Hop til indhold

Kan korthårahunde blive forbrændt af solen

Gæst quilt
 Share

Recommended Posts

Gæst quilt

Mener jeg har læst et sted, at man kan smørre solcreme på sin hund, for at den ikke skal blive forbrændt af solen. Nogen der ved om det er rigtigt.

Skal deltage i et løb i morgen med en veninde der har en gravhund. Jeg kan forestille mig at den kan komme til at lide meget i varmen.

Smoky har jo hår der dækker hans skin så han kan sikkert godt klare det, når vi har masser af vand med.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique
Mener jeg har læst et sted, at man kan smørre solcreme på sin hund, for at den ikke skal blive forbrændt af solen. Nogen der ved om det er rigtigt.

Skal deltage i et løb i morgen med en veninde der har en gravhund. Jeg kan forestille mig at den kan komme til at lide meget i varmen.

Smoky har jo hår der dækker hans skin så han kan sikkert godt klare det, når vi har masser af vand med.

Jeg ville nok give hunden lidt solcreme, hvis jeg havde en hund uden underuld hvor man kunne se lys hus gennem pelsen...

Men for langt de fleste hunderacer tror jeg kun det er varmen, der bliver en gene...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Aussies for ever

Det er der ingen tvivl om den kan :blink:

Jeg havde en pinto hingst, som jeg måtte smører med solcreme flere gange dagligt på mule og øre - ellers blev han så solskoldet at det blærede op :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites