Hop til indhold

Luna som dykker hund

Lonny
 Share

Recommended Posts

Ja, jeg spammer altså lige forummet i øjeblikket, men det er jo blevet godt vejr, og jeg har næsten ikke lagt nogen film/billeder ind hele vinteren, så nu tager jeg revanche :blink:

Luna har fået et baby badekar (jeg tror rent faktisk det er en sandkasse, men pyt :lol:), og her er en lille film hvor hun afprøver sin nye pool for første gang, det er pølsestykker hun henter op :-D

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun sød og meget smuk. :lun:

Jeg har købt en familiepool til Smilla, jeg regnede med hun måske kunne svømmetræne deri. :mrgreen: Nok ikke så så sjovt som i de rigtige skovsøer dog..:lol: (Disse er godt nok hurtigt blevet algeinficerede, æv..)

Har hun så været ude og svømme i den, og hvad siger hun til det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Har hun så været ude og svømme i den, og hvad siger hun til det?

Jeg har slet ikke fået den pustet op :oops: (tror det kræver en pumpe som jeg ikke har endnu).

Igår var hun nede og svømme i en sø (men der var mange alger, så tror ikke vi kommer derned mere i sommer desværre). Og idag har hun været i havet, hun elsker det, men er ikke tryg ved at svømme i bølgerne. Det bliver bare til lid soppen.

Men hun vil meget gerne ud i noget vand, når det er så varmt -hun får sådan et energiboost af det. :lol: Kan du også mærke det på Luna, eller bliver hun ikke overophedet og småsløv (hun har selvfølgelig ikke så lang pels)?

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har slet ikke fået den pustet op :oops: (tror det kræver en pumpe som jeg ikke har endnu).

Igår var hun nede og svømme i en sø (men der var mange alger, så tror ikke vi kommer derned mere i sommer desværre). Og idag har hun været i havet, hun elsker det, men er ikke tryg ved at svømme i bølgerne. Det bliver bare til lid soppen.

Men hun vil meget gerne ud i noget vand, når det er så varmt -hun får sådan et energiboost af det. :lol: Kan du også mærke det på Luna, eller bliver hun ikke overophedet og småsløv (hun har selvfølgelig ikke så lang pels)?

Hun bliver skam også varm, og midt på dagen går hun bare i dvale, men alligevel vil den dumme hund bestemt ikke være våd, hverken ved at gå i sit soppe bassin eller ved at blive oversprøjtet med vandslangen, man er vel den dame :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun bliver skam også varm, og midt på dagen går hun bare i dvale, men alligevel vil den dumme hund bestemt ikke være våd, hverken ved at gå i sit soppe bassin eller ved at blive oversprøjtet med vandslangen, man er vel den dame :lol:

Hehe, man har vel lært af katten. :engel::mrgreen:

Smilla vil rigtig gerne ud, men jeg har på fornemmelsen det mere skyldes den boldleg vi leger i vand. Hun er simpelthen ikke til at trække hjem.. ''den bold skal bare ud i vandet nuuu, jeg ved du har den''! :lol:

Regn og vandslanger hader hun...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Lusen

He he :slem: mine har en magen til i lyserød (man er vel et østrogen hjem).. og de nyder det også... men de vil IKKE helt op i endnu.

De nyder det pt som en MEGA vandskål :blink:

Luna skal nok ende med at få dig underholdt med at fylde den igen og igen... hun er nu altså skøn :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

He he :slem: mine har en magen til i lyserød (man er vel et østrogen hjem).. og de nyder det også... men de vil IKKE helt op i endnu.

De nyder det pt som en MEGA vandskål :blink:

Luna skal nok ende med at få dig underholdt med at fylde den igen og igen... hun er nu altså skøn :lun:

Ja, Luna betragte den vist også mest som en mega vandskål :lol:

Men vi har lagt noget skridsikkert i bunden og håber at hun henad vejen vil få lyst til at gå op den og plaske rundt :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Maustique

Hvor er hun dog forsigtig.. Nura ville have hoppet i med hovedet først - og enten have gravet bunden op eller forsøgt at vælte baljen...

Der er sgu ikke ret meget "Lady" over hende...

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Henriksen_D

Hvor er hun bare kær :lun:... det varer ikke længe før hun plasker rundt der ....

havde selv en ide om at køre til stranden senere på dagen...

og dyppe min vaps hvis hun tør

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er hun bare kær :lun:... det varer ikke længe før hun plasker rundt der ....

Det håber jeg :x:

havde selv en ide om at køre til stranden senere på dagen...

og dyppe min vaps hvis hun tør

´Selvom hun ikke tør, så er en tur til stranden jo altid hyggelig :-D

Link til indlæg
Del på andre sites