Gæst Minni G`s Skrevet Juni 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 3, 2010 Synes godt nok at dette hunde forum er mega forvirrende Hvordan laver man en ny tråd det rigtige sted? kan se at dette indlæg kommer ind under hvalpe Hvorfor har de lavet siden så mega forvirrende? :damn: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 hvis du trykker på "hjem" oppe i top menuen, så kan du se alle de forskellige fora der findes herinde. Klik en på det fora du gerne vil skrive i og opret en ny tråd.... Denne tråd ligger i "hvalpe" fordi du har oprettet den i hvalpe Jeg har før hørt, at folk finder det forvirrende, men det kan jeg ikke rigtigt sætte mig ind i :hmm: synes nu det er ret logisk oprettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 (rettet) Oppe i toppen af siden er der to bleg-blå bjælker, hvor der står ting som "hjem", "Dagen indlæg", "dit kontrolpanel" osv. "Hjem" står til venstre på den øverste af bjælkerne. Tryk her, så kommer du til forsiden (den side du kommer til, hvis du går ind på www.hunde-forum.dk ). Scrol ned af den og så finder du alle de forskellige subforum "hvalpe", "adfærd", "træning", "sygdome" osv i den dur. Tryk på det forum du er interesseret i og så er der nederst og øverst en knap, der hedder "Ny tråd" (den har du fundet ) og så laver man jo en tråd (hvilket du har fundet ud af ). Hvis du ikke gider at søge i specifikke foraer, kan du trykke på "Dagens Indlæg" (de blå bjælker igen). Så kommer der et menukort over alle de tråde, der har været aktive inden for de seneste 24 timer i kronologisk rækkefølge (dvs., den tråd med det nyeste indlæg står øverst). Skal man oprette en tråd, gør man bare sit bedste for at oprette i korrekt forum Vi bider ikke, hvis du kommer til at vælge det forkerte Redigeret Juni 3, 2010 af bernerazuro Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Tryk her, så kommer du til forsiden (den side du kommer til, hvis du går ind på www.hunde.dk ). sys ligesom der mangler noget i dit link Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 sys ligesom der mangler noget i dit link Ups, ja - det er hermed rettet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Jeg har før hørt, at folk finder det forvirrende, men det kan jeg ikke rigtigt sætte mig ind i :hmm: synes nu det er ret logisk oprettet Synes jeg nu også Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Obelix Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Jeg synes også det var en anelse forvirrende og svært at finde rundt herinde i de første 2 dage, men nu går det efterhånden meget godt så bare rolig der er lys forude . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
skipper-odense Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Ja jeg lærte da lige noget nyt med dagens indlæg så tak for det :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Ja jeg lærte da lige noget nyt med dagens indlæg så tak for det :5up: Velbekomme da Dagens indlæg er bare det bedste der er opfundet Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amocca Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 Velbekomme da Dagens indlæg er bare det bedste der er opfundet :lol: det er sådan ca også den eneste menuknap jeg bruger Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 3, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 3, 2010 :lol: det er sådan ca også den eneste menuknap jeg bruger Samme her Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Minni G`s Besvaret Juni 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2010 Hm, ja i fortæller det jo meget tydelgt hvordan jeg skal gøre, :slem: Men, Men, Men jeg kan da stadig ikke finde ud af det hehe:oops: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Juni 10, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 10, 2010 Hm, ja i fortæller det jo meget tydelgt hvordan jeg skal gøre, :slem: Men, Men, Men jeg kan da stadig ikke finde ud af det hehe:oops: Hvor går det galt? Hvor langt kan du komme af det vi har beskrevet? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts