Scrol ned af den og så finder du alle de forskellige subforum "hvalpe", "adfærd", "træning", "sygdome" osv i den dur. Tryk på det forum du er interesseret i og så er der nederst og øverst en knap, der hedder "Ny tråd" (den har du fundet :mrgreen:) og så laver man jo en tråd (hvilket du har fundet ud af ;-)).

Hvis du ikke gider at søge i specifikke foraer, kan du trykke på "Dagens Indlæg" (de blå bjælker igen). Så kommer der et menukort over alle de tråde, der har været aktive inden for de seneste 24 timer i kronologisk rækkefølge (dvs., den tråd med det nyeste indlæg står øverst).

Skal man oprette en tråd, gør man bare sit bedste for at oprette i korrekt forum :-D Vi bider ikke, hvis du kommer til at vælge det forkerte :-D

Redigeret af bernerazuro
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Obelix

Jeg synes også det var en anelse forvirrende og svært at finde rundt herinde i de første 2 dage, men nu går det efterhånden meget godt så bare rolig der er lys forude :-D.

Link til indlæg
Del på andre sites