Hop til indhold

Køb af mundkurv


Lonny
 Share

Recommended Posts

Håber at det er ok, at jeg stiller et måske lidt dumt spørgsmål, men gælder det også for hvalpe af de pågældende racer, at de skal ha' mundkurv på? Eller er der en "aldersgrænse" f.eks. at hvalpe under 6 mdr. slipper for det?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 105
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Håber at det er ok, at jeg stiller et måske lidt dumt spørgsmål, men gælder det også for hvalpe af de pågældende racer, at de skal ha' mundkurv på? Eller er der en "aldersgrænse" f.eks. at hvalpe under 6 mdr. slipper for det?

 

Det gælder alle aldre, men i og med at du ikke må eje en hund fra efter den 17. marts, så vil alle hunde jo som minimum være 3,5 måned gamle

Link til indlæg
Del på andre sites

øv det er sådan en her, tog den med hjem ...:cry:

 

og synes den er for voldsom til ham, ville have en der var mere åben .. suk ...

 

mon man kan gå tilbage med den? men hvad skal jeg så kigge på?

 

Mundkurv i læder polstret 27-35 cm sort Avifauna - Alt til dyrene

 

(pst. den kostede 385 i str. 10) :confused:

 

størrelsen passer som til den her jeg kiggede på

http://www.avifauna.dk/mundkurv-læder-sort-p-10956.html

Redigeret af guanomo
Link til indlæg
Del på andre sites

øv det er sådan en her, tog den med hjem ...:cry:

 

og synes den er for voldsom til ham, ville have en der var mere åben .. suk ...

 

mon man kan gå tilbage med den? men hvad skal jeg så kigge på?

 

Mundkurv i læder polstret 27-35 cm sort Avifauna - Alt til dyrene

 

(pst. den kostede 385 i str. 10) :confused:

 

størrelsen passer som til den her jeg kiggede på

Mundkurv i læder 29 cm sort Avifauna - Alt til dyrene

 

Den første syntes jeg også er for voldsom og melleremmene er så småat hunden knapt kan modtage en godbid.

 

Men hvis det har hjulpet dig til at finde størrelsen på den du oprindeligt ville have, så er det vel bare at bestille den?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg bestilt denne, men jeg tror altså ikke I skal forvente at jeg gider lægge billeder ind af hvor "fin" hun er med den på :cry:

 

new-pitbull-wire-dog-muzzle.jpg

 

 

Vores hunde får veninde-mundkurve :P Ej, det er jo egentlig slet ikke sjovt..

 

Min fætters kæreste har taget de portrætter jeg har af Basse, og jeg skal helt sikkert have taget nogle med kurv på.. Håber de kan give visse mennesker dårlig samvittighed..

Link til indlæg
Del på andre sites

Vores hunde får veninde-mundkurve :P Ej, det er jo egentlig slet ikke sjovt..

 

Lidt sjovt var det nu alligevel :lol:

 

Min fætters kæreste har taget de portrætter jeg har af Basse, og jeg skal helt sikkert have taget nogle med kurv på.. Håber de kan give visse mennesker dårlig samvittighed..

 

Jeg tvivler...

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lidt sjovt! :P Især fordi Basse og Rullepølsen har venindejakker :P hahaha!

 

Rullepølsen :confused:

 

Det kunne da være at vi skulle lade de to tøser mødes en dag, du har måske lyst til at kigge forbi en tirsdag hvor vi træner i Ishøj (jeg ved ikke om du bor i nærheden?)

Link til indlæg
Del på andre sites

Rullepølsen :confused:

 

Det kunne da være at vi skulle lade de to tøser mødes en dag, du har måske lyst til at kigge forbi en tirsdag hvor vi træner i Ishøj (jeg ved ikke om du bor i nærheden?)

 

Rullepølsen er Zoe, den lille mops som ejes af Freja der også er herinde lidt..

 

Træner du i Ishøj? Hmm, unghund? Carsten eller Maria?

Og ja, jeg er super-frisk..

Link til indlæg
Del på andre sites

Rullepølsen er Zoe, den lille mops som ejes af Freja der også er herinde lidt..

 

Træner du i Ishøj? Hmm, unghund? Carsten eller Maria?

Og ja, jeg er super-frisk..

 

Jeg træner ikke i Ishøj brugshundeklub, men derimod i Dansk Hundecenter, og i øjeblikket er der rent faktisk sommerferie, men vi er et par stykker der har fået lov at låne pladsen alligevel :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har jeg bestilt denne, men jeg tror altså ikke I skal forvente at jeg gider lægge billeder ind af hvor "fin" hun er med den på :cry:

 

new-pitbull-wire-dog-muzzle.jpg

 

:evil::megaked: den får du altså ikke lov at give hende på, når hun leger med mine hunde - godt nok er mit hegn ikke 180 højt - men det er sku mig der bestemmer herhjemme :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg træner ikke i Ishøj brugshundeklub, men derimod i Dansk Hundecenter, og i øjeblikket er der rent faktisk sommerferie, men vi er et par stykker der har fået lov at låne pladsen alligevel :5up:

 

Det har jeg også luret lidt på.. Ville så gerne til at træne igen..

 

Basse er altid frisk :) Hun er liiiidt overgearet, men meget legesyg.. Hun kan som jeg vist har nævnt før med ALLE hunde hun møder :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har jeg også luret lidt på.. Ville så gerne til at træne igen..

 

Basse er altid frisk :) Hun er liiiidt overgearet, men meget legesyg.. Hun kan som jeg vist har nævnt før med ALLE hunde hun møder :)

 

Og hvis de træner omkring Ishøj Landsby, hvilket jeg tror, tager det mig ca. 6-7 minutter at køre derud.. Har dog aldrig været på deres plads, så ved ikke med sikkerhed hvor de holder til..

Link til indlæg
Del på andre sites

Og hvis de træner omkring Ishøj Landsby, hvilket jeg tror, tager det mig ca. 6-7 minutter at køre derud.. Har dog aldrig været på deres plads, så ved ikke med sikkerhed hvor de holder til..

 

Lige over for Pilemølle - så tæt på Ishøj landsby, som du næsten kan komme :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

:evil::megaked: den får du altså ikke lov at give hende på, når hun leger med mine hunde - godt nok er mit hegn ikke 180 højt - men det er sku mig der bestemmer herhjemme :blink:

 

På privat grund må vi gøre lige hvad vi vil, og tro mig, hvis du forlanger hun skal have mundkurv på når vi kommer og besøger jer, så kommer vi slet ikke :fornaermet:

 

:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det har jeg også luret lidt på.. Ville så gerne til at træne igen..

 

Basse er altid frisk :) Hun er liiiidt overgearet, men meget legesyg.. Hun kan som jeg vist har nævnt før med ALLE hunde hun møder :)

 

Så skal du da træne sammen med os, vi har et næsten rent HF hold som træner klikkertræning på hyggeniveau :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, det lyder det da bestemt til at jeg skal!.. Har ikke stået på en træningsplads siden januar, så det er efterhånden rigtig længe siden..

 

Du skal bare være klar over at det ikke er lydighedstræning vi træner, men derimod mere cirkus kunstner og elementer der kan bruges til lydighedstræning, men intet med indkald og gå pænt osv...

Link til indlæg
Del på andre sites

Du skal bare være klar over at det ikke er lydighedstræning vi træner, men derimod mere cirkus kunstner og elementer der kan bruges til lydighedstræning, men intet med indkald og gå pænt osv...

 

 

Super!!

 

Ved du hvad, Carina skal på et Tricks-kursus (jeg snakker meget den slags med hende) og jeg er SÅ misundelig! Den slags vil jeg så gerne..

Tricks, AG og alle de sjove ting vil jeg enormt gerne..

 

Basse er ikke lydighedschamp og bliver heller aldrig. Men det meste sidder nu meget pænt fast, så jeg gider ikke gå og lave lineføring, indkald og halsgivning.. Jeg vil gerne lave nogle sjove ting, hvor fokus er på at min hund og jeg skal arbejde sammen, og bare more os med hinanden :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Super!!

 

Ved du hvad, Carina skal på et Tricks-kursus (jeg snakker meget den slags med hende) og jeg er SÅ misundelig! Den slags vil jeg så gerne..

Tricks, AG og alle de sjove ting vil jeg enormt gerne..

 

Basse er ikke lydighedschamp og bliver heller aldrig. Men det meste sidder nu meget pænt fast, så jeg gider ikke gå og lave lineføring, indkald og halsgivning.. Jeg vil gerne lave nogle sjove ting, hvor fokus er på at min hund og jeg skal arbejde sammen, og bare more os med hinanden :)

 

Så skal du helt sikkert træne sammen med os, det er præcist det vi laver :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal du helt sikkert træne sammen med os, det er præcist det vi laver :klap:

 

det lyder fedt!.. Hvornår starter I rigtigt op igen?

 

Og nu spørger jeg dumt, men når man står en hel flok mennesker med klikkere, bliver hundene så ikke bare ekstremt forvirrede??

 

Når jeg går sammen med Carina er det da tydeligt at Caia reagerer hver gang jeg klikker Basse..

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...