Hop til indhold

Køb af mundkurv


Lonny
 Share

Recommended Posts

det lyder fedt!.. Hvornår starter I rigtigt op igen?

 

Og nu spørger jeg dumt, men når man står en hel flok mennesker med klikkere, bliver hundene så ikke bare ekstremt forvirrede??

 

Når jeg går sammen med Carina er det da tydeligt at Caia reagerer hver gang jeg klikker Basse..

 

Vi starter den 5/8, og nej, jeg har aldrig oplevet at hundene var i tvivl om hvem der blev klikket, men I står nok også noget tættere end vi gør når vi træner, det er jo en stor plads og vi spreder os lidt ud over området så hundene har en chance for at koncentrere sig :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 105
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Den ene af min chefsa schæfere bliver luftet med mundkurv/snor, og han hænger meget sjældent fast i noget. Tror hurtoigt de vender sig til hvordan de skal gebærde sig.

 

Jeg mundkurvstrænede desuden Akita inden Martin flyttede til DK (for Lexi's skyld, ikke Martins :lol: ), og hun tog det utroligt flot! Hun var ikke typen der var ligelgad med hvad man gjorde/hvordan man behandlede hende, men meget følsom. Så jeg vil sige at langt de fleste hunde kan lære at tolerere/ blive glade for deres mundkurv.

Link til indlæg
Del på andre sites

Den ene af min chefsa schæfere bliver luftet med mundkurv/snor, og han hænger meget sjældent fast i noget. Tror hurtoigt de vender sig til hvordan de skal gebærde sig.

 

Jeg mundkurvstrænede desuden Akita inden Martin flyttede til DK (for Lexi's skyld, ikke Martins :lol: ), og hun tog det utroligt flot! Hun var ikke typen der var ligelgad med hvad man gjorde/hvordan man behandlede hende, men meget følsom. Så jeg vil sige at langt de fleste hunde kan lære at tolerere/ blive glade for deres mundkurv.

Så husk at komme med dine inputs også i tråden om at lære dem det :blink:

 

Cujo gad godt stikke snuden ind i den i går et par gange, han gjorde det "frivilligt" pga. de godbidder der var der, men da jeg prøvede om den passede om halsen puffede han den væk, men fik da set om størrelsen var den rigtige.

Men vigtigt vi går langsomt frem.

Ved ikke helt hvor meget hans oplevelse med en halti grimme har givet af spor, men det af få noget om hovedet/halsen bryder han sig ikke om.

Redigeret af guanomo
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Så skal du da træne sammen med os, vi har et næsten rent HF hold som træner klikkertræning på hyggeniveau :5up:

 

Jeg har lige fået af vide at Caia og jeg kommer til at møde jer på tirsdag, når vi har været til svømning...

 

Ihhhh - Hvor jeg glæder mig :-)

 

Det bliver sku da hyggeligt, ja det gør så...Hehe:engel::engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige fået af vide at Caia og jeg kommer til at møde jer på tirsdag, når vi har været til svømning...

 

Ihhhh - Hvor jeg glæder mig :-)

 

Det bliver sku da hyggeligt, ja det gør så...Hehe:engel::engel:

 

Ja, det gør så :klap:

 

Jeg glæder mig også rigtig meget til at hilse på jer, det er altid sjovt at "få sat ansigt" på dem man taler/skriver med :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...