Lonny Skrevet Juni 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 5, 2010 Ja, jeg spammer altså lige forummet i øjeblikket, men det er jo blevet godt vejr, og jeg har næsten ikke lagt nogen film/billeder ind hele vinteren, så nu tager jeg revanche :blink: Luna har fået et baby badekar (jeg tror rent faktisk det er en sandkasse, men pyt ), og her er en lille film hvor hun afprøver sin nye pool for første gang, det er pølsestykker hun henter op [media] [/media] Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 havde faktisk fået samme idé :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 havde faktisk fået samme idé :5up: Med at købe badekarret/sandkassen eller? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Med at købe badekarret/sandkassen eller? Jaa...eller en balje af en art og fylde den med koldt vand og de der hundekiks der kan flyde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Jaa...eller en balje af en art og fylde den med koldt vand og de der hundekiks der kan flyde :blink: Denne her balje kostede 50 kroner i superbrugsen, så du kunne da undersøge om de har flere tilbage Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Syfongse Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 haha, hvor er det fint :hjerte: kan især godt lide boble-lydene når hun får snuden under vand Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Therese Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Sikke en god ide :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 haha, hvor er det fint :hjerte: kan især godt lide boble-lydene når hun får snuden under vand Ja, det lyder ret sjovt, og så er jeg også ret vild med at hun sætter den ene pote ned i baljen imens hun febrilsk forsøger ikke at få dyppet en anden Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Hihi hun bliver hurtigt mere fortrolig med vandet. Jeg kan godt lide hendes fnys, hihihi, hvad hun da ikke skal udsættes for. :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Hvor er hun sød og meget smuk. Jeg har købt en familiepool til Smilla, jeg regnede med hun måske kunne svømmetræne deri. Nok ikke så så sjovt som i de rigtige skovsøer dog.. (Disse er godt nok hurtigt blevet algeinficerede, æv..) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Hvor er hun sød og meget smuk. Jeg har købt en familiepool til Smilla, jeg regnede med hun måske kunne svømmetræne deri. Nok ikke så så sjovt som i de rigtige skovsøer dog.. (Disse er godt nok hurtigt blevet algeinficerede, æv..) Har hun så været ude og svømme i den, og hvad siger hun til det? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Har hun så været ude og svømme i den, og hvad siger hun til det? Jeg har slet ikke fået den pustet op (tror det kræver en pumpe som jeg ikke har endnu). Igår var hun nede og svømme i en sø (men der var mange alger, så tror ikke vi kommer derned mere i sommer desværre). Og idag har hun været i havet, hun elsker det, men er ikke tryg ved at svømme i bølgerne. Det bliver bare til lid soppen. Men hun vil meget gerne ud i noget vand, når det er så varmt -hun får sådan et energiboost af det. Kan du også mærke det på Luna, eller bliver hun ikke overophedet og småsløv (hun har selvfølgelig ikke så lang pels)? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Jeg har slet ikke fået den pustet op (tror det kræver en pumpe som jeg ikke har endnu). Igår var hun nede og svømme i en sø (men der var mange alger, så tror ikke vi kommer derned mere i sommer desværre). Og idag har hun været i havet, hun elsker det, men er ikke tryg ved at svømme i bølgerne. Det bliver bare til lid soppen. Men hun vil meget gerne ud i noget vand, når det er så varmt -hun får sådan et energiboost af det. Kan du også mærke det på Luna, eller bliver hun ikke overophedet og småsløv (hun har selvfølgelig ikke så lang pels)? Hun bliver skam også varm, og midt på dagen går hun bare i dvale, men alligevel vil den dumme hund bestemt ikke være våd, hverken ved at gå i sit soppe bassin eller ved at blive oversprøjtet med vandslangen, man er vel den dame Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
FrkSmilla Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Hun bliver skam også varm, og midt på dagen går hun bare i dvale, men alligevel vil den dumme hund bestemt ikke være våd, hverken ved at gå i sit soppe bassin eller ved at blive oversprøjtet med vandslangen, man er vel den dame Hehe, man har vel lært af katten. Smilla vil rigtig gerne ud, men jeg har på fornemmelsen det mere skyldes den boldleg vi leger i vand. Hun er simpelthen ikke til at trække hjem.. ''den bold skal bare ud i vandet nuuu, jeg ved du har den''! Regn og vandslanger hader hun... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lusen Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 He he :slem: mine har en magen til i lyserød (man er vel et østrogen hjem).. og de nyder det også... men de vil IKKE helt op i endnu. De nyder det pt som en MEGA vandskål :blink: Luna skal nok ende med at få dig underholdt med at fylde den igen og igen... hun er nu altså skøn Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 He he :slem: mine har en magen til i lyserød (man er vel et østrogen hjem).. og de nyder det også... men de vil IKKE helt op i endnu. De nyder det pt som en MEGA vandskål :blink: Luna skal nok ende med at få dig underholdt med at fylde den igen og igen... hun er nu altså skøn Ja, Luna betragte den vist også mest som en mega vandskål Men vi har lagt noget skridsikkert i bunden og håber at hun henad vejen vil få lyst til at gå op den og plaske rundt Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Årh hvor er hun søøød Det er en god "leg" som de fleste hunde synes er sjov :banan: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Juni 5, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 5, 2010 Hvor er hun dog forsigtig.. Nura ville have hoppet i med hovedet først - og enten have gravet bunden op eller forsøgt at vælte baljen... Der er sgu ikke ret meget "Lady" over hende... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Hvor er hun dog forsigtig.. Nura ville have hoppet i med hovedet først - og enten have gravet bunden op eller forsøgt at vælte baljen... Der er sgu ikke ret meget "Lady" over hende... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Henriksen_D Besvaret Juni 6, 2010 Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Hvor er hun bare kær ... det varer ikke længe før hun plasker rundt der .... havde selv en ide om at køre til stranden senere på dagen... og dyppe min vaps hvis hun tør Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Lonny Besvaret Juni 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Besvaret Juni 6, 2010 Hvor er hun bare kær ... det varer ikke længe før hun plasker rundt der .... Det håber jeg havde selv en ide om at køre til stranden senere på dagen... og dyppe min vaps hvis hun tør ´Selvom hun ikke tør, så er en tur til stranden jo altid hyggelig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts