Gæst quilt Skrevet Juni 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2010 Mener jeg har læst et sted, at man kan smørre solcreme på sin hund, for at den ikke skal blive forbrændt af solen. Nogen der ved om det er rigtigt. Skal deltage i et løb i morgen med en veninde der har en gravhund. Jeg kan forestille mig at den kan komme til at lide meget i varmen. Smoky har jo hår der dækker hans skin så han kan sikkert godt klare det, når vi har masser af vand med. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 Mener jeg har læst et sted, at man kan smørre solcreme på sin hund, for at den ikke skal blive forbrændt af solen. Nogen der ved om det er rigtigt.Skal deltage i et løb i morgen med en veninde der har en gravhund. Jeg kan forestille mig at den kan komme til at lide meget i varmen. Smoky har jo hår der dækker hans skin så han kan sikkert godt klare det, når vi har masser af vand med. Jeg ville nok give hunden lidt solcreme, hvis jeg havde en hund uden underuld hvor man kunne se lys hus gennem pelsen... Men for langt de fleste hunderacer tror jeg kun det er varmen, der bliver en gene... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Aussies for ever Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 Det er der ingen tvivl om den kan :blink: Jeg havde en pinto hingst, som jeg måtte smører med solcreme flere gange dagligt på mule og øre - ellers blev han så solskoldet at det blærede op Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst quilt Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 Tak for svarene. Det vil jeg straks ringe til min veninde og fortælle. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 Det er primært lys hud, der kan blive forbrændt... har gravhunde ikke mørk hud? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
PinPoynter Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 hvide hunde kan blive forbrændte på deres lyserøde hud. Tror bestemt ikke at hunde med pigmmentering bliver forbrændte. Det er det samme som med sorte mennesker. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Ulla H Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 Jeg mener at have set/læst fra Australien, at hunde bliver skoldede og kan danne hudcancer ved for meget sol. Husker så ikke om det var de lyse typer. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
AnjaCS Besvaret Juni 4, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 4, 2010 Det kan de bestemt.. På snuden har Basse helt hvid hud og kun en smule hvid pels. Så snuden kommen kommer der solcreme på.. Hun synes ikke det smager godt, men hun blev pænt forbrændt sidste år.. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts