Hop til indhold

Velkommen på Golden retriever forum.


Jane
 Share

Recommended Posts

Jeg har kastet mig ud i at være redaktør for Golden retriever forum.

 

Jeg hedder Jane og har en goldenretriever Oskar på 3 år. Oskar er en stor lys golden.

 

Oskar har et meget godt sind. Stor selvværd og selvtillid. Han kan med alle hunde og elsker at lege med dem. Han er god til usikre hunde, fortæller tydelig med sit kropssprog at han er fredelig.

 

Oskar elsker vand og noget af det bedste er at vand apporterer. Men et godt spor er hellere ikke af vejen.

 

Kan man lide at komme ud i naturen og arbejde og have oplevelser med sin hund, så er goldenen en god hund. En golden har behov for at leve et liv med muligheder for meningsfyldte aktiviteter. Den kræver en del motion.

 

Jeg går ind for de bløde trænings metoder. En hund skal føle lyst og glæde ved at udføre opgaverne.

 

Golden forum skal være et sted hvor man kan fortælle om sin golden, visse billeder, stille spørgsmål om alt mellem himel og jord og meget meget mere.

 

Her er lige lidt billeder af Oskar.:vinke:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hæ, jeg kan da også være med (sådan da, Noomi kan ikke så mange ting endnu, men kær er hun i hvert fald!!! :mrgreen:)

 

(Og det var så her der skulle komme nogle spritnye billeder af Noomi, men det er lige gået op for mig, at jeg faktisk ikke har nogen!!! :shock: Det er jo en katastrofe, som jeg straks må få rettet op på, så jeg vender tilbage når jeg har fået taget dem.. :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst mettejalris

Hej

 

Jeg har også en dejlig golden på fire år og hun har netop fået sit første kuld hvalpe. Det har været en kæmpe oplevelse og vi har nydt hvert et minut sammen med de små pus.

 

Nu er de 9 uger gamle og der er stadig en enkelt til salg. Håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig med at finde en rigtig god og kærlig familie til vores hanhvalp.

Han har DKK-stambog, sundhedsattest, er ormebeh. og vacc. Han er opvokset inde (og ude) sammen med sine 6 søskende og vores familie. Vi består af 2 voksne, 3 børn, 2 katte og et par killinger :-) Vi har stadig fire hvalpe gående herhjemme mens deres ejere er på ferie, men de hentes snart og jeg synes det er synd for vores hanhvalp at han skal blive tilbage - han fortjener også en sød familie.

 

Kig forbi vores hjemmeside FamilienJalris.dk og lad det brede sig at vi har en lækker golden til salg....

 

Håber I kan hjælpe os...

 

Mette

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej

 

Jeg har også en dejlig golden på fire år og hun har netop fået sit første kuld hvalpe. Det har været en kæmpe oplevelse og vi har nydt hvert et minut sammen med de små pus.

 

Nu er de 9 uger gamle og der er stadig en enkelt til salg. Håber der er nogen herinde der kan hjælpe mig med at finde en rigtig god og kærlig familie til vores hanhvalp.

Han har DKK-stambog, sundhedsattest, er ormebeh. og vacc. Han er opvokset inde (og ude) sammen med sine 6 søskende og vores familie. Vi består af 2 voksne, 3 børn, 2 katte og et par killinger :-) Vi har stadig fire hvalpe gående herhjemme mens deres ejere er på ferie, men de hentes snart og jeg synes det er synd for vores hanhvalp at han skal blive tilbage - han fortjener også en sød familie.

 

Kig forbi vores hjemmeside FamilienJalris.dk og lad det brede sig at vi har en lækker golden til salg....

 

Håber I kan hjælpe os...

 

Mette

 

Vi er vilde med at se billeder herinde, så vi vil da gerne se nogle af både mor og barn.:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...

Hej alle.

Jeg er ny her, og jeg ejer ikke en Glden, men har en som lånehund, det er Chaos og er en hanhund, unghund.

Jeg skal til at i gang med at klikkertræne ham og er helt ny i klikker med hund, har kun gjort det med katte ind til nu.

Jeg har ingen billeder endnu, men det skal jeg nok huske at få taget af Chaos.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Hej alle.

 

Jeg er ny her, og jeg ejer ikke en Glden, men har en som lånehund, det er Chaos og er en hanhund, unghund.

Jeg skal til at i gang med at klikkertræne ham og er helt ny i klikker med hund, har kun gjort det med katte ind til nu.

 

Jeg har ingen billeder endnu, men det skal jeg nok huske at få taget af Chaos.

Velkommen herind :vinke:

 

Jeg glæder mig til billeder af endnu en golden :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst c-schneiders

Jeg er så lige knap så ny, men har først lige fundet frem til denne afdeling af HF :mrgreen:

 

Jeg har en dejlig Golden på 10 måneder der hedder Kenzo.

 

På billedet herunder er han kun 5½ månede.

 

dsc01238.jpg

Link til indlæg
Del på andre sites

Silke, 6½ år. Verdens smukkeste, rødeste, klogeste og mest aktive golden. --Vi har overvejet at oprette vores egen race: Kobber-retrieveren..

 

Hun er lydighedshund og har flere 1. præmier i DKK klasse 3.

 

Tror du at sådan noget er smitsomt? For så vil AutoNoomi gerne ud og bo hos Silke indtil hun helt sikkert er inficeret :mrgreen::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 months later...
  • 3 months later...

Ja det må jo så være her Zacko og mig høre til :-D Zacko er jo må man sige også en Golden, og en af de skønne af slagsen :blink: lys, vandglad og ja bare super dejlig, 5 år er han. Meget glad for at "arbejde" til træning og elsker andre hunde og ja er vel bare totalt forkælet som de fleste nok er herinde :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det må jo så være her Zacko og mig høre til :-D Zacko er jo må man sige også en Golden, og en af de skønne af slagsen :blink: lys, vandglad og ja bare super dejlig, 5 år er han. Meget glad for at "arbejde" til træning og elsker andre hunde og ja er vel bare totalt forkælet som de fleste nok er herinde :-)

 

Velkommen på HF / Golden Forum :vinken:

 

Zacko lyder som en dejlig golden, har du nogle større billeder af ham?! :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det må jo så være her Zacko og mig høre til :-D Zacko er jo må man sige også en Golden, og en af de skønne af slagsen :blink: lys, vandglad og ja bare super dejlig, 5 år er han. Meget glad for at "arbejde" til træning og elsker andre hunde og ja er vel bare totalt forkælet som de fleste nok er herinde :-)

 

Hej Pia. Hyggelig at se dig og Zacko herinde. :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jo jo jeg har massevis af billeder bliver vist sværest at vælge :blink: men her er lige 3 sjove :-D

 

hehe.. kender det godt! :blink:

 

Men han er godt nok en dejlig bamse-dreng.. og kreativ! :lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

hehe.. kender det godt! :blink:

 

Men han er godt nok en dejlig bamse-dreng.. og kreativ! :lun:

 

Ja han havde ikke helt styr på sit nye legetøj, men jeg fik et billigt grin :-D

jeg regner også med at skal have lavet nogle albums herinde, men har ikke lige fundet udaf det endnu :roll: og ja han er bare en stor dejlig dreng :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Velkommen på HF / Golden Forum :vinken:

 

Zacko lyder som en dejlig golden, har du nogle større billeder af ham?! :mrgreen:

Så fik jeg mig taget sammen til at lave et album :engel: så smut for forbi og se den skønne Zacko :vinken:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...